![]() |
een touwtjes bikini voor maar €1.98 :p action
(is voor te zonnen, maat L en mn boobies passen er net in :bloos: ) 3haltertopjes a €2.98 per stuk waren in aanbieding van mn werk (schoenwinkel) hoge felgroene nep allstars MET rits :p |
- 2 zwarte truitjes die ik ontiegelijk moet gaan vermaken.
- Een truttig kanten gordijntje. - Een kandelaar. - Geweldige (en tyfusdure) laarzen. - Zwart kant. - Sigaretten. Was dat 't al :confused: |
Gister in haarlem
Shirtje bij Steps: allerlei kleurtjes bruin en dan nog oranje, V-halsje Shirtje v Sandwich: rood met wit, V-halsje Bril bij The Sting |
oorbellen bij de H&M
|
schilderij gekregen:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...7i09KwZUt8.jpg in werkelijkheid 160x120 cm ongeveer :cool: |
Citaat:
- overal pijn :) :) :) |
hele lekkere salade en een Bros en ik bewaar hem voor vanavond :mad:
|
|
Posters (Marilyn, Amélie, Audrey Hepburn)
Zwarte allstars Chocola & Haribo Héél veel (choco)koffie. Hardrockcaféshirtje Ehm, was het wel volgensmij. |
Citaat:
|
sigaretten
bier chocolade turkse pizzas festival aankopen..... |
een kriekentaart voor m'n hongerige zwangere zus
|
kersen? :o
|
Ja kersen. :)
|
Citaat:
ik ben uit eten geweest verder drankjes, een ijsje en een bioscoopkaartje voor the interpreter |
gucci rush :o
papaya body butter voor de moeder nieuwe verf, lichtbruin en donkerblauw groen voor mijn kamer oh en donkergrijs voor de kozijnen (?) |
Citaat:
|
3 nieuwe shirtjes en een nieuwe spijkerbroek.
een diepvries hawai pizza |
een shirt van awaiting seasons/h&m en ik vind m erg mooi <3
|
Lowlands kaartje
Stiff Little Fingers - Inflammable material Beck - Guero Nick Cave - Abbatoir Blues/the lyre of the orpheus Kaiser Chiefs - Employment QOTSA - Lullabies To Paralyze (Limited edition) The Datsuns - Outta Sight/Outta Mind |
gore pizza
bier om dat te compenseren :confused: |
'n kater
het laatste wat ik kocht was een jurkje en daarna veel bier en wijn :o |
slobsokken (van de hema, ik wist niet wat het waren en ze zijn eigenlijk best lief :))
blusher en een kwastjessetje panty's :) |
Citaat:
|
haarverf
sigaretten een oor wat dichtzit van t te harde fietsen :confused: |
Citaat:
|
Koekepan -hema
schaaltjes -hema gekleurde dvd doosjes -hema houten spatel -blokker blender -blokker veel fruit magere yoghurt snoep -jamin verse fruitshakes (y) |
- Canon Powshot S60
- 512 MB geheugen - Tasje voor Camera - Niet gekocht maar wel gekregen: een accident (weeral) :mad: |
- Drank
- Sigaretten - Een lange ketting van H&M hijs echt mooi <3 EN MORGEN GA IK PROTESTEREEEN :mad: :mad: in Amsterdam dus nog ff n treinkaartje halen. Wie gaat er ook? Zou ik wel willen weten. |
Citaat:
|
ik wil ook protesteren :mad: (y)
maar ik ben te lui :mad: |
Citaat:
@ Lebitch: wat n gezeik je moet ook hoe meer zielen hoe meer vreugd :mad: |
Citaat:
edit: damn wat een vette sig heb je :cool: |
Citaat:
Nou je kan je ook verkleden als osama, incl. baard en witte jurk :evil: ik heb zo het vermoeden dat er meer osama's gaan rondlopen. |
2 sjirtjes voor mn zusje, want k had nog tegoedbon, en k kon daar nix leuks voor mezelf vinde, en n doos sjokola voor mn moeder :D
|
ik wil ook protesteren :(
ot: je moeder tshirt |
Citaat:
ownee!! Dan heb ik jou vast zien lopen. Mijn tweelingzusje heeft dr ook een. hoe ernstig. |
nieuwe roze hoodie ( oude versleten)
italiaanse bol mini flesje sinasappel/aardbei sap hawaii pizza |
Citaat:
|
Citaat:
|
booschappen
groene glazen van de hema, etherische lavendel olie saladedressing mixer fineliners |
- 2 paar oorbellen
- N zilveren riem - N keigaaf tasje :D - N lichtblauw rokje bij de H&M |
gister sigaretten & booze
vele mp3's 'retro'kussentje hangmat kleine beeldjes chickenwings |
Twee (zelfgemaakte) schilderijen gekregen van vriendin die naar Rome gaat verhuizen. :(
Dagje strand. Veel eten. Oorbellen. |
-Oorbellen
-ring -Ketting -Sportkleding -Flesje appelsap |
eindelijk lage zwarte allstars
met dank aan cut_off! (y) |
Douglas Adams - Complete Hitchhiker's Guide
:cool: |
Citaat:
Een 'je moeder' shirt. Omdat ik een makkelijk beinvloedbaar schaapje ben. |
Citaat:
|
een bedbank, waar je lekker op kunt zitten en die ook nog is lekker slaapt ;) en een bruin, gele blouse dus..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |