![]() |
Citaat:
we are going to much offtopic! |
Citaat:
|
Citaat:
Vind je dit niet schokkerend? Dat wereldrampen niet eens meer invloed hebben? |
Citaat:
Van het jaar 0 tot nu.. komaan ;) stel dat er nu door 'weet-ik-wat' ineens de helft van de wereldbevolking zou sterven (dikke 3 miljard dus ), dan zal die lijn van jouw nog steeds in stijgende lijn zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel me wat er niet naief is aan 3 minuten stil zijn wat toch geen ene ruk verschil maakt? God, als we voor elke AIDS-slachtoffer 10 seconden stil zouden zijn, dan zouden we al de hele dag onze bek moeten houden. Maar ach, AIDS is minder zielig dan zo'n tsunami. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat in de 20e eeuw de wereldbevolking van 2 miljard naar 6 miljard is gegaan, denk je dan dat WOI, WOII, die ramp invloed uitoefenen? |
ik deed het
kleine moeite |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb afspraak met mijn bank binnen halfuurtje dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(was ik D'EUH al even van plan hoor ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet van mij. |
Ik werd wakker om 12.03, dus als ik niet heb gesnurkt (doe ik niet) ben ik stil geweest
|
shit!!!!!!!!! VERGETEN!!!!!!!!! :o
|
Citaat:
|
vergeten :o
|
ik heb eht gedaan.. Ik vind dat je wel respect mag hebben voor al die mensen die omgekomen zijn! Of je eht nou precies om 12 uur doet, of op een andere tijd.. Dat meot je natuurlijk zelf weten! Maar je mag op z'n minst even aan die mensen denken!
|
Citaat:
|
Ja, toevallig omdat ik aan het werk was en het werk werd 3 minuten stilgelegd. Dus de rumoerige winkel was opeens een oase van rust ;) (Bakker Bart)
|
Citaat:
|
ik kan ook respect hebben zonder mijn mond te houden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb net mailtje van Wouter Bos gekregen :d Bos for PM (y) |
Citaat:
|
Citaat:
is engelse slogan betekend dus dat ie Minister-President moet worden en Bos = Nederlander dus M-P van Nederland snappie? :d |
God, jij kan vervelend zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is toch logisch! ken je dat niet "Kerry for President'' ''Al Bundy for president'' ''Homer Simpson for President'' => overbekende voorbeelden Combineer dit met Nederland, waar de staatsvorm wat anders is en waar men een Minister-President heeft en je krijgt: Bos for P-M (oftewel Bos voor premierschap maar dat klinkt niet dus nemen we de Engelstalige variant). :) |
Citaat:
Ja, en niet alleen Belgische en Nederlandse, ook die van de VS, Duitsland en Frankrijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jij begreep het niet en ik verduidelijk het even zodat meneer ook even kan meekletsen ;) whaha :d |
hoezo krijg jij mailtjes van wouter bos ?
kun je mij even zijn mailadres geven, dit ivm met mijn vader die het nu opneemt tegen het huidige kabinet en met name verdonk over t een en ander...stuur em anders even in personal mail ajb.Zou het wel erg waarderen (y) |
Citaat:
(y) komt voor elkaar |
dankjewel
|
ik werd toen net wakker, en toen ben ik lekker verder gaan slapen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |