![]() |
owja en als je geen geluid wil maar wel genot, dan kan je ook zo'n vibrerende huls voor om je vinger kopen. niet alleen zeer goedkoop, maar werkt ook zeeer goed (van horen zeggen, ikzelf weet niet waar ik dat ding dan moet laten ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
De lengte valt inderdaad wel mee, maar ze gaven een hele grote indruk. Misschien door de dikte (weet niet wat normaal is eigenlijk dus 3,5cm zegt me niet zoveel), misschien door het feit dat ze paars zijn en rare "aanhangsels" hebben :p |
ja dat "biddende" aapje op de tarzan is inderdaad een beetje vreemd, waarom moeten ze overal dieren op plaatsen? :)
|
Citaat:
|
doh! dat snap ik ook nog wel :D
maar ik vraag me dus af waarom ze zoiets de vorm van een dier moeten geven. blijf ik een beetje vreemd vinden. |
Citaat:
|
klopt, dat is nog redelijk, maar een aap? wie wil zich nou laten verwennen door een aap?
(alle zooöfoben erbuiten gelaten) |
Kruimel heeft een heel schattig winkeltje gevonden in Amsterdam :) Daar heeft ze mijn verjaardagskadootje vandaan geplukt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*bonnetje opzoek* Female & Partners. Lief winkeltje gericht op vrouwen met allerlei spullen, zoals vibrators en dildo's, maar ook pakjes, tepelsieraden, zweepjes en handboeien, ondergoedsetjes, bodypaint etc. |
ik heb zo'n enge paarse, met een dolfijn. in België gekocht. Werkt wel goed hoor!
|
Citaat:
zooöfielen moet je even buiten beschouwing laten ;) |
ik heb de laatste tijd geen sex meer dus ik heb in een desperate bui er een besteld.
ben benieuwd:cool: |
Citaat:
|
leuk idee trouwens om een vriendin een vibo te geven... heb er eentje die wel in aanmerking komt... hopelijk heeft ze er niet al een... en ik kan het beter ook niet voor d'r verjaardag geven, misschien een beetje genant :)
heeft er iemand ervaring met het geven/krijgen van een vibo van een vriendin? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |