![]() |
Vanmiddag ben ik eindelijk eens vrij (y) dus ik ga dan pas voor het eerst de zon in.dus dan sleep ik mijn tv in het raamkozijn en ga ik buiten buffy the vampire slayer kijken :bloos:
|
ik hijs mezelf meteen in korte rokjes en jurkjes maar wel met panty's want mijn benen zijn ietwat gehandicapt.
|
Citaat:
|
de lente zit vandaag in mijn bol want ik heb mijn fiets ontdaan van kleurig tape en domme kraaltjes en ik heb hem helemaal gesopt en gepoetst en nu zijn mijn fiets en ik volwassen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jammer genoeg zijn het wel bouwvakkers die naar alles fluiten wat menstrueert. :( |
Citaat:
|
Jaaaaah.. echt zin in de zomer.. :D
Nu alvast maar weer een rokje aangedaan.. :P |
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v2...e/P3240014.jpg aaah,de lente<333 |
omfg hoe cool :D
|
haha dope japie (y) (y) :cool:
|
Ik krijg altijd zo' n shop-kick!
Heeft er ook een beetje mee te maken dat dan heeel toevallig de zomercollectie verschijnt enzo... En dan verlang je zo naar die zomer en dan ga je kopen en kopen ( alsof de zomer dan sneller komt!) :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb net een dunne broek gekocht. Verder krijg ik wel de kriebels, maar verder... nee
|
tis slecht weer. (n)
|
ja, het is werkelijk lente nu
wolkbreuk (y) |
ik heb het koud maar ja voor het lentegevoel maar een t-shirt aangetrokken :eek:
|
Citaat:
|
Ik weiger langer lange mouwen te dragen, maar het bevalt niet erg.
|
Citaat:
|
omdat de lente is begonnen hebben ze bij ons op school zoenen op het schoolplein maar verboden :eek: :eek: :eek:
niet dat ik last van die regel heb, lebberen op het schoolplein is not done:nono: oh, ikzelf heb ook wel n lente gevoel want als ik thuis kom zet ik de openslaande deuren van mn balkon waaagewijd open zodat ik de vogels hoor fluiten. Ik heb ook een beetje een grote schoonmaak gevoel als ik in mn eigen huis zit. Maar daar heb ik geen tijd voor :nono: en als ik buiten kom zet ik mn zonnebril op ook al schijnt de zon niet. |
Citaat:
|
nee maar lebberende mensen op het schoolplein zijn gewoon irritant :confused:
|
Citaat:
|
ik vind het opzich niet zo heel chill om tegen die 13jarige lebberende pubertjes aan te kijken. :eek:
en ikzelf zoen geen klas/schoolgenoten natuurlijk :nono: |
ik ging net naar de supermarkt om ijs te halen, onderweg ben ik getroffen door een ''lentebuitje''. kon net zo goed gelijk in een sloot springen (n) kutlente
|
:d :d
|
gééééééééééééééék op bloemee!!! :eek: :confused:
|
nee, jouw moeder :rolleyes:
|
Citaat:
en anders gewoon met je hoofd 'r doodleuk bij gaan hangen en die lap leer 'n end vooruit steken. (Y) |
:d
|
afgelopen weekend de lente oficieel ingeluid door in de Hout in het zonnetje met een biertje en een joitnje of 800 lekker de hele dag niks uit te voeren (y) zo zullen veel van mijn vrije dagen er de komende tijd uit gaan zien :cool:
|
Citaat:
|
Kutweer. Ik zweet me nu al kapot.
|
Citaat:
|
ik word geil van de lente.
en blij en vrolijk, en boos omdat ik de meeste tijd op school doorbreng en niet op n terras met n biertje en een sigaretje :mad: (n) |
Volgens mij lach ik af en toe in de lente.
|
Citaat:
|
Ik ging net in het park leren omdat de zon scheen. Mooi idee dacht ik.
Maar dr zat een enge man naast me en ook een haan aan de andere kant en die was de hele tijd aan het kukelen en toen wilde ik m wegshooen en toen werd de parkwachter boos en toen moest ik naar de wc dus nu ben ik weer thuis. |
Citaat:
:eek: :nono: :bloos: |
heel de dag in me tuin chille en niks doen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |