![]() |
op het feit na dat wij samen er nu al veel te veel woorden aan hebben vuilgemaakt wel ja, want datgene dat er meer inzit, zit er niet in door de film, maar door het boek. ;)
|
Citaat:
Verder zeiken we hier idd veel te lang over door :) |
Pikant gevrei in de alpenwei
|
is echt een film
|
'O Schreck, Meine Hose ist Weg!'
|
Citaat:
|
Comment Faire l'Amour Avec un Nègre Sans se Fatiguer
Alternatieve titel: How to Make Love to a Negro Without Getting Tired :p http://www.moviemeter.nl/?film=21198 |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: The revenge of the Killer Tomatoes. Maar die is al gezegd, weet verder niet echt vreemde titels. (heb de film nooit gezien, dus ik vind het een rare titel:p) Eigenlijk zijn titels ook bijna nooit echt raar, want meestal moet je de film zien om de titel te snappen. Net als eternal sunshine of the spotless mind. Opzich een rare titel, maar als je de film hebt gezien, snap je dat de titel klopt bij de film. |
Citaat:
'One' wordt vaak gebruikt als 'men' of 'iemand'. |
Midnight in the garden of good and evil ... vind ik opzich geen vreemde titel maar het had ook wat korter gemogen... (y)
|
en MetalliCat, met 'coocoo' wordt niet echt 'koekoek' bedoeld ws.
'coocoo' is ook een uitdrukking voor iemand die een beetje http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif is ;) |
Citaat:
Maar waar slaat de titel op? Ow wacht me de uitleg van Type snap ik m al :p Zo van Jack Nicholson is 'over het gekkennest gevlogen' en dus gek geworden. Ofzo |
hij heeft iig tijdelijk in het gekkenhuis (== coocoo's nest) gezeten...
lijkt mij dan... |
Ik vond Battle Royale II wel erg raar wat verhaal betreft :|
|
Citaat:
sluit goed aan op deel 1 hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk niet zo'n gekke titels, de titel die mij te binnen schoot bij dit topic was: 'Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood '
|
An Alan Smithee Film: Burn Hollywood Burn
|
Se7en
niet zo vaag maar wel leuk met die 7 die er in de titel hoort |
Citaat:
|
Fried green tomatoes at the Whistle Stop cafe
Those daring young men in their jaunty jalopies Them Zijn deze week trouwens op tv te zien. |
Jesus Christ Vampire Hunter
|
Romper Stomper
|
Don't Be a Menace (While Drinking Your Juice in the Hood) is inderdaad wel één van de vreemdere titels (en vervelendere films: ik ben dol op ZAZ, maar de pogingen om datzelfde niveau te bereiken van de Wayans broers zijn gewoon verschrikkelijk) die ik ben tegen gekomen, al kunnen B-films vanwege hun simpliciteit ook bijzonder onheilspellende titels hebben - Bugs en Webs bijvoorbeeld zijn gewoon echt zo erg als wat je alleen al van de titel verwacht :D
Op de Nacht van de Wansmaak dvd staan ook nog wel een paar titels die je eigenlijk ook niet kan verzinnen... Om de één of andere reden heb ik iets met films met uitroeptekens erin... Airplane!, Airplain! II: The Sequel (het vermelden van het woord Sequel blijf ik nog steeds een goede zet vinden :P), Top Secret! en natuurlijk Mars Attacks! |
Citaat:
Citaat:
Je weet wat ik bedoel, hoe je het schrijft is bijzaak... ik haat het als mensen me verbeteren tenzij ik er om vraag. En ik ben er sowieso nu niet voor in de stemming. oh, en The Dangerous Lives of Altar Boys is op zich ook niet iets wat normaal overkomt imo. |
Citaat:
|
Citaat:
Carry On Up the Jungle or The African Queens or Stop Beating About the Bush or Show Me Your Waterhole and I'll Show You Mine" |
Citaat:
|
pi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |