![]() |
Citaat:
|
Citaat:
of die gladde rolstoelen/kinderwagen dinges oh en die fucking draaiorgel die bovenaan die trap staat |
jaa draaiorgels zijn ook stom (n)
|
Citaat:
- tokkieachtigen incl. kinderwagen - opmerkingen als hee dushi psst - mensen die niet geloven dat je geen 18 bent, geen eci abonnement wilt en niet de zoveelste goede doel wil steunen |
Citaat:
Het ziet er wel debiel uit. |
Citaat:
|
Of mensen die op straat lopen terwijl jij daar fietst...
(en andersom, fietsers terwijl jij op straat loopt) |
Citaat:
ontopic: niets is zo vervelend als de markt |
Krijsende kinderen
Mensen die in de H&M steeds een vriendin heen en weer laten lopen met 1000 andere kledingstukken en maten zodat je nog een jaar moet wachten voordat je kunt passen en er staat al zo'n rij voor de pashokjes Mensen die inderdaad geen centimer voor je uitwijken Mensen met grote kinderwagens Oude besjes die voor proberen te dringen bij de kassa Overbehulpzame winkelmeisjes en nog veelll meerrrr. |
juh, die lui die je meteen bespringen zodra je met één voet in de winkel staat, bij wijze van spreken. 'kan ik U ergens mee helpen?'
Rot op lul, als ik je nodig heb rammel ik wel met de strontemmer. (y) |
owjah idd die kinderwagens.. vooral in een overvolle tram vind ik ze irritant. (n) en draaiorgels natuurlijk, met de bijbehorende mensen die in je oor met hun bakje lopen te rammelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
draaiorgels. het zou verboden moeten worden. |
ik vind draaiorgels leuk!
|
:(
ik moest een keer naar een draaiorgel museum in brussel en de eigenaar ging laten zien en horen hoe elk draaiorgel werkte. immens trauma. |
Citaat:
|
Citaat:
En van die flyer dudes en dudettes :s Evenals mensen die zo blank zijn als wat maar praten alsof ze net uit het buitenland komen. |
Citaat:
|
wat ik trouwens WEL stoer vind zijn die kerels/vriendjes/broers/vaders die met hun vriendin of hun moeder of wat dan ook mee MOETEN naar H&M of de kunkemüller en dan een beetje ongemakkelijk in die winkel staan, een beetje stiemen naar de lingerie te staren en zich verder ONTZETTEND NIET op hun gemak voelen GEWELDIG!! (y) :D
|
Met je ouders de stad in vind ik opzich al tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan mensen die een rommel maken in winkels, dus alles door elkaar hangen en op de grond gooien enzo, :nono:!
En aan de verkoopsters van sommige bReEzAh winkels (coolcat en stretch enzo :|) die tegen een moddervet kind die een xsje aan heeft zeggen dat het gegoooooten staat, :nono::nono::nono: |
van die bitches met folders die geld uit je proberen te trekken of je van alles proberen aan te smeren (n)
oja en mensen die voor me voeten lopen op een fucking irritant tempo. |
Citaat:
|
ik was vanmiddag in de stad en ik heb me nergens aan geergerd. toen ik thuis kwam kon ik me er ook maar weinig van herinneren trouwens...
|
Citaat:
|
dat ziet 'r ook niet uit. :D
kan je nog beter dat schuine rolstoel gedeelte gebruiken, of aan de kant van 't WTC de roltrap. (y) |
Mensen die overal met hun klote-tengels aan moeten zitten.
Mensen die met van alles door winkels heen lopen te slepen om vervolgens weer alles terug te zetten. Mensen die afdingen op een afgeprijsd artikel. Mensen die afdingen. Makkelijke ouders. Moeilijke kinderen. Mensen die niet doorhebben dat je erlangs moet, (je staat godverdomme midden in het pad, zeug!) Mensen die geen 'hallo' tegen de kassamiep zeggen maar hun begroeting beginnen met 'ik wil shag' of 'het is een cadeautje'. Fanfarekorpsen op straat. Elke andere vorm van volks entertainment op straat. Ja ook die panfluitgroepjes. Mensen die heel hard lachen/gieren/brullen. Stront. Mensen die voordringen, vooral omaatjes. Mensen die heel vies en hard rochelen op straat. Mensen die heel vies en hard zweten en/of stinken op straat. |
- langzaamlopende mensen
- kinderen - mensen met buggy's (serieus WAAR-OM doen ze dat??) - nederlanders die illegaal praten, afschieten - wijven met te strakke spijkerbroeken die illegaal praten - negers die illegaal praten - chinezen die illegaal praten - illegalen die illegaal praten - mensen die harder gaan lopen zodat ze voor me staan bij de kassa, maar dat is eigenlijk ook wel een beetje grappig - bejaarden die uitgebreid hun afkeur ergens over betuigen, ook tegen de muur, hoppa - mensne die in mijn looppad staan - mensen die zeuren als ik over de stoep fiets (krijg de tering) - politie die vraagt wat we aan het doen zijn - mensen die hun hond op de stoep laten schijten - automobilisten die niet voor me stoppen - tering muziek uit tering zaken - marokkanen die "tof" doen, maar dan alleen met een grotere groep - zwervers die gaan schelden als ik ze geen geld geef - mensne die vragen of ze iets mogen vragen maar toch hou ikw le van rotterdam :D |
Citaat:
|
zo ongeveer alles wat genoemd is, en bejaarden die overal rondschuifelen en dan vooral oversteken zonder uit te kijken. Als je ze dan bijna omver fietst omdat je nog maar net kon remmen krijg je "die jeugd van tegenwoordig" nageroepen.. jaja, afschieten die handel :mad:
Owja en een geweldig truitje/broek/watdanook zien en dan zijn er alle maten behalve de mijne.. :( gebeurt vooral bij de h&m vaak) |
Citaat:
Ja, ik heb er ook al jaren een tyfushekel aan. En verder haat ik iedereen die ik tegenkom in de stad, want ik kom er nooit om 'gezellig' te winkelen. Ik heb een doel, ik moet daar snel wezen zodat ik snel weer weg kan en om een of andere reden word ik altijd opgehouden door domme giecheldozen die me uitlachen omdat ik niet hip genoeg ben of door bejaarden die hun rollator niet effe aan de kant willen flikkeren of door swarinnetjes die met hun enorme reet in een smal paadje gaan staan beppen en me totaal negeren waardoor ik moet gaan wachten en ik heb een schurfthekel aan wachten dus dan krijg ik een kuthumeur... |
Citaat:
|
Whehe je bent lekker op dreef cha00t. Schimmel wat is illigaal praten?
Euh ik erger me meestal aan moslimvrouwtjes, denk ik. |
zie topictitel, uitwendig skelet
|
"ey noh swa, pipa mon koala bioeauy fliega eugyepirug balla."
hoewel 't wel weer leuk is om 't zelf ook te doen om anderen mee te irriteren. (y) |
Citaat:
|
en als je vraagt WAAROM dan zeggen ze dat het komt doordat ze zoveel met buitenlanders omgaan
|
Citaat:
|
mensen die je kut aankijken of je aangapen en bejaarden die zeiken en jankende kindjes en zeurende mensen en mensen die aan de verkeerde kant lopen en mensen in het algemeen
|
Citaat:
:( |
Citaat:
Ach ik kan me d'r niet aan ergeren, ik vind het zelfs wel grappig. Vooral die jonglerende vent :D |
Citaat:
|
Die lui kennen zelf ook maar een beperkt aantal woordjes.
|
Citaat:
|
Van alle zwervers was Lotte wel de coolste :cool:
|
Eh ik weet eigenlijk niet meer welke nou precies welke was maar ze waren allebei vrij hilaries :D Volgens mij probeerde ie gewoon Mieke te playz0ren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |