Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Loverboys (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1205963)

Lente 22-06-2005 18:06

Citaat:

DNMB schreef op 22-06-2005 @ 15:29 :
ik ben er niet alert op want:

1) de meeste loverboys zijn marokkanen (als ik de woorden discriminatie of rasicme hoor ga ik je onder de statistische gegevens bedelven over loverboys en hun nationaliteiten!) en ik val niet op marokkanen en zij ook niet op mij dus ik kom er niet mee inraking.
2) ik zou het meteen wantrouwen als iemand me hele dure cadeaus gaf als hij jong is.

een heel groot deel van de loverboys zijn autochtone nederlanders en jij bent 18 dus kan me zo voorstellen dat je best kunt vallen op een jongen van bijv 25 die zegt dat ie veel werkt en je daarom dus dure cadeaus kan geven ;)

MB 22-06-2005 20:13

Citaat:

Lente schreef op 22-06-2005 @ 19:06 :
een heel groot deel van de loverboys zijn autochtone nederlanders en jij bent 18 dus kan me zo voorstellen dat je best kunt vallen op een jongen van bijv 25 die zegt dat ie veel werkt en je daarom dus dure cadeaus kan geven ;)
Als je normaal functioneert, dan wil je je potentiële vriendje eerst kennen voordat je een relatie met hem wil, dus dan weet je ook of hij veel werkt, veel verdient en of hij al dat geld zomaar zou kunnen missen.

Poffertje 22-06-2005 21:37

Ik denk niet dat ik 'r makkelijk in zou tuimelen, ben makkelijk achterdochtig bij jongens, wil alles weten enzo :P
En als ze dan ineens met dure kadootjes komen en een lieve lach, ben ik helemaal achterdochtig waar dat geld weg komt :S

Dus zoiets houd nooit lang stand bij mij denk ik.

mysecret 23-06-2005 16:10

ja idd.. je moet eerst je vriendje leren kennen voordat je iets begint met hem.. snap daarom ook niet dat je voor een loverboy kan vallen :eek: .. zal wel uiterlijk zijn! ook al zijn marokkanen niet knap!! :bloos:

Estar 23-06-2005 22:52

Nee, ik ben er niet alert op, simpelweg omdat de omschrijvingen van die personen totaal niet dat ik hoor, totaal niet in de buurt komen van wat ik aantrekkelijk vind.

Daarbij moet ik vrij weinig van dure cadeau's hebben, een klein iets zegt meestal zoooooveel meer dan dure sieraden of wat dan ook( daarbij moet iemand wel een donders goede reden hebben om mij een duur cadeau te geven, want ik neem niet graag dure cadeau's aan)

Rj11 27-06-2005 10:11

hmm... nee niet last van loverboys, volgens mij.
bestaat er ook zoiets als lovergirls eigenlijk?^_^

Yerli 27-06-2005 10:49

Citaat:

rjnirvana schreef op 27-06-2005 @ 11:11 :
hmm... nee niet last van loverboys, volgens mij.
bestaat er ook zoiets als lovergirls eigenlijk?^_^

Eerlijk, ja die bestaan volgens mij.. maar wel in mindere mate :)

Ik denk niet dat ik zo snel zou vallen voor een loverboy om bepaalde redenen maar je weet maar nooit.

Citronella 30-06-2005 22:41

Citaat:

Crunchie schreef op 17-06-2005 @ 15:56 :
Ik ben niet alert op loverboys, omdat ik te nuchter en intelligent ben om voor zulk soort jongens te vallen.
(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.