![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik 'r makkelijk in zou tuimelen, ben makkelijk achterdochtig bij jongens, wil alles weten enzo :P
En als ze dan ineens met dure kadootjes komen en een lieve lach, ben ik helemaal achterdochtig waar dat geld weg komt :S Dus zoiets houd nooit lang stand bij mij denk ik. |
ja idd.. je moet eerst je vriendje leren kennen voordat je iets begint met hem.. snap daarom ook niet dat je voor een loverboy kan vallen :eek: .. zal wel uiterlijk zijn! ook al zijn marokkanen niet knap!! :bloos:
|
Nee, ik ben er niet alert op, simpelweg omdat de omschrijvingen van die personen totaal niet dat ik hoor, totaal niet in de buurt komen van wat ik aantrekkelijk vind.
Daarbij moet ik vrij weinig van dure cadeau's hebben, een klein iets zegt meestal zoooooveel meer dan dure sieraden of wat dan ook( daarbij moet iemand wel een donders goede reden hebben om mij een duur cadeau te geven, want ik neem niet graag dure cadeau's aan) |
hmm... nee niet last van loverboys, volgens mij.
bestaat er ook zoiets als lovergirls eigenlijk?^_^ |
Citaat:
Ik denk niet dat ik zo snel zou vallen voor een loverboy om bepaalde redenen maar je weet maar nooit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |