![]() |
ik ging vandaag voor het eerst werken op de asociale tweedehands koopjes markt in 't cafe en in de keuken. en dat was wel oke, veel leuke asociale ontmoet en de familie tokkie ook nog :) :) oh dat was even leuk. en toen werd ik uitgemaakt voor de zus van de oude barman :confused: door een dronken kerel. omg en toen heb ik de rest van de dag jonge borrels en cola geschonken en broodjes bal, kroket, fricadel en broodjes warmvlees gemaakt.
oh en ze gingen nog allerlei amsterdamse volksmuzika zingen toenet, maar dat werd me even teveel op een dag :) :) dus werd ik opgehaald :) |
Citaat:
-h? ;) |
OMG! wat een kutdag! :D (y)
Ik werd wakker en ik had een kater en ik ging douchen en afspreken met een vriendin en die stelde onze date steeds uit want toen was ze plotseling stoned en toen kwam ze niet op dagen en ik was pissig dus ik ging bellen en toen sliep ze (n) stomme hoer ik ben boos :mad: hahahaaa ooooh en zaterdag ben ik gedumpt door mijn fuckbuddy want die heeft plotseling een vriendin :confused: |
ik ben al twee dagen ziek en ik "besloot" daar vandaag maar mee door te gaan,heb toch niets beters te doen ofzo
|
Ik kijk heel de avond tv en yorin is verdwenen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ahaa |
Citaat:
Citaat:
en ik heb besloten dat ik maar naar lowlands ga hoe verrot mijn financiele situatie nou ook is, want ik heb zin om een paar dagen lang met vriendinnen door te brengen,te feesten, me kapot te zuipen, en te flirten met alles wat maar levend is ofzo:mad: |
ja lowlands helpt wel om over exen heen te komen ook al is het maar voor een paar dagen (y) :mad:
|
Citaat:
waar zijn alle programma's van yorin nu heen dan? :confused: ik zoek america's next top model maar dat is dus niet meer? |
Citaat:
|
thank god voor de vara tv gids(Y)
|
ik vind het maar vaag allemaal
|
Je kon me net opvegen tijdens het Moordspel van De Lama's :D
|
Citaat:
|
zat ruben nicolai er vandaag in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gedanst in modder & regen bij appelsap in oosterpark (y)
|
Citaat:
godfuckingshit ik heb het gemist. ik krijg altijd buikpijn van het lachen van die gast, alleen al van de manier waarop ie uit z'n kop kijkt(Y) |
Vanavond gewerkt en een collega vond me geiler dan Lindsey Lohan :confused:
|
Niet veel eigenlijk.
Ik moest wel heel hard lachen toen mn broertje van 10 tegen mn zusje ( 13 jaar) zei dat ze haar BH opvulde en dat vond hij stom... mjah eigenlijk te schraal voor woorden maar ik vond het grappig :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag uitgeslapen ivm mijn verjaardagsfeestje dat tot 6 uur 'sochtends doorging
Daarna cadeautjes gekregen van mensen die gisteren niet konden. En de lama's Citaat:
|
m'n computer besloot compleet te crashen, dus ik ben net de hele tijd bezig geweest met backuppen, nadat ik 'm weer draaiende kreeg. (n) :mad:
nu slapen; morgen kantongerecht \m/ en daarna m'n computer verder backuppen en m'n hdd op 'n low-format trakteren. |
Citaat:
|
Citaat:
geloof ik http://www.pcguide.com/ref/hdd/geom/formatLow-c.html |
Citaat:
feit blijft dat 'ie morgen grondig leeggaat. (y) |
Citaat:
|
ik loop wel langs de markt morgen. ;)
fok apple. :D |
Citaat:
|
mn GUTG plaat kwam binnen
|
Ik heb me verslapen :s
Kon dus niet Hardlopen en was 5 min te laat op werk wat niemand gemerkt heeft uiteraard :D :o |
ik kon niet meer slapen, dus toen ging ik forummen, een avatar maken en nu ga ik douchen (y)
|
Citaat:
|
ik ben net wakker en dat is vroeg voor mij (y) alleen ik verveel me nu al een beetje dus ik denk dat ik maar een film ga kijken :)
|
Citaat:
|
Er bestond sinds lange tijd vanochtend weer een kwart voor negen.
Ik heb gedouched, wat artikels uit GQ op internet gelezen en ga zo stofzuigen denk ik, anders krijg ik ziektes van m'n vloer. Daarna zit ik wel door m'n stof heen voor vandaag en begint de verveling. Dit omdat ik geen cd-keys heb gevonden voor m'n Dawn of War, ik langs m'n ouders zou gaan en nog moet werken van zes tot twaalf. |
Citaat:
Ohja en mn tattooeerder belde net dattie mn ontwerp zou doormailen gezien ie een tijd op vakantie ging maar misschien tusserndoor nog wel tijd voor me wilde maken. <3\M/ |
De voordelen van alcoholisme:
Een die-hard crew die weet waar het op staat en al lallend zonder genade beslist niet rapt maar wel rijmt op straat. |
dit weekend ging ik werken en een longboard uitzoeken nog voor mijn verjaardag (y) (y), ook zochten we vans voor mijn broer en aten we falafel. smiddags dus veel gelongboard. savonds kwamen er vriendinnen en partyden we in mijn kamer, toen gingen we uit en het was wel zo leuk dat we alweer om 10 over 2 thuis waren :) maar we waren er dan ook te vroeg. toen bij een vriendin blijven slapen en smorgens naar huis gefietst en toen maar weer gaan slapen en gedineerd met chips (y). nu heb ik weer uitgeslapen en zometeen ga ik boodschappen doen en longboarden <3
|
ik ga vanmiddag oorlogje spelen in de bossen \m/
|
ik ben vrijdag avond naar een showtje in tilburg geweest, was cool.. ook al veroorzaakte mijn elleboog een bloedbad.. gelukkig zijn er pleisters!
om 2 uur lag ik al in bed en 13 uur later werd ik wakker... even de afgelopen 2 weken bijgeslapen. eind van de middag pasta eten bij een vriend. daar filmavond met: Layercake Not another teen movie A Clockwood Orange Eaten Alive en na het slapen: the goonies summer school de dominee 's avonds bij thuiskomt: lost in translation en daarna wat op internet gehangen. geprobeerd een live show te bekijken op internet maar dat werkte niet. na wat msn over seks om 12 uur al gaan slapen en nu wel fit op het werk! |
Citaat:
|
Citaat:
Enne DoW cdkey, 000e-a1f1-19d7-69f5 |
Citaat:
|
Citaat:
mede dankzij ezblade<3 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |