![]() |
(8) Outhere Brothers - I wanna fuck you in the ass (8)
Wazig nummer, mischien al helemaal als ik stoned ben... Moet ik maar eens gaan uitproberen. |
alcohol vedoofd tocgh? nou, ik voel er anders niks van:p whahahaha wat een ludieke woordspeling
ontopic an van alles en nog wat |
Uhhhh. DXM-afterglow. Bah, volgende keer ga ik weer terug naar m'n oude brand. Alhoewel deze zooi wel een prettigere smaak had.
1 uur na het eerste flesje gewoon maar de 2 andere flesjes gedropt. Wel OK getript. Niet echt invloed gemerkt van de grapefruitzooi. |
Citaat:
|
Hmmm, ik heb er altijd 2 verschillende dingen bij. Eerst lekkerheid, daarna een vervelende nasmaak.
|
Negers, ik ga een zalige zaterdag hebben waarschijnlijk...
|
Citaat:
|
weer zo knetter als een konijn, 1 joint jack herrer, mar die bleek toch wel erg heftig te zijn. zometeen ook nog eten met mn ouders, dat gaat me wat rwrden :D
|
weer wiet gehaald? :p
ik heb al sinds gisterochtend geen joint gerookt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn collega kon iig niet, dus moet ik het nu alleen doen. Eerste item wat ik helemaal alleen doe... Spannend :D (Y) |
Citaat:
toch had ik verwacht dat het woord drugs of trippen minimaal één keer in je reactie zou staan. |
Citaat:
|
Citaat:
maar trippen ga ik pas doen na mijn examens... |
Citaat:
|
ben nu aan 't zuip'n
straks naar the sheer in de stad hele dag gewerkt :( dus ik heb wat in te halen :evil: |
|
Waarom krijg ik iedere keer koppijn nadat ik heb geblowd?
|
Je longen en je hersenen zijn stiekem van plaats verwisseld?
|
Citaat:
John B is cool... en zijn kapsel is echt te geniaal. Live al helemaal... (Y) |
Zometeen Dirty Harry op TV. (y)
|
Citaat:
maar het lijkt me van niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gister de hele dag ziek geweest & bedlegerig :mad: :mad:
ik wou naar het bevrijdingsfestival! |
K'tr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteravond 18e verjaardag van een vriend gevierd in, hoe toepasselijk, de shop in arnhem. Stoned schaken is achterlijk (y)
|
brak, nog niet geslapen en dat gaat ook niet lukken
|
Citaat:
|
ugh, koffie
|
Citaat:
|
de enige reden dat dat een EP is, is omdat ze dan de extended en de hard mix op de sampler konden knallen ;)
Hard mix vind ik niet zo vet, Extended is alleen maar beter... Ik vind dat electro-achtige van John B namelijk juist vet, en dat heeft de Hard Mix niet echt meer... |
Citaat:
kan ook goed dat ze op vakantie is tho... afwachten dan maar. |
Juist. Bevrijdingspop was cool :D. Alleen een beetje jammer dat er weer zo'n zooi sukkels tussen zat die weer zo nodig moesten vechten...:mad: :(. En de regen op het eind was ook een beetje naar. Maar wel helemaal naar de tering en echt net wakker :D.
|
Citaat:
Wat een gezeur. :( |
Citaat:
|
opzich
|
we hebben trouwens een nieuwe huisgenoot. pappie is directeur van het NOC/NSF en hij houd van hiphop. Voor de rest prima kerel. Hijs veel ontopique enzo
|
Citaat:
|
opzich
|
ontopic en nog steeds wakker
|
tis gvd ook vrijdag man!
|
zo ontopiq als de pest. trusten @ all
|
heb gezopen, niet zat.
Meid was wel zat, maar had nog minder gezopen :s |
mijn bed is lek
|
Waterbed? :O
Fledderus, wat een geniale achternaam. Vandaag eens ontopicen. Toch maar weer wat DXM halen. |
vandaag aan de paddo's :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |