![]() |
Oh ja, en het vriendje van m'n zusje. Loser. (n)
En de vriend van een bepaald iemand. :o Aap. (n) |
Mensen die liegen:o
|
Mensen die constat klagen van buikpijn en misselijkheid, elke dag hetzelfde :mad:
of mensen die sniffen tijdens de exaams maar voor de rest niets :o |
Ehehehe, ja, sniffers zijn ook lastig!
|
idd ja !
|
Vakantie.
|
Spelfouten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GTST :( diep trieste soap
|
Dat 'hun' gedoe is idd heel irritant. aan die d-t fouten stoor ik me niet echt.
verder heb ik ook een hekel aan mensen die denken dat ze allemaal hartstikke leuk, aardig en knap zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt een gigantische hekel aan mensen die niet duidelijk aan geven waar ze naar toe gaan als ze op de fiets zitten.
Brugger die zomaar afslaan en waar je dan half bovenop knalt omdat ze dan eerst heel erg af remmen voordat ze een bocht (zonder uitsteken) nemen.. Of mensen die op een kruispunt van vierwegen niet aangeven waar ze heen gaan en dan dezelfde kant op gaan als dat jij gaat en jouw dan helemaal laten stoppen enzo. Gatsie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die mensen die zelf weten dat ze het verkeerde pad opgaaan en zich daar nog stoer door voelen ook!
|
Ik heb een hekel aan mensen die overdreven hard lachen en blij doen om aandacht te trekken :mad:
|
-Mensen die altijd het laatste woord willen hebben en niet verdragen van andere mensen dat ze hun zegje doen!
-Slijmballen -hoofdpijn! |
Citaat:
Maar ga je liever naar school toe dan? |
ik haat ook nog mensen die mij tegenspreken als ik weet dat ik gelijk heb. Ik durf het ook toe te geven als dit niet zo is hoor :) .
Mensen die ALTIJD blij zijn. "Stoere jongens" Mensen die niet teruglachen als je vriendelijk lacht. .... |
nee-gevoelens
|
Citaat:
|
Drukte, stress, de aankomende tentamenweek. (n)
|
Hekel aan:
Marrokanen/Armenen De vriend van m'n tante. Joden Moslims Kampers Katten Lage temperatuur Regen Lange autoritten |
Mensen.
|
Mensen die constant buzzers op msn zenden.
Waarh alweer 1 buzzer :mad: |
pashokjes zonder spiegel er in.
buren. vogelpoep. vogels. vissen. trektochten. mensen met een rugzakje en die dan avontuurlijk gaan wandelen. mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. sommige chinezen en somaliers. herhalingen. dingen kwijt zijn. blut zijn. insecten. regen. stinkende prullenbakken. zweetplekken. mensen die naar zweet stinken. vrouwen met lang okselhaar. okselhaar. |
Van die browservensters die niet gemaximaliseerd zijn maar wel ongveer heel je scherm in beslag nemen. Ik denk dan namelijk altijd dat ze wel gemaximaliseerd zijn en als ik dan het venster wil sluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken, sluit ik dus het achterliggende venster af (n) (Een beetje moeilijk uit te leggen).
|
Citaat:
Ik heb dat met windows mediaplayer vaak :mad: Microsoft :mad: |
aan liegen
|
Buren die veel te hard praten en op zaterdagochtend gaan klussen.
|
Diarree
|
Citaat:
|
Is 'diarree' een opmerking?
|
Aan rijles. Een beetje dan.
Aan de meeste mensen. Ik heb aan zoveel dingen een hekel:p |
Aan het missen van een tentamen :|
|
Citaat: