![]() |
ik ga met een 7,5 mijn examen in
|
Als ik het goed heb krijgen we dit jaar geen matrix op het CE, klopt dat?
|
Citaat:
En ik denk dat ik iets van een 4,8 moet gaan halen, ik vrees dat dat een beetje onhaalbaar wordt:s |
Citaat:
Anders mag je 1x een 4 staan ;). Dat betekent dat je een 0.8 moet halen... (6.2+0.8=7; 7/2=3.5=4) Ik heb vertrouwen in je dat je dat wel lukt :P |
Ik heb ook Getal en Ruimte, maar weet ook niet precies wat je nou moet leren.
Ik heb wel een vraag: Heeft iemand van jullie ervaring met Compex? (Wiskunde examen op de pc dus). Onze school doet dit sinds 2 jaar ofzo, ben benieuwd of dit het makkelijker/moeilijker maakt? Owja, bij ons doen 9 meisjes C&M dit jaar, jaar daarvoor 11 meisjes, jaar daarvoor 8 meisjes. Alle drie de jaren geen jongens.. |
Citaat:
|
ik sta een 5.3 en ben echt bagger in wiskunde, dus weet niet of ik het wel ga halen! Maar ja, als ik een 5 sta vind ik het ook niet zo erg, als ik mn andere vakkan ten minste maar voldoende sta! :)
|
Citaat:
En dat goed leren is nu juist het probleem, ik heb faalangst waardoor ik bijna nooit leer voor wiskunde;) En er zijn nog een aantal andere vakken waarvoor ik vrij gemakkelijk een onvoldoende kan gaan halen... Maar goed, waarschijnlijk een 5,1, het komt wel goed met mij:) |
Ik ga met een 5.5 m'n wiskunde examen in :( en ik ben er toch wel bang voor, denk niet dat ik een 5.5 voor het examen kan halen om een 6 op m'n eindlijst te staan. Ik mag dan wel twee onvoldoendes halen, maar heb ook problemen met filosofie en duits :( . help
|
Ik ga, geloof ik, met een 7. nog wat (1 of 2) mijn examen in...Jippie!:)
en dat voor iemand die in de onderbouw tweeën en drieën haalde.. laat dus NOOIT iemand tegen je zeggen dat je in sommige vakken "gewoon" slecht bent, want je kunt ALTIJD jezelf (en anderen:p) verbazen.. ! |
Blegh, 4,6 voor het laatste schoolexamen, als ik dat ook op het CE haal(n)
Ik snap heel dat hoofdstuk over rijen niet, heb ik besloten:s |
Ooooh ik heb het eindexamen 2004 geoefend, maar ik keek bijna elke keer naar de antwoorden :eek: Meestal snapte ik het dan wel, maar ik zou er zelf dus niet opkomen. Eén vraag snapte ik zelfs met het antwoord erbij niet.
Volgens m'n leraar moet ik hetzelfde examen over een week of wat nog een keer maken om te kijken of ik de antwoorden dan uit mezelf weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat dat examen bij mij wel moet lukken. Een keertje leren is niet zo'n verkeerd plan. Maar ik sta nu een 7.1 dus dat komt wel goed :)
Trouwens, de grafen en matrices hoef je niet te leren :) die hebben wij dan ook nooit gehad, omdat ze meer tijd wilden besteden aan de hoofdstukken die wél op het CSE komen |
Citaat:
Hm, ik ben ineens beter in tekstverklaren dus ik denk dat ik wiskunde maar gewoon laat zitten, best hopeloos:p |
ik had een 6.8 voor mn heransinggg. :)
en nu ga ik met n 5.9 mn examen in. ik had niet gedacht dat ik oooooit met n voldoende voor wisk mn examen in ging:p (en dat zonder al te veel geleerd te hebben) |
Citaat:
ik had dit hele jaar eigenlijk niks voor wiskunde gedaan en dus steeds onvoldoendes gehaald tot de laatste toets, toen had ik de dag van tevoren 10 uur wiskunde gedaan en een 7 gehaald :D op wonderbaarlijke wijze kon je bij ons voor wiskunde onvoldoendes blijven halen en toch voldoende blijven staan :/ ik ga met een 6,2 mn examen in. gefeliciteerd met je cijfer :cool: |
Ik ga naar de examencursus wiskunde A1 in leiden. Zijn er mensen hier die dat ook gevolgd hebben? Vriendin van me zei dat het best een beetje helpt..
|
HOE MOET IK IN GODSNAAM WISKUNDE GAAN VOORBEREIDEN VOOR HET CE? :s
ik sta nu een 6,4 maar ik ben echt bang voor het examen.. |
ik ga met een 5.45 mn examens in en ik ben echt bang dat ik zak want ik bak er echt helemaal niks van :(
en ik moet in 2 weken écht veel wiskunde gaan doen :o |
Ik wordt echt gek van wiskunde. Ik had zo'n 2 weken terug een SE over dezelfde stof als het CE en nog 1 hoofdstuk extra.
Ik had mn leerproces versprijd over 5 dagen, en bij elkaar zon 20 uur geleerd. En wat was mn punt: een 3.7! Dan zakt de moed je toch in de schoenen, het hoogste punt was overigens een 5.4. Iemand tips zodat ik minder gestressed wordt en meer zelfvertrouwen krijg? |
Wiskunde A1,2
want die zag ik nog neit staan? :confused:
hoe kijken jullie er tegen aan? ik sta een 6.9... dus het moet wel goedkomen. alleen nu zei mn bijles leraar dat we matrices en grafen niet hoefden, maar watmoetikleren.nl zegt van wel.. wat is waar? (ik ga neit meer naar wisundeles) |
Mijn wiskundeleraar zei ook dat we dat niet hoefden.
Ik sta een 7,4. Heb vandaag wiskunde van de vorige proefwerkweek herkanst, ik hoop op een 7,6/7,7 uit te komen. Met oefenexamens kom ik meestal uit op een 5,5/6, ik snap het altijd wel, maar ik kom er zelf niet op :o |
daar heb ik ook last van in de examenbundel.. zlef kom ik er niet op, maar ik kan en snap het wel (n)
|
Ik was echt een wiskunde kneus en zelfs ik haalde vorig jaar een dikke 8 voor m'n examen, dus voor iedereen: er is nog hoop. Het examen valt echt reuze mee (y)
of wij kregen altijd moeilijke SE's, maar dat lijkt me sterk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klas overgeslagen en nog niet jarig geweest?
Ik zie niet zo tegen het wiskunde-examen op. Meestal vragen ze geen echt moeilijke dingen. Laatste examen dat ik geoefend heb (zonder te leren) had ik een 7.2. Ik ga nog oude examens oefenen om te wennen aan de vraagstelling. Met een 2.7 ben ik overigens al geslaagd, dus ik heb niet te klagen. O ja, grafen en matrices zit niet in het eindexamen. |
Gewoon een paar klassen op de basisschool overgeslagen ;) had ik ook wel gewild hoor... :cool: Ik sta overigens een 8.0 voor mijn wiskundedossier op zich neit veel aan de hand ik begrijp wel veel maar moet het na zo'n lange tijd nixen tog weer ff in mijn kop krijgen. Ik werk overigens zonder een examenbundel. Maar ik had eigenlijk een vraag ik snap niet echt wat ze met die Domeinen letters aangeven bij www.watmoetikleren.nl en ik vind die site idd ook heel errug vaag :mad: .
Wij gebruiken op onze school gewoon de wiskundeboeken van Getal&Ruimte en ik wilde eigenlijk vragen of iemand mij een beetje duidelijkheid kan geven welke hoofdstukken uit deze boeken je moet kunnen beheersen. Bedankt. (y) |
En als ik het goed heb begrepen ligt de nadruk toch gewoon op de boeken EM3,4 en 5 kan iemand dat misschien bevestigen? thanx :cool:
|
Citaat:
|
Dat is EM5 hoofdstuk 1. Klopt mijn leraar die al een 1/2 jaar ziek is had al een x aangegeven dat Grafen en Matrices niet op het eindexamen zouden voorkomen. (y)
|
Citaat:
Maar ik denk toch dat jullie kei moeilijke SE's krijgen, want wij gingen vandaag in de les een examen oefenen en ik snapte er echt de helft niet van:p |
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb idd een klas over geslagen maar ik leer gewoon mn samengevat, en ik heb examentraining gehad |
Ik heb misschien 'n hele domme vraag ma kben t ff kwijt
hoe reken je ook alweer uit 1.142 staat tot x = 3600000 dus op je GRM : 1.142^x=3600000 is toch iets met logaritme?? alleen weet ik niet meer hoe dat gaat! :o |
log(3600000)/log(1.142) = 113.6942
|
thnx:)
|
Ik sta een 5 voor wiskunde...Dus moet een 6 halen maar dat gaat hopelijk wel lukken! Hard leren wordt het..
|
Wie krijgt hier ook een gedeelte met excel?
Ik sta btw een 6,3 :D |
Ik ben er niet heel ongerust over. Aangezien ik altijd de wiskunde-n00b van de eeuw was en dit hele jaar met openhangende mond naar m'n opgaven heb zitten kijken van wasdatdan, leek het me wel slim om een wiskunde examentraining te gaan doen in leiden bij de universiteit.
Dat was 3 dagen lang [in het weekend!] zwoegen, maar op de laatste dag had ik maar wel mooi 2,5 punten hoger gehaald voor hun proefexamen dan voor het proefexamen wat ik daarvóór op school had gemaakt. Nu dus nog zo af en toe wat van de opgaven die je mee krijgt maken, en de aantekeningen goed doorkijken, en dan hoop ik dat ik net een voldoende haal (y) |
Citaat:
Heb het laatst voor het eerst gezien (ik ga nooit naar de wiskundeles), en volgens mij is het niet zo moeilijk. |
ik sta een 5.5 en mn oefenexamens zijn een ramp dus ik weet niet hoe ik t dit jaar ga doen.... :(
|
Citaat:
|
Misschien mag je onvoldoende [edit: een 5,5 is natuurlijk niet eens onvoldoende!] staan voor Wiskunde?
Eigenlijk zijn het maar vier hoofdstukken die je moet leren, dat heb ik voor een SE ook wel eens gemoeten. Ik vind het opeens best wel te overzien, maar misschien vergis ik me. |
Heeft hier iemand de boeken Getal en Ruimte en kan zeggen welke hoofdstukken of wat voor onderwerpen ik nou precies moet leren?
|
Ik heb die boeken.
Je moet volgens mij alle hoofdstukken kennen, behalve die met de matrixen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |