![]() |
ohja, ook nog ergens een paar groene doctor martens
|
oh, hm, en 'n versleten paar Undergrounds, 20 gaats hoog.
|
Uhh 7 paar..
Waarvan er nog maar 2 fresh zijn, naja fresh.. De rest is allemaal kapot geskate, maja das stylish :o.. |
Ik heb 9 paar schoenen.
|
Donkerblauwe vans, zwarte adio's en ooit witte circa's.
Drie paar dus. |
1
|
Ik heb 2½ paar All Stars, want een schoen ben ik kwijt. :mad:
|
2 paar... schoene die ik regelmatig draag, maar dan heb ik ook nog:
- 2 paar dansschoene - 1 paar gymschoene - genoeg slippers - voetbalschoene - en aantal oude afgetrapte sgoene:P |
5 paar schOenen Ong 2 paar Nikes en de andere PuntschOenen ofzOw :P
|
20paar ongeveer
|
8 ofzo, waarvan 4 degelijk afgeragd
|
5.
|
1 paar nike cortez
1 paar dode sketchers 1 paar dc's 1 paar etnies maar die bovenste 2 zijn niet meer in gebruik fzo |
2 paar Lowa
1 paar Meindl 1 paar Hanwang 1 paar Cater Pillar 2 paar Adidas :bloos: 1 paar Nike (zijn ver op, maar lopen nog steeds lekker) 1 paar Alstars (zijn ook ver op) 2 paar gympen van een onbekend merk 1 paar afgetrapte werkschoenen met stalen neuzen Verder nog een reeks slippers, pantoffels en meer van dit soort huisschoeisel. ;) |
Ik denk ongeveer 20 paar.
|
- roze slippers
- rode allstars - laarzen van esprit - diesel schoentjes - addidas sport schoenen dawast :) |
2 paar all stars
4 paar vans (2x slipons zwart/wit geblokt en rood/grijs geblokt 2x oldschool zwarte en panter) 2 paar visions (witte hoge van duane peters en lage slipons van de misfits) 2 paar creepers (nooit aan) 2 paar doc martins (nooit aan) 1 paar etnies 1 paar nikes damm ik heb veel schoenen.... doh |
3 paar vans (waarvan 1x oldskool)
1 x oldskool puma 1x zwarte etnies 1x zwarte hoge dunks > nike 1 x witte oldskool nikes 1 x chucks 1 x kangaroos 1 x circa's 1 x pyro's 3 x slippers alhoewel dat eigenlijk geen schoenen zijn |
1 paar kisten
4 paar zomerschoenen 1 paar quicks 1 paar duffe sportschoenen 8 paar laarzen 1 paar oude doc martens 16 paar dus. |
- 1 paar (leuke en niet zo`n achterlijke) kickers
- 1 paar dr. martens, mooi maarversleten - 1 paar groene laarsen - 1 paar sandalen - 1 paar nepallstars |
weet ik veel... Heel veel iig. Heb zelfs nog schoenen van toen ik 8 was, en ik vind het moeilijk om ze weg te gooien omdat ik ze nog aan kan ook :eek:
|
- zwarte all stars
- zwarte leren hoge all stars - zwart roze gravis - zwarte slippers - zwarte adio |
Citaat:
Ik had ze van Tribute Trends, in Arnhem. 't Zijn deze iig: http://www.tributeclothing.nl/nieuw/...s/IMG_9450.jpg |
wat ik draag : 3
|
allstars,
indianenlaarsjes, nike dunks, vans, ballerina's, de rest draag ik (haast) niet. |
Stuk of 10, waarvan ik 90% nooit draag.
|
twenty nine.
|
Citaat:
|
zwarte pumps
witte pumps met enkelbandjes zwarte ballerinas zwarte afzaklaarzen bruine laarzen met gespen lichtbruine laarzen cowboylaarzen beige pumps rode maryjanes legerpumas birkenstocks lelijke slangendingen en nog wel 5-10 paar die ik echt nooit meer draag |
zes paar die ik werkelijk draag,
en een aantal schoenen die ik nooit meer draag. |
3 keer puntschoentjes met hakjes
1 keer platte puntschoentjes dr martens 20 gaats motorlaarzen afgetrapte gympen |
1 paar lage kangaroos
2 paar all stars 2 paar laarzen 1 paar puma's 2 paar slippers 1 paar balletschoentjes (die je als gewone schoenen aan doet) en 1 paar échte balletschoentjes, voor t dansen |
schoenen die k draag...
1 paar osiris daze zwart met geel (op m'n werk) 1 paar osiris daze wit met geel 1 paar orisis daze grijs met grijs en nog m'n hockeyschoenen |
stuk of 10 asociaal veel voor een man :rolleyes:
|
3 paar die ik echt draag. de rest is oud of te pijnlijk.
|
9 paar.
2x all stars dunne stoffe zwart en wit 2x all stars basketball schoenen beige en wit 1x panama jack 1 kisten 1x adidas zwarte, 2x zwarte nette schoenen |
heb nu een paar all stars en een paar ska vans
dit weekend voor het eerst de oude kisten van mn broer eens gedragen en binnenkort nog een paar doc martins kopen |
Citaat:
|
Ik draag trouwens maar twee paar, want ik ik koop altijd te dure schoenen. Een keer een paar van 120 euro die ik twee keer aan gehad heb :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Okee dan, dit is paar nummer 9. edit: Ik kwam er ineens achter dat ik deze ook nog heb, dus het zijn er 10, maar die heb ik nog nooit aangehad. |
Ik heb moeite met oude spullen weg doen, ook met schoenen. Oude schoenen zien er misschien wel niet meer zo mooi uit, maar ze lopen zo veel fijner dan mijn nieuwe schoenen meestal. Vandaar dat ik wel aan 9 paar schoenen kom. Het zijn voornamelijk laarzen en sportieve schoenen.
|
|
vvvvveterz lekkah strak. (y)
|
Stuk of 6 paar die ik echt draag en verder nog wat oude shizzle.
|
5 paar die ik vaak draag , en voor de rest echt megasuperkk veel schoenen die ik nooit draag.
- Vans slip on - Cowboy laarsjes - All stars - Lage all stars - Balarinas witte |
3xallstars
1xskate 1xkisten 1xnette schoenen 1xadidas en slippers.. |
uhmm
1 paar oasics tiger 1 paar nike dunks 1 paar vans oldskool shizzle 1 paar witte zipperz 1 paar zwarte leren schoene (1 paar rode zipperz 1 paar witte dkny sport 1 paar zwarte zipperz 1 paar grijze zipperz 1 paar leger zipperz ) draag ik nooit meer. dus in weze 10 paar, maar eigenlijk maar 5 :) |
5 paar die ik echt draag.
|
4 die ik regelmatig draag
- kangaroo boxschoentjes - reebok dunks - donkerblauwbijnazwarte circa's - wit met blauwe saviers de rest staat bij mijn ouders en dat zijn ehh 3 paar ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |