![]() |
Tsjonge jonge wat sommige mensen hier al niet neerpleuren?
Ik moet het met 250 euro per maand voor kleding zien te redden, Maar gelukkig krijg ik nog wel eens wat. Schoenen vooral denk je nou echt dat IEMAND je gelooft? NO WAY!!!! :confused: |
Nee die 250 geloof ik ook niet ik krijg €100 das incl zakgeld
|
Citaat:
|
nix, k werk (laatste tijd minder) en echt veel geld geef k niet uit aan kleding
als k echt iets nodig heb krijg k t wel, broek of schoenen ofzo... |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- linda02 schreef: Tsjonge jonge wat sommige mensen hier al niet neerpleuren? Ik moet het met 250 euro per maand voor kleding zien te redden, Maar gelukkig krijg ik nog wel eens wat. Schoenen vooral denk je nou echt dat IEMAND je gelooft? NO WAY!!!! -------------------------------------------------------------------------------- Waarom zou dat nu weer niet kunnen? ------------------------------------------------------------ Ik denk dat het wel heel goed zou kúnnen.... :D (kan nog wel meer opmaken denk ik :D :D) maar het lijkt me zo gelogen.... En als het al niet gelogen is, dan is het nogal opschepperig Ik krijg zo'n 75 euro per maand kleedgeld, en iets meer dan 30 euro zakgeld. Verder werk ik nog, dus ik red t prima :) , alhoewel ik niet nee zou zeggen als mijn moeder me spontaan aanbood het dubbele elke maand te geven :) |
35 euro. Ik koop daar kleding van alleen soms als ik echt niet uitkom bij bijvoorbeeld en jas of schoenen dan krijg ik er wel iets bij.
|
100 euro per maand krijg ik,.. das inc zakgeld,
hoef geen jassen/tassen/schoonheids artikelen/schoenen te dokken enne, krijg altijd eigenlijk nog wel beetje sponsering... dus redelijkjes allemaal |
asociaal gewoon die bedragen die ik hier lees.. noujah.. meestal zijn dat ook wel meiden dus daar kan het ook aan liggen.
ik krijg iig 150 euro per maand .. moet kunnen toch? dat is overigens inclusief zakgeld |
geen en ik werk niet! Ik krijg wel 35 euro per maand zakgeld. that's it, krijg wel heeeel soms wat toegestopt en als ik iets koop wat noodzakelijk is ofzo dan krijg ik t geld meestal wel terug, maar shop eigenlijk nooit met me moeder..
|
Hai jah dat klopt, het loopt nogal uiteen. Ik zal ook ff zeggen wat ik krijg,bij de weg ik ben vrouwelijk, 15 en zit gewoon op school.
KLEEDGELD: :) f140,- per maand ofwel €64,- Hiervan koop ik alles qua kleren: broeken,truien,jassen,shirtjes,schoenen,sokken,ondergoed,bikini's,spor tkleding,pantys,petjes,everything qua kleren. Ik krijg eigenlijk bijna nooit iets extra's van m'n moeder maar dat komt omdat het gewoon zo afgesproken is en ik heb er ook zelf voor gekozen, dusss. ZAKGELD: :( Vrij weinig, namelijk f7,- of €3,40 per week, maar over een maand wordt dat verhoogd :D Ik koop er eigenlijk gewoon geinige dingen van, like cd's, iets lekkers voor mezelf, of iets voor op m'n kamer, stuff like that. Maar toiletspullen hoef ik niet te kopen, hoogstens een deo, dat wel en dat doe ik dan van m'n zakgeld. Sporten hoef ik niet zelf te betalen, dat doet mams maar dingen als (dure) festivals dan weer wel, grom grom. Maar over het algemeen kom ik best goed rond. Ik werk ook nog en daar verdien ik niet veel mee, maar toch fijn iets extra's. Btw tip: Ik heb gewoon gekeken van: Wat wil ik dit jaar nog kopen (qua kleedgeld):Heb ik 1 of 4 paar schoenen nodig, 3 truien of 7?Dan kijken hoeveel je er per stuk ongeveer voor gaat uitgeven, kijken of je moeder het daar mee eens is, en DAN PAS optellen en delen door 12....dan krijg je een (hoog?) bedrag per maand, maar je moeder heeft eerst ingezien dat je alles wel echt nodig hebt en dat de prijzen wel ongeveer kloppen....gna gna, toen kwam ik op 140 gulden per maand, terwijl ik nog een overvolle kleerkast van 2 bij 1,5 meter heb.......Dus gewoon mazzel en een beetje tactiek. (y) Nou veel geluk er mee! Evi |
Ik krijg geen kleedgeld, wel zakgeld 40 euro per maand...Maarjah ik werk en meestal betaalt me ma mijn kleding dus , is wel goed zo
|
32 euro kleedgeld
18 euro zakgeld per maand. Heel redelijk. |
Citaat:
Ik krijg iets van 67 euro, nou weet ik niet of dat met de internet kosten erbij is (jupz, ik moet betalen voor mijn internet). Het is kleding en zakgeld ineen, sokken en ondergoed hoef ik niet zelf te betalen, schoenen ook niet (behalve als ik asociaal veel schoenen wil, maar ik koop vrijwel nooit schoenen dus). Mh, als ik echt geen geld meer heb wil mijn moeder me nog wel es wat geven als ik uit wil of zo, maar dat komt vrijwel nooit voor. Ik koop niet zoveel. |
Citaat:
Ik vind dat jij belachelijk veel krijgt..Of krijg je voor de rest ook helemaal niets van je ouders??! |
Ik krijg geen kleedgeld. Als ik iets nodig heb krijg ik gewoon geld van mijn ouders om het benodigde kledingstuk te kopen. Als het dan duur is (lees: merkkleding) moet ik er zelf geld bij doen. Ook als ik kleding wil als het eigenlijk niet nodig is moet ik het zelf betalen.
|
Citaat:
maar 150 euro per maand krijg ik er vaak ook niet doorheen aan kleding.. meestal in de kroeg :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |