![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoezo zou je geen moeite moeten doen voor iemand die vriendelijk is? Als iemand onvriendelijk is, moet je wel echt stom zijn om te denken 'oohh dan moet ik meer moeite doen'; een normaal mens denkt dan toch echt 'ach rot toch op met je chagrijn' |
hard-to-get is het credo.
|
Citaat:
Maar ik heb zo'n vermoeden dat little nemo en jij in andere kringen hun partners zoeken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, dan zijn ze verliefd en dat soort dingen, dan zien ze dat allemaal niet zo nauw. Tegelijkertijd kan die jongen natuurlijk heel erg leuk en zelfverzekerd zijn. Daarbij het meisje een beetje onder zich plaatsen, soort van rangschikken. Maar 't meisje blijkt dit allemaal niet zo erg te vinden. |
Citaat:
|
Als iemand in dat voorstadium al hard to get speelt kan hij het heel snel vergeten, wat mij betreft. Dan verlies ik gewoon mijn interesse. Maar als ik eenmaal al binnengehaald ben, als buit, zogezegd, blijf ik nog een hele tijd een sukkel, totdat eindelijk het besef doordringt dat dit gewoon een klootzak was.
|
Deel 1
- niet wanhopig doen - niet te aanhankelijk worden - hem niet willen controleren Deel 2 - een vrolijke uitstraling hebben (veel lachen, glunderen) - grapjes maken, en om zijn grapjes lachen - niet teveel praten - niet schaterlachen, of lompe dingen zeggen - hem aankijken terwijl hij met je praat - af en toe een sensuele beweging maken, zoals een plukje haar achter je oor doen, of, als je een topje aan hebt, even over je schouder naar hem kijken - een verleidelijke oogopslag (dus niet dronken worden want hierdoor zie je e rniet uit) - af en toe subtiel het over seks hebben - interesse in hem tonen - hem complimenten geven/ bewondering tonen ( dat hij zich goed over zichzelf voelt) deel 1 is relevant als je een langdurige relatie wilt hebben deel 2 is relevant voor een one night stand en ja, beide getest, en beide werken |
Citaat:
Vooral die one-night-stand. |
Citaat:
|
Citaat:
het punt is een beetje dat mensen niet 'vriendelijk' of 'onvriendelijk' op hun voorhoofd hebben staan. als een meisje een jongen wel een beetje interessant vindt, dan zal dat gevoel veel sneller veel sterker worden als hij minder makkelijk te krijgen is. en als je gewoon wat afstandelijker en ongeïnteresseerder doet, dan ontstaat dat idee al snel, waardoor je veel aantrekkelijker wordt. dat je dan misschien minder vriendelijk overkomt maakt niet zoveel uit, aangezien zo'n meisje minder van je verwacht - je bent immers toch onbereikbaar - en daarom al heel snel dingen van je enorm aardig gaat vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet te hard willen. Als je te hard wil, vangt die ander dat (on)bewust op, en schrikt dat af. Willen is goed, TE hard willen is niet goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DINGDINGSING We have a winner! Ontopic: laat haar een beetje haar gang gaan, als ze perse zelf haar drankjes wil betalen, laat dit dan toe, speel niet de rijke pimp, en duw je geld door haar strot heen. Probeer niet haar principes te verkrachten, laat haar in haar waarde, en ga niet te veel over haar lullen als er (grote) kans is dat zij dit ter oren komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet niet een te perfecte jongen willen, jij bent niet perfect dus waardeer de ander zn imperfecties dan ook.
Kijk niet naar fouten maar kijk juist naar de goede kanten. De jacht is vaak leuker dan de vangst, dus probeer als je de vangst hebt het nog avontuurlijk en spannend te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 (van vlees en groenten) zacht en sappig .. hmm .. |
Citaat:
|
Praten! Daar kom je echt ver mee;)
|
Gul zijn met alcohol
|
ik vind nog altijd dat als je een beetje afstandelijk en ongeinteresseerd doet, dat niet onvriendelijk is :confused: en dat je dan al helemaal geen vuile klootzak bent.
|
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met 'wat te bieden hebben'? Op dezeleeftijd kun je toch nog geen zekerheid, bescherming etcetera bieden, dus dan hebben we het over uiterlijk, humor enzo?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Naja goed, dat is mijn ervaring/idee iig. :o En ik loop toch ook alweer een hele tijd in het wereldje mee. |
Citaat:
Is het voor de lange termijn, dan is dronkenschap niet zo heel aantrekkelijk;) |
Bij versieren:
- speel een beetje hard to get. Laat merken dat je wel geinteresseerd bent, maar ga er niet als een hond achterlopen. - loop niet te snel van stapel. - lach veel: het maakt je mooi en anderen worden er meestal blij van. Bij relaties: - houden van is niet genoeg: als het tig keer aan en uit gaat, lukt het gewoon niet en kan je er beter mee stoppen. - relativeer. - geef de ander het voordeel van de twijfel, tenzij je vertrouwen wordt beschaamd, dan moet je er best ook niet meer te veel energie insteken. - als je ruzie hebt, koel eerst af en praat het dan uit ipv tegen mekaar te liggen brullen. - communicatie is muy importante! |
Citaat:
2: nog een tip; bekijk alles van de andere kant 3: het schreeuwen en brullen is in sommige gevallen ook wel eens goed. niet te vaak natuurlijk. |
Citaat:
|
iig niet van die domme openingszinnetjes :
goh, deed het pijn toen je uit de hemel viel? of Ik zou je moeten arresteren, je hebt mn hart gestolen blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wees gewoon sexy/lekker/mooi en dan komt het vanzelf wel |
Citaat:
Een raad bij versieren: uhmz zoiets moet toch wel spontaan gaan, ga er niet echt op uit om iemand aan de haak te slaan. Verder in een relatie: eerlijk naar elkaar, en naar jezelf toe zijn, dat is denk ik toch wel het belangrijkste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorg ervoor dat ze je humor snappen. :|
|
Niet:
- Mensen dood gaan maken. - Arm zijn. - Lelijk zijn. - Dom zijn. Wel: - Neuken. - Arrogant zijn. - Intelligent zijn. - Geld hebben. - Macht hebben. - Goed geschapen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |