![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat mijn borsten niet zon mooie vormhebben.. Zonder bh ziet er niet mooi uit. Daarom draag ik altijd goeie bh's en dan lijkt het al een stuk beter :)
|
Citaat:
|
ja (y)
|
Ik draag altijd een bh, al vindt mijn vriend zonder mooier. Het zit veel beter en de vorm komt ook beter uit.
|
Alleen MEISJES met kleine tieten mogen BHloos rondlopen.
:) :) :) |
ik draag altijd een bh, ook tijdens het slapen
|
Ik ga NOOIT zonder bh de deur uit.
Draag een bh om de boel stevig te houden, ben veel te bang dat als je ze laat wapperren dat ze gaan hangen. En ik heb niet zo ontzettend veel dus dan lijkt het tenminste nog iets (vind 80B niet veel in ieder geval) Thuis loop ik wel eens zonder omdat ik hem uitdoe als ik ga slapen :rolleyes: en niet elke ochtend gelijk me ga douchen en aankleden. |
Citaat:
|
Heej Thee Muts,
Je moet natuurlijk vooral datgene doen wat je zelf het prettigste vindt, maar ik begrijp dat jet het op zich geen probleem vindt om thuis een keer geen bh te dragen. Ik draag heel vaak geen bh en ik vind het (zeker met warm weer) ook veel prettiger om er geen aan te hebben. Mijn vriend vindt dat ook helemaal het einde... dus wij zijn het snel eens ;) Als je het serieus overweegt, dan moet je het echt een tijdje proberen en niet meteen na een uurtje denken "dit is dus niks", als je eenmaal gewend bent, dan wil je misschien wel niks anders meer :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag alleen geen BH onder erg strakke truitjes. Als iets losser zit dan floepen mijn borsten alle kanten op als ik loop, en dat vind ik ontzettend genant.
Ook as iets echt te bloot is (bv open rug) dan wil ik nog weleens een BH achterwege laten, maar meestal ben ik gewoon aan de beugel :D |
Citaat:
|
Citaat:
PS: hmmmz, toch maar eens die gene die me die fabeltjes van hangtieten heeft verteld vertellen dat ze me paranoide heeft gemaakt :nono: |
witten hemden = verplicht geen bh :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet pijn als ik dit niet aandoe :p. Dat hoort ook pijn te doen, geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag altijd een bh (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/EQG5KG113778 |
Het is gewoon kut zonder BH !
|
Citaat:
|
ze zijn een beetje scheef
|
Wat kijk die ene man in het wit eng naar de vrouw :eek:
|
dat heet een goedkeurende blik :):):) niets engs aan
|
ik weet niet wat het is met die bh's maar volgens mij is die sluiting er speciaal voor ontworpen dat mannen er een half uur mee lopen kloten om vervolgens vrouwlief het zelf maar te laten openen.
|
Citaat:
Ik vraag me alleen af wat voor 'n soort mensen deze foto's maken. |
Citaat:
Ze heeft wel een beetje een katerige blik in d'r ogen en nogal duf haar, ik vermoed dat ze geen bh kon vinden toen ze zich in d'r kleren hees die ochtend. Mijn oog voor detail en fantasie zijn altijd genieten. |
Ik heb altijd een bh aan!
Zelfs als ik slaap....:) Ik vind het echt niet fijn zonder bh....Ik ben eigenlijk niet anders gewend denk ik.... :) |
Thuis doe ik wel eens geen bh aan. Maar dan kan mn vriend er niet vanaf blijven :p Maar over straat doe ik dat niet... Dan voel ik me inderdaad heel erg kaal en als ik het koud heb zie je alleen maar tepel :eek: Mn borsten zijn overigens niet groot, maar gelukkig wel stevig en goed gevormd... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriendje doet er niet langer dan een halve minuut over ! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn vriend heeft er totaal geen moeite mee hoor, hij is er handiger mee dan ik :p Zelfs nieuwe bh's met andere sluitingen heeft hij gelijk door ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Genoeg overtuigd? :p |
ik draag zelf ook altijd een bh, het lijkt me gewoon onhandig als je m niet aandoet.
en er mist dan gewoon wat..het zit niet eens lekker meer zonder bh:P en verder voellik me dan zo naked |
Citaat:
|
Citaat:
Nog wat vaker oefenen jongeman. :nono: :( :D |
Voor gewoon op straat, of als je lekker gaat winkelen is het niks.
Voor je vriend wel.... :bloos: |
jongens van 14 moeten juist goed oefenen om hem open te krijgen :rolleyes: :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |