![]() |
morgen pinkster-maandag ofzo, zijn dan de winkels niet dicht?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
heb de zwarte al. |
Citaat:
|
waar vind ik
Gwn spijkerbroek maar dan aan de onderkant beetje 'wortel' (dus smaller lopend) en aan de bovenkant gwn rlx wijd.. (niet heeeeeel wijd) zoals sommige Overzeas broeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar vind ik zwarte broeken die overal gewoon strak zitten, voor in mn laarzen.
stretch en het liefst met kontzakken. |
Citaat:
|
Welke winkels verkopen Munich schoenen? De website al bekeken maar daar werd ik niet veel wijzer van. Het gaat dus om zoiets: http://img166.echo.cx/img166/1065/zomerschoenen4cc.jpg
|
een zwarte, of gewoon blauwe spijkerbroek, strak aan de boven kant tot de knieën en best wijd aan de onderkant (tegenwoordig heb je alleen spijkerbroeken met rechte pijpen)
|
Citaat:
|
ik zoek eigenlijk een merk van een schoen, het heeft zwarte en witte blokjes (van 1cm^2 ongeveer) aan de zijkanten en in de binnenkant. en het punt van die schoen is blauw, ik heb het toevallig bij iemand gezien en vond hem mooi, maar ik kon niet vragen welke merk het was. (sportschoen)
Sorry ,het is een beetje vaag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en k had 45 ipv normaal 44 |
Citaat:
maar ze vallen echt ontzettend groot uit en er klopt eigenlijk geen hol van de maten. |
Citaat:
|
Ik wil een paars adidas vest met groene strepen. Waar o waar kan ik die vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja de h&m ken ik op mn duimpje maar dat soort bedoel ik niet :D ik kan ook geen plaatje vinden :( |
ik zoek heeeel druk eenplaatje :D
|
Een grote staande gouden kitch lamp!?
|
Citaat:
tweedehands winkeltjes of je koopt een lamp die aan je eisen voldoet en spuit em goud? xxx |
Waar vind ik een goed skateboard om het ook goed op te leren
niet niveau bristoL? x |
Citaat:
|
Citaat:
En ze vallen erg groot uit dus erg is dat niet. |
Waar vind ik Oldskool Adidas trainingsjasjes?!
In de buurt van Noord Holland |
Citaat:
xx :D |
Citaat:
|
Een bbc ( billionaire boys club ) t-shirt. Zwart of rood?
|
Ik zoek van die grote potloden.
Ze zijn meestal zo'n 40 tot 50 cm gok ik en hebben een doorsnede van 1,5 à 2 cm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe baggy canvas broek, liefst donkergroenig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een riem met ska-blokjes
Maar dan niet met zo'n irritante sluiting (die je vaak bij stoffen riemen hebt) maar met gewoon een pinnetje en gaatje (hoe leg je zoiets netjes uit :bloos:) |
Een oranjebruin suede Jack formaat vliegersjack. Je hebt ze wel van Tommy Hilfiger.
Of. Een zwart suede/fluweelglansend colbert (die kekke colbertjasjes van tegenwoordig). |
Waar vind ik driekwart leggings (dus tot halverwege je kuit)? Liefst rood-zwart gestreept of anders gewoon rood of een andere kleur.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |