![]() |
opgezwollen kippenborstjes en strakgespannen broeken :o
|
dat zeg ik je!
|
Boerenjongens met harde knuppels dat is toch juist de bedoeling? :confused:
|
Me zwarte shirtje van ......, die zit gewoon heel erg lekker en is niet te dik.
|
Citaat:
|
een spijkerbroek van de H&M :bloos:
hij zit zó lekker, en nouja, ik draag 'm gewoon HEEL vaak ;) |
Citaat:
miss60 o'neill 10feet aemkei etnies diesel meer kon ik er even niet bedenken met 6 letters, als ze nou eens veen de beginletter gaf (n) :( Vind 'm wel pittig voor op 'n luie zondag. |
Mijn spijkerbroek met hippe broekzakken en mijn opahoed. <3
|
mijn groene joggingbroek
|
Citaat:
Ook 6 letters.:p |
Ik heb een werkelijk spuug- en spuuglelijke jas die groot genoeg is om met z'n tweeen in te zitten.
Ik droeg dat ding zo waak dat mensen zich af gingen vragen of de jas en ik een symbiose waren... |
mn schotse broek en mijn lekkere ik-kruip-in-mijn-kapuchon-truien....
|
Citaat:
|
m'n gsus broek <3
die zit immens lekker terwijl ik helemaal niet hou van gsus maar hij zit vet lekker en heeft perfecte zakken van die insteek :cool: |
Ik ben helemaal gek op de kleren van "art", die zitten zo onzettend luchtig, wijd en relax
|
Mijn soort witte piamajoggingbroek die ik al 5/6 jaar heb :P
|
Mijn spijkerbroek!!! Lekker ruimpjes :):)
|
een veel te grote blauwe rib-broek! ik zou er wel in willen wonen.
|
mijn pyamajoggingbroek en mijn blauwe veel te groote capuchon trui die ik ooiut geruild heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de xxl h&m slobbertrui die ik van m'n vriend gekregen heb en de overdreven wijde dubbellaagse altobroeken van wijlen banjara die zo lekker warm zijn
|
Citaat:
|
Ontopic:
Zwarte Carhartt broek die ondertussen alweer 5 :eek: :cool: jaar mee gaat. |
Rode Hookipa hoodie met rits die egt te chill zit
|
Citaat:
vet relaxed |
Citaat:
Check maar eens muziek, films en games. Ik lach me gewoon af en toe suf, en wie mij aan het lachen maakt complimenteer ik met een ':D'. |
Mijn wijde donkere Indian Rose spijkerbroek met steekzakken :rolleyes:
|
Een, inmiddels retro :eek: , adidas vestje van al zo'n 5 jaar oud..
|
M'n Queenshirt,
en m'n veelstegrote mannenspijkerbroek. |
m'n veel te grote fleece vest voor thuis.. lekker warm :cool:
|
mijn spijkerrokje van de only
|
Citaat:
Ontopic: Mn hoodies en spijkerbroek. |
Citaat:
|
ik heb een spijkerbroek die ik erg graag draag, maar allerfijnst..dat niet
|
spijkerbroek die ik nu aan heb
|
h&m spijkerbroek.. beetje te baggy maar hij zit wel lekker :o
blauw-grijs gestreepte wollen slobbertrui met v-hals.. ideaal als ik t koud heb (y) |
grijsblauwe xl trainingsbroek met kappa-logos op de zijkant
|
Zwarte trui van H&M. Heerlijk warm, toch lekker dun. :)
|
mijn carhartt vest
warm <333 |
mijne geile jeans broek met rode naad van 512
En nog een heupjeans van levi's <3 |
Mijn Gsus jas, en daarna een afgesleten spijkerbroek waar ik maar geen afstand van kan doen!
|
mijn verliefde-schapen pyjamabroek (y)
|
Mijn lievelingskledingstuk is men blauwe superbrede niet skaterachtige broek xD Enkel jammer da k ze ooit moet uitdoen ^^
|
Citaat:
|
Ik draag het liefst m'n lange zwarte jurk, skatebroeken, en skate-truien.Maar m'n favoriete kledingstuk is m'n zwarte corset met sleep tot op de grond.Hij zit geweldig lekker en ik kan niet wachten tot er een nieuwe lading corsetten komt!
|
mn joggingbroek :)
En een lekkere warme zwarte trui |
Mijn zwarte blouse met lange mouwen. Lekker makkelijk enzo. Te vaak aan. Oja van Ralph Lauren, maar dat boeit niet.
|
Mijn lichtblauwe Miss Sixty spijkerbroek *lieVt* :o.
|
voor thuis: mijn was-ooit-zwart-joggingbroek (komt nog een vervangende als deze helemaal niet meer kan), al helemaal in cobinatie met zwarte (neigt ook meer naar grijs de laatste tijd) slobbertrui, die eigenlijk van mn broertje is....
waar ik me nog enigszins in het openbaar mee kan vertonen: zwarte ribbroek, ik heb twee varianten: - een skate achtige, die inmiddels neigt naar grijs - een strakkere (geen een broek zit strak bij mij tegenwoordig), maar met wijde pijpen, I love deze broek! en mijn vriendje vindt het ook een mooi broekje ;) En mijn zwatre H&M vest wel veel zwart.. bedenk ik me nu, maar ik heb ook wel niet-zwarte-kleding... maar die zijn gewoon minder fijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |