![]() |
Dat is een goed idee. :o
|
Ik ga binnekort een film maken over de onderdrukte moslimman :cool: (y)
|
:d
|
serieus, kben al bezig met het script :eek: nu alleen nog maar een dun negerinnetje zoeken die de mannen wilt slaan enzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu on topic! :p |
Citaat:
maar anyway, nanahara, hoe wil jij dat uitbeelden? Welke voorbeelden zijn er? etc.. |
Wie is die lelijkerd in jouw avatar toch? Ik heb de hele tijd trek in een koekje, maar dan zie ik een post van jou en dan heb ik al geen honger meer.
|
Citaat:
een ironische aanpak natuurlijk. ;) |
Citaat:
|
btw gatara er was laatst ook een film over de onderdrukte jodin (spel je dat zo? :p ), alleen niet zo aangeslagen helaas :o :p
|
Citaat:
(ik ben overigens bepaald niet te dik, dus waarom mag ik niet eten?) |
Citaat:
mooie en dappere man (y) je hoeft niet te eten. ik zeg niet dat je het niet mag |
Citaat:
een enge tsjetsjeen met een wapen iemand die ik in staat zie om weer es wat kindertjes te gijzelen a la beslan. wie is die gast? :o en mooi is ie zeker niet :o |
Citaat:
mooier dan brad :cool: |
Citaat:
het huwelijk dat uitgezonden was door het NIK? |
Tsjetsjeense vrijheidsstrijders aan de macht! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het wel imo een goed idee als Rusland flink uit elkaar valt. dat zal heel wat beter zijn voor t land an sich - denk ik. |
Citaat:
|
Hij heeft wel mooi een AK 47 met een klapkolf op full auto. Niet dat je daar raak mee kunt schieten op meer dan 25 meter. Je kunt er beter mee gaan gooien, maar in nederland kan ik daar alleen maar van dromen....
Een AK is een russisch wapen. Herkenbaar aan het kromme magazijn, voor de geinteresseerden. Hij heeft een vrije nieuwe, all metal uitvoering. Meest gebruikte wapen ter wereld, de USSR was gul in het uitdelen van AK's aan (communistische) rebellenlegers. Omdat AK's niet kapot gaan, zijn ze dus allemaal nog in gebruik. |
Citaat:
ze worden zwaar onderbetaald en er leeft als ik het goed heb een bloeiende handel tussen de tsjetsjenen en t russisch leger :D de ironie! |
Citaat:
tot zover de militaire bijdragen :) |
Ik heb overigens precies dezelfde riem. En die jas is erg cool. Is hier niet te koop.
|
Kinders, daar is al een topic over: :p http://forum.scholieren.com/showthre...3#post16278283
En nu weer ontopic :) |
Citaat:
|
Meneer Kalashnikov heeft vorig jaar eindelijk de erkenning gekregen die hij verdient. Nee, geen geld, maar wel een medaille.
Er is overigens een Kalasnikov museum in Nederland, met alle uitvoeringen van het wapen in het bezit en een conservator die er echt alles van weet en er heel boieiend over schijnt te kunnen vertellen. |
Citaat:
Deze uitspraak is helemaal fout! Zulke dingen zin beledigend dus dat moet je helemaal niet zeggen. Vrijheid van meningsuiting is een beperkt recht, en houdt dus op als je iets wil zeggen wat echt ABSOLUUT niet kan. Hm, ik ben hier niet echt goed in :/ |
Citaat:
t blijft een wapen dat doodt, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Die rechter is vast een Wilders aanhanger en heeft dus sowieso al wat tegen moslims :nono: . Ik eis dat een andere rechter naar deze zaak zal kijken! Een die consequent zal zijn. Ik hoop dan ook dat ze in beroep zullen gaan. Hirsi Ali verspreid leugens en ze verspreid haat onder de bevolking, bewust of onbewust, doet er niet toe. Dit moeten we niet hebben van een volksvertegenwoordigster. Ook is ze hier onrechtmatig gekomen en niemand die haar op het matje roept. :| Verdonk zou haar het land uit moeten knikkeren :s En bovendien is mujahideen helemaal niet zo erg :o |
Citaat:
|
Citaat:
De mens is het belangrijkste moordwapen. Zou God, volgens velen toch de ontwerper, daar wel eens gemengde gevoelens bij hebben? |
Citaat:
|
hmmm waarom zou hirsi ali onrechtmatig in NL zijn? :o
|
Citaat:
Maar hey, niet te serieus gatara :nono: |
Dat ze hier van nog een zaak hebben gemaakt.
|
Citaat:
|
Dodschieten werkt ook weer averechts. Ik ben benieuwd of ze tegen hun verlies kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: