![]() |
Citaat:
verder ga ik mee met wat EZBlade zegt. |
Gratis bier hoe doen ze dat dan?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat hij de rechtzaak pro/con ontruimen bedoelt.
|
Citaat:
Sowieso kunnen ze zich dat slopen na 'n feest eigenlijk helemaal niet veroorloven omdat er al ontiegelijk op ze gelet wordt (en omdat andere systems dat echt niet op prijs stellen; omdat die wel 'verantwoord' freeparties willen blijven geven en zo ook benadeeld worden.) Probeer maar voor de grap eens een muur vol te kliederen op zo'n freepartie, dik kans dat je veel woede op je afroept. (en 't maakt ook verschil of je "buren" hebt die alleen te hard muziek draaien of "buren" die 's nachts dronken bij je portiek 'oude mensen in flats moeten doohood' lopen te brullen. ;) :p ) |
Citaat:
|
tekno heeft ook nog best wel 'n zelf-regulerend systeem, irritante klootzakken krijgen de volgende keer gewoon geen info nummer meer. (niet waterdicht natuurlijk, maar toch al wat. (y))
|
Citaat:
Verder hou ik niet zo van kraakpanden. Er komt bier op je tas en het is er ssmerig. Maar wel altijd gezellig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
^ ook dat inderdaad.
|
Citaat:
iig, ik heb dikke zin in zaterdag, de storing feesten waren wel de beste feesten zo ongeveer van het afgelopen jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
(lijkt me een te vet gezicht ook, zo'n oud lijk die uit 't raam hangt terug te schreeuwen. :cool: en dan wild dreigend met de wandelstok om zich heen slaand. (y)) |
hehe de edits blijven maar komen:D ook mooi zou zijn als ze de volgende nacht opeens voor mijn huis hadden staan krijsen:D
anyway, kom je ook zaterdag of weet je het nog niet ? |
dan waren we ws. bier met ze gaan zuipen en samen een andere groep uit hun bed gaan brullen. ;) :D (gynaecologen in vrijstaande villa's... etc.)
ik weet het nog niet yo, moet even kijken. (gheh, gratis teringherrie en crusts in 'n kraakpand vs. gratis teringherrie en crusts in 'n kraakpand... decisions, decisions. ah well, at least it's not a choice between punk & emo. :cool: ) |
Ik overweeg :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Emo dus (y)
|
Is er naast bier en fris nog iets anders te drinken? Wijn? Sterke Drank?
Ik drink geen bier en ik wil wel zat worden, als ik kom. |
wijn misschien maar op sterke drank hoef je sowieso niet te rekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Punkers stinken
|
Citaat:
verder sluit ik me aan bij reserv |
wordt nog druk morgen
|
dat zeker
|
ik sta er half 9 op de stoep, zuip 10 biertjes en ga weer richting de stad voordat er een 15 jarige over me schoenen kotst !
(dus moet heel snel die 10 biertjes drinken!) |
Bands vanavond:
- Partals (GR) - Mihoen! - Nakse Bananen - Boycot - Skint - Mistake (waarschijnlijk) vanwege verhuizing konden we het niet eerder duidelijk maken, tot vanavond! |
Citaat:
|
Citaat:
|
partals yea local shit :)
|
dat (waarschijnlijk) achter Mistake verontrust mij een beetje. zal je altijd zien dat ze te fucked up zijn tegen de tijd dat ze op moeten. maar ach dan spelen ze hun set nóg sneller dan normaal. is ook wel weer geinig:D
|
Mijn feest gaat zo veel vetter worden. :p
|
ik geloof er ronduit GEEN FUCK van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het allemaal van die onverstaanbare tyfusherrie als mihoen?
|
Citaat:
Ikweetnietwathetismaarhetishetpoldermodel BRAAAAAH KUTKUTBALKENENDE KUHHUUTTT |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B: ik tank 'm dr dus jaarlijks vierkant uit. C:Ja D: lalalalala sjikkeren. |
Citaat: