![]() |
Verder noem ik mensen (m/v) van wie ik de naam nog niet ken of ben vergeten altijd "Gerrit".
"Heeft... Gerrit nog gebeld?" "Hoe is 't ermee, Gerrit! Lang niet gezien!" |
ik was vergeten te zeggen dat ik m'n hele gezin, maar het vaakst m'n zusje, Gabber noem.. :)
|
Ik geef eigenlijk niemand een bijnaam. Zelf word ik vaak Mona ( :( ), M. of Mo genoemd.
|
Ik hou van mensen bijnamen geven, mijn goede vriend Erik noem ik Perzik en mijn vriendinnetje Annabel Bel. En zelf word ik de laatste tijd opvallend vaak Aap genoemd ( :( ) door iemand die ik zelf als bijnamen "Chimp" en "Raar klein mannetje" heb gegeven.
|
lies liesje beeb zapeta pluisje piesje hertje
|
Ik kort mijn vriends naam af tot Dim en 1 kat noem ik steeds diertje, maar dat komt omdat mijn vader hem maar zo bleef noemen :mad:
en verder word ik steeds ukje genoemd :nono: |
ik ben chiching! en noem alles prul, beesje of geval..
|
aizje, ais, aize, ijsje, liesje, ijs, lies, eetje, pluis, fluis en alle mogelijke variaties
en alles is dinges |
Meestal lies (n)
|
Ik heb zelf echt een paar belachelijke bijnamen.. Ik kon mijn eigen naam vroeger niet uitspreken dus noemde ik mezelf Daua en daar wordt ik tot op de dag van vandaag nog mee geconfronteerd. Mijn vader en moeder noemen me dus dau, daua, dauwie of dautje.. :(
Tegen mijn moeder zeg ik altijd moeders, ('He moeders'), en een vriend van me die thijs heet noem ik altijd ties of tiesje. Owja zelf word ik ook nog wel es chick of lauwie genoemd. En sommige vrienden van me noemen ieder meisje standaard "madame" of "mademoiselle". echt heel fout vind ik dat. En mijn kat heet Karel en die noem ik altijd kachel of kareldeparel of kacharel. nja. |
ik noem mensen binkie. ik heb ook een hele reeks bijnamen verzonnen voor mensen omdat ik hun echte naam niet weet.
|
Mensen via forum noemen me angel ofzo, en mn vrienden/familie over het algemeen alleen Lau.
En ik kort altijd namen af van mensen die ik ken. |
lompe brabantse boeren noemen me vaak ' LIESKEUHHHHHHHH' en verder noemt men me gewoon lies want, big surprise, zo heet ik :rolleyes: en vaak kleintje, roodkapje, jetty ( want zo heet een collega van me en mensen vinden het schijnbaar makkelijk om mij dan ook maar zo te noemen), bambi
|
an, annie etc..
en ook.....kabouter :| |
ja kabouter, dwerg, kleintje, shorty, chihuahua :(
|
mijn vader noemt mij 'uitzwenker'
omdat mijn booty zoveel ruimte inneemt |
Heel veel mensen noemen mij popje.
Verder Wil, willem of mijn. En ik ben heel erg in afkorten.. Thiska --> This, Myrthe --> Myrt, Marlieke --> Marlie(k), Ilknur --> Illy, Kyra --> Kyr.. enzovooooort.. En onze hond heet Jans maar die noem ik altijd Sjans. |
Ik geef iedereen een bijnaam. Gewoon voor de leuk en om mensen te dissen.
Mn vriendinnen hebben bedacht om me Seffie te noemen maar dat zijn dr maar een paar, de rest noemt me gewoon Steef en ik heb echt een bloedhekel aan mensen die mn naam als Stef afkorten. (n) |
Mijn bijnaam is Frits. Mijn vrienden heten Billiebop, Gaarstoned, Goblin en Fabio.
|
Geen bijnamen, meer afkortingen. Mijn zus noemt me Door (n) Sommige klasgenoten Do en voor de rest noemt iedereen me gelukkig bij mijn hele naam. Ik bedenk niet echt snel andere namen, ik vergeet wel vaak namen en dan zeg ik maar wat.
edit: mijn broer noemt me trouwens weleens Double D :confused: maar dat doet ie als sinds dat hij 7 was ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij noemen ze Sneeuwvlokje (Die naam heb ik dus niet van mezelf nee! ;)) en voor de rest zijn er veel varianten op mijn naam.
Dominique word bijv: Domi, Doom, Niek, Miek, Mieke, Mini, etc. :| |
Vriendje noemt me standaard liefje, mn vriendinnen noemen me Car, chick of muts :p
|
cyn, cynt, cynnie, cybje, vla, spinkie
|
taart
maartje tomaatje de konijn haas |
paar mensen noemen me B en voor de rest gewoon bij me eigen naam.
En heb voor iedereen wel andere andere nicknaam |
Citaat:
|
Citaat:
ohja dat is altijd zo lekker irritant als iemand in plaats van iemands naam ' dingetje' zegt, en er dan vanuit gaan dat je meteen weet welke ' dingetje' ze bedoelen :D (n) ' ja je weet wel, dingetje, die kotste zo over me heen' Welke dingetje, stinktrut :eek: :mad: |
In de brugklas en de 2e werd ik altijd Motormuis genoemd omdat ik 'n motorjack droeg.
Tegenwoordig word ik door mensen wel 'ns chaos of chaoot genoemd, vooral door lui die me van i-net kennen, maar ook 'non i-net' menschen. Een aantal vrienden en bekenden spreek ik ook meestal aan met hun bijnaam, zoals bijv. Aikon en natuurlijk de Leproos. Verder doe ik vooral aan 't afkorten van namen. En ik gebruik vaak Harrie of Eppo, als ik iemands naam niet weet. |
ja, nou ik wordt altijd door iedereen BIATCH genoemd, dankzij mn beste vriend, maja.... en mn vrienden bijv: NEUS, NIJNTJE, FLAP, en naja, als ze ergens meej obsessed zijn zoals nijntje dan nijntje, of hebben ze een grote neus... dan neus hebben ze 1, ik herhaal 1 flapoor, dan flap enzo, enne nou een gast die ik en een vriendin leuk vinden heet casper maar dat mag niemand weten want dat is gewoon social suicide, en daarom noemen we hem als er bepaalde mensen bij zijn CILIO :D bladieblabla---> Jet
|
Als k zo snel nie op iemands naam kan kome, noem k m flippie... Daar reagere ze wel meestal op :P
|
Prinsesje.. <3 Pino, Pien, Pienovic, Kwien, Krien, Qui, Qutje, Kwierie.
Meestal noem ik mensen lieverd, of schat.. Maar ik heb ook bijnamen voor personen: Purrie, Rietje, Nietjaah, Yaar, Robbie, Sja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat vrienden van me hebben wel bijnamen.
Karst = Kaas (hij heet kortekaas van zn achternaam) Sam = Shaman Watthanak = Wollo En ik word wel eens mikeymo genoemd omdat dat al heel lang mn nick is. (eigelijk mikeymomalloen, maardat is te lang) maar meestal gewoon Vinnie (op zn mafiosi) of gewoon vincent |
Neanderthaler.
Ik noem mensen meestal dipshit, of sjeng (als ik de naam niet weet, al die limbo's hier heten toch sjeng) of aardappel |
op mijn werk noemt iedereen elkaar hans. het wordt alleen wel vervelend als we gasten hebben die hans heten.
verder kort ik heel veel af. en een vriend van mij noem ik frikadel. |
Citaat:
|
Uhm ja, ik heb wel enkele bijnamen. Mijn officieuze naam is Joyce Wolf, welke verbasterd wordt tot: Joost!, Jojz, Sjojssssie, Wolluuuf, Wolfie, Rooie (vanwege kunstmatige roodhaar).
In de psychiatrie waar ik stage loop, is het veelal 'hoer', 'terigwijf', 'kuthoer', 'kankerkut', 'slet'. Maar goed, zo worden mijn collegae eveneens genoemd. :) |
Citaat:
|
coopergirl ik heb áltijd al willen weten hoe jij genoemd wordt door je vrienden :)
|
heb geen bijnamen, tja één vriendin zegt altijd mn achternaam maarja ..
en kiele (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem alles en iedereen penis, op zn engels nog wel. en dat is niet leuk maar ik kan het niet meer niet doen :mad: :|
|
Citaat:
|
ja nu zitten we natuurlijk allemaal op het puntje van onze stoel in spanning af te wachten en eh zo.
|
Ik heb zelf geen bijnaam en ik heb ook geen bijnamen voor andere mensen.
|
heb wel aardig wat bijnamen van positief tot negatief :cool:
Bulletje ,lompe beer,Gaylord focker, player noemt iemand me ook nog klopt geen hol van. En nog 15 andere |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |