![]() |
Citaat:
|
ik vind alles wat hip is niet hip
|
meloenen :mad: :mad: :mad:
|
CARS broeken in het algemeen.
xxxl shirts als je niet xxxl bent. Scapa. maar wat er met trots bovenuit steekt zijn; DON'T TOUCH BROEKEN. what the fuck, Von Dutch is al erg zuur, maar nee ook nog een goedkoop markt namaak met de naam don't touch. ALSOF IK DAT GODVERDOMME WIL :mad: :mad: :mad: |
ik ben niet hip ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is slechts een fase.. |
Rood haar is zo onhip
|
Citaat:
|
well boohoo :(
ik ga mijn boterhammen en banaan opeten heur |
margottenenkaas is niet hip
|
Citaat:
|
ik vind ********** het toppunt van niet-hipheid :mad: :mad: maar ik kan er zelf ook wat van :bloos: :bloos:
|
dat alle gave topics gesloten worden :mad:
|
Ik vind het niet zo hip dat er muggen in mijn kont prikken. :confused:
|
Ik heb niet eens kunnen reageren in het B&Btopic.
Nou ik wilde vroeger dat Tayler mijn moeder was en Mitch van Baywatch mijn vader :) Ik dacht toen nog niet zo vaak aan neuken. |
Ik vind mensen die hun mp3 speler aan een touwtje om hun nek hangen onhip :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet hip als mensen zich niet weten te kleden naar hun figuur, uggs en lelijke sandalen zijn niet hip, alto's vind ik niet hip, dreadlocks ook niet, bohorokken met tie-die kleurverloop vind ik om te huilen en ik heb in mijn hele leven nog geen mooie sleehak gezien, sleehakken vind ik net zo ordinair als panties met een stripverhaal erop verder plastic puntschoenen of gympen van de schoenenreus, , haarbanden, neuspiercings, een te diep decolleté bij vrouwen met te grote borsten, gaastra-kleding, veel tommy hilfiger kleding, overmatig zonnebankgebruik, de vanessa-look, ayaan hirsi-ali, gouden sieraden, sokken met allerlei stripfiguren erop, te strakke spijkerbroeken... to be continued |
ik vind kleren van de hema niet hip, ik vind een andere kleur nagellak dan zwart, rood of blank neit hip, ik vind pootjebaden met een panty aan niet hip (ja dit deed echt iemand :(), ik vind de lidl niet hip, ik vind polo's overelkaar heen niet hip, ik vind puntschoenen niet hip, ik vind op vakantie naar texel niet hip, ik vind bierkratjestapelen niet hip, ik vind een piercing aan rechts boven je lip bij meisjes niet hip..
|
Citaat:
|
Citaat:
en de hema heeft lieve onderbroekjes :nono: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil met mn tong over haar beugel schrapen :(
|
misschien zitten er wel schaamharen van rieno tussen dus dat zou ik niet doen als ik jou was otis! :eek:
|
jullie hebben een erg goede relatie, lijkt me :D
|
dan doe ik t JUIST
|
Citaat:
onderbr00kjes wel maar geen shirtjes enzo stootie :nono: |
wie, otis en rieno? ja ik geloof het wel(Y)
|
ik vind "Bouncen op dizzee rascal" niet hip.:)
|
ik merk enige spanning op , is het soms voor de 6e keer uit tussen onze rien en grandmommy :( :( :( :(
|
dan geef ik een feest.
|
Citaat:
och ik wil het best even voor je uitmaken, dan maak ik het morgen wel weer aan(Y) |
geef even een seintje dan dan ga ik rieno's livejournal om de minuut refreshen (y)
|
ja is goed hoor, maar hij is er vandaag niet dus ik stuur 'm een smsje. maar dan update ie z'n lj morgen pas en ja, dan is het alweer aan he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat was nog beter dan as the world turns inderdaad (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie ook steeds meer mensen met von dutch schoenen, ik heb er vandaag vier gezien:S |
Ik vind van die soort uggs (enge zwarte stoffen laarzen met riempjes) afschuwelijk.. EN AL HELEMAAL BIJ EEN ROKJE MET EEN PANTY ALS HET 30 GRADEN IS!!!
En ik vind mensen die Lonsdale dragen met de gedachte dat ze stoer zijn ook niet hip.. En ik vind geblondeerd haar niet hip.. En ik vind breezersletjes (+taalgebruik) niet hip.. Ook vind ik mensen die zwart gekleed gaan met het idee Gothic te zijn niet hip als ze 6 maanden terug nog extreem hippie waren en anderen uitmaakten voor 'MISLUKTE WANNABE HIPPIE' en er hoerig bijlopen met rokjes zo kort dat als ik ze zou dragen mn boxer eronderuit zou komen moet een gatenpanty en kistjes SUPER niet hip.. |
mp3-spelers die om je nek gehangen moeten worden, van die sticks zeg maar.
|
die was ik nog vergeten..
MP3-spelers die om je nek hangen en waarvan het oordopsnoertje met plakband is vastgeplakt omdat hij het anders niet meer doet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |