![]() |
Citaat:
|
Alexander, toen bleek dat er in de pauze al anderhalf uur voorbij was en we nóg anderhalf uur moesten, daar hadden we geen zin in. Wát een baggerfilm.
Maar ik zie dat ik niet de enige ben geweest. :D |
Geen.
Maar ik had er wel heel erg de neiging toe toen er iemand ging overgeven bij The Exorcist (n). |
Nee, nog nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit, maar bij Alexander stond ik wel op het punt. :o
|
Citaat:
Laatst was ik in Arnhem, en daar dachten we dat de film afgelopen was, was het pauze. Ik had dat al ruim 10 jaar niet meer meegemaakt. |
bij jurassic park 2 of 3 (weet nie meer welke). Dat kwam omdat ik stikte in een droppie :P.
weglopen omdat ie kut is doe ik nooit, hoe gaar die ook is ik wil het einde wel zien ;) |
Bij Oceans 12 weggelopen laatste stuk, maar dat was om de trein te kunnen halen.
|
Citaat:
Overigens vind ik pauzes in bioscopen irritant; zit je net lekker midden in de film, komt er zo'n nutteloze onderbreking waardoor je weer helemaal 'uit de film' bent... |
Ik ga alleen naar goede en ,naar mijn mening, leuke films.
|
Heb nog maar 1x op het punt gestaan om weg te gaan. Ik wou wel weg, maar andere van onze groep niet.
Bij Intolerable Cruelty. Dat moet echt 1 van de slechtste films ooit zijn. Er zat welgeteld 1 aardig moment in. |
Ik blijf wel zitten hoor. Een kaartje kost tegenwoordig zoveel geld dat ik er alle tijd uithaal! Hoe slecht de film ook is.
|
De laatste 5 minuten van Coffee & Cigarettes omdat in de andere zaal The Motorcycle Diaries begon tijdens FbtS dit jaar.
|
ik ben nog nooit weggelopen maar ik kom wel steevast pas aan als de film al tien minuten bezig is.
|
Citaat:
Citaat:
|
alleen bij alexander
|
Citaat:
Maar goed, lever geen pauze. |
Ik loop nooit de zaal uit en ik heb bij de vreselijkste films gezeten. Maar als je filmstudent bent moet je soms ook slechte films zien. Bovendien, als je een film niet afkijkt kun je niet zeggen dat je het hebt gezien, misschien zat er wel een draai aan het einde in ofzo.
De enige keer dat er mensen uit de zaal liepen, was bij The Saddest Music in the World ik werd ook getrokken door de prachtige titel, bovendien speelde Isabella Rosselini erin, maar het viel wel een beetje tegen. Vooral bij Once Upon A Time In Mexico had ik weleens zin om weg te gaan, ook bij Lost in Space en Vibrator had ik dat. Maar ach, nu weet ik tenminste ook hoe het níet moet. |
Ha! Bij Once Upon A Time in Mexico móest ik wel blijven omdat we in Antwerpen waren en dan ga je ook niet zo gemakkelijk naar huis, maar wat een walgelijk slechte film was dat, ja. Ik heb er maar een beetje om gelachen. Verder had ik weg moeten lopen bij Raise your voice maar omdat leeghoofdige meisjes die niet kunnen acteren op een saaie maandagavond ook wel vermakelijk kunnen zijn ben ik toch gebleven.
|
Citaat:
|
nee, nog nooit
ik had wel weg willen lopen bij Van Helsing. wat een kansloze klote film is dat, echt niet normaal. maar we zaten met de hele klas in de zaal op studiereis in York, dus dat ging niet. daarna hebbik die klote Van Helsing nog een keer gezien op een filmnacht van school in de bios. ze hadden het schema onverwachts aangepast :eek: en hij was 3e van de 4, en ik wou die laatste wel graag zien. wel dom dat je zo'n shitfilm dan 2x ziet :( |
Citaat:
|
Citaat:
Verder surrealisme, absurdisme, komedie, musical, alles door elkaar heen. Het acteerwerk was soms bizar en overdreven maar dat paste perfect bij de verhaallijn. Echt een uiterst wazige, maar daarom wel heel bijzondere en originele film. Lijkt me toch echt typisch een art-film in de volste zin van het woord. Cultuurbarbaar, ga een andere opleiding zoeken!!!:) (ben ik toch wel benieuwd WAT je er nou niet aan kon waarderen) |
Geen!
één kaartje kost al 8,30, dan ga ik echt niet weg hoor hoe slecht de film ook is, dan zit ik er maar om de popcorn op te eten :p |
ik ben een aantal keer bij sneak previews de zaal uitgelopen tijdens de pauze, o.a. bij human nature.
is niks mis mee als mensen tijdens de pauze weggaan, wel als ze tíjdens de film weggaan. daarnaast vind ik het ook irritant als mensen, als de aftiteling begint, gelijk opstaan en weglopen :| |
Mwah om de aftiteling helemaal tot het eind af te kijken vind ik niet nodig.. tenzij er goeie muziek onder gezet is, dan luister ik wel ff.
|
Blijven zitten bij de aftiteling is voor pretentieuze kneuzen. Als ik credits wil zien(en dat wil ik)dan zoek ik ze op op internet. In de bioscoop kun je immers, als je een naam ziet waarvan je meer wilt weten, niet even opzoeken wat diegene allemaal op zijn cv heeft staat, toch? :D Nee, ik neem liever de tijd om de credits te bekijken.
|
ik vind ook niet dat je de hele aftiteling af moet kijken, maar ik heb een hekel aan die gehaaste personen die bij wijze van spreken hun jas al aanhebben voordat de film überhaupt is afgelopen.
|
Nog nooit gedaan. Ik had het eigenlijk bij The Village en Closer moeten doen. Dat waren echt waardeloze films.
|
geen een want dat vind ik zonde van mn geld maar viel wel een keer bijna in slaap tijdens the blair witch project
|
Ik kom niet vaak in de bios, maar bij Terminator 3 had ik soms wel de neiging de zaal te verlaten, zo slechte aktie film met dito special effecten dat ik 'm hierna niet meer gehuurd heb, en zeker nooit gekocht heb. Vond de eerste twee films uit deze reeks erg goed, had dan van zijn laatste film eigenlijk wel hetzelfde verwacht...Niet dus. :(
|
Citaat:
|
Feestje
nederlandse pokkenfilm + het feit dat beu van erven dorens erin speelde |
als klein kind bij oscar het spookje ofzow k weet niet precies meer, ik vond de film zo eng toen
|
Bij die film van Nicole Kidman over dat ze een geest was , The Outsiders ofzo, ik weet niet meer..
Maja mensen vonden ons irritant, toen gingen we maar een sigaret roken.. Echt een voorspelbare bagger film.. En bij Lemony Snicket ofzo, was ik in slaap gevallen , ik heb het echt maar heel wazig gezien die film.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is de strategie van de eigenaren: 'Als de muziek irritant en vreselijk is gaan de mensen de zaal uit tijdens de pauzes en dan hebben we meer kans dat ze bij ons way overprized Coca-Cola gaan kopen plus dito pop corn.' |
Citaat:
O en dat over Celine Dion, braaaak. Wat een kutstrategie (N) |
Vet Hard.
Is ook de laatste keer dat ik naar een Sneak ga zonder vantevoren te checken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Torque had ik wel een beetje de neiging om weg te gaan omdat het gewoon een RIPOFF is van 2 fast 2 furious met motoren.
(Op het eind een motor die 0 tot 320 kan in 2 seconde ofzo omdat hij een helikopter motor eronder heeft zitten terwijl hij geen op heeft en moeiteloos met zn pistool kan schieten zonder last van wind te hebben o.i.d. in downtown newyork (n) ) |
Citaat:
|
Heel lang geleden bij Face/Off, in de pauze. We zaten buiten ontzettend te klagen over de hele film en toen zei iemand "Nou, dan gaan we toch weg?" en zijn we weg gegaan.
En bij Ocean's Eleven vlák voor het einde. Ik moest ZO nodig plassen en normaal hou ik écht wel op, maar ik werd helemaal duizelig en had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik zat in het midden van een rij, ontzettend uitgescholden door iedereen maar bij de wc komen was mijn enige zorg. Toen ik daar kwam en had geplast en in de spiegel keek had ik allemaal rode vlekken op mijn borstkas. Had geen idee dat je je zo ziek kon voelen van ZO nodig moeten plassen :D (Ja, vind ik ook het enige nadeel van geen pauze) |
Nog nooit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |