![]() |
Citaat:
Jen is gezakt.. WHOEHAHAHAHA en je vriendje is geslaagd. Kom je vanavond naar 't feest der feesten? (Lees --> ik ben er (y)) half 10, bij erikje. (y) |
- broodje zalm
- flesje fanta exotic |
Citaat:
|
oja:
vandaag een nieuwe powerfilter voor mijn scooter + 4 liter ongelood 95 en een fles olie |
Citaat:
|
uhm dat moet de deco zaterdag zijn geweest... heb verder niks betaald geloof ik...
dus uhm mighty mighty bosstones trui voor 20 euro en ik kreeg nog een mad caddies shirt van die merchmeneer :) |
Citaat:
|
gisteren fles champagne en 2 glazen voor een goede vriendin die hopelijk vandaag te horen krijgt dat ze geslaagd is..;)
|
my ruin cd
en een fles puschkin |
Uhhh...? Ik heb binnenkort een bruiloft dus moest daar o.a. iets voor hebben (ik heb totaal geen nette kleren dus)... Ik heb een wijde linnen broek gekocht, en een heel geinig bloesje (zwart met witte hawaiibloemen erop). Oja, en toen kwam ik nog een leuk bloesje tegen met verticale streepjes oranje, lichtblauw en bruin tegen, dus heb ik die ook maar meegenomen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
give 'em the boot 3 mjah ging meer om de poster derin :D
|
Citaat:
6 biertjes zegt 'ie dan op msn..... :D |
een biertje :D ow nee als laatste twee zakken groenvoer maar dat was niet voor mij maar voor mijn mams
|
Een Diesel boxer en Sun van Jill Saunder
|
Een heleboel drankflessen :o Sja ik ga niet voor alle examenfeestjes aparte persoonlijke cadeautjes verzinnen, dan maar zo, meteen klaar voor de komende tijd :D
Verder nog wat cadeautjes voor vriend(inn)en die geslaagd zijn (ja die krijgen wel wat anders dan drank :p ) en 2 pakjes Luckies... oh ja en een zwart blousje van DKNY :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
sjag... van me allerlaatste geld die ik van me ma heb geleend ofzow:S
maar ik ben vandaag ergens aangenomen en ga veel geldjes verdienen :cool: :D :cool: :D :p :p maarjaw.. lekker oninteressant :o |
Citaat:
|
- donkerblauw setje lingerie van DKNY
- zwart wikkelvestje met van die "golfende dingen " :confused: aan de uiteinde van de mouwtjes, Lacoste |
Citaat:
iemand...BEL DE KRANT! :p |
zoveel vrouwen vinden Sun lekker :p
ik heb Basi Homme van Armand Basi gekocht, is lekker fris |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook geslaagd!!!!!!!!!! :D cadeautje? |
Citaat:
(k) (k) (k) |
Een paars met roze en witte en goud-draad zigeunerrok.
Met heel veel plooien enzo :) |
kaartjes voor KoRn (29 augustus in Ahoy)
kaarten voor geslaagde mensen... kheb er zat wie wil er een kaartje? :) |
vandaag massaal inkopen gedaan:)
-rood/oranje shirtje met witte 3/4 mouwtjes van lacoste -blauw/wit gestreept shirtje van dkny (kan er zo mee de catwalk op:D) -donkerblauwe pet van dkny -gouden kettinkje (helemaal verliefd) |
nieuwe schoentjes
marilyn cd boek... en chocolaaaaaaaa :D |
handschoentjes van kant bij ene sekswinkel :o
vaderdag kadootje kersen alweeer een nieuwe rok..nu eentje van lak :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag een fotorolletje gekocht met 12 foto's, die hebben een vriendin en ik dezelfde middag nog volgeschoten en we zijn benieuwd naar het resultaat :)
|
als het om kleding gaat:
een strapless bh en een blouse-geval als het niet om kleding gaat: twee stokbroden bij de ah :) |
Als laatste heb ik een heel cool gaaf ontzettend stoer maar ook lief jasje gekocht (rood) en ik ben er helemaaaaaaaaaaaaaaaal verliefd op. zucht.
|
uhm ik niet..maar m'n moeder heeft het een en ander meegebracht gisteren..wat is ze toch lief :D
- wit hempje van Laura Ashley, met hele kleine bloemetjes - donkerblauw rokje rl met lichtroze paardje :o - zwart strandjurkje polojeans |
heel errug lichtgrijze skategympen :o en ze zijn nou al beswel vuil :D
|
gister 2 cornetto's, ut was zo heet!
|
ow en zwarte stof met witte ruiten voor de 3/4rok die mijn mama voor me heeft gemaakt :)
|
een NIN shirtje :)
|
nou wil ik mun spreekwoordelijke ei ook even kwijt natuurlijk,
ehm een truitje van puma, een truitje met bloemetjes en ruches van only parfum (miracle) :D en de greatest hits cd van lenny kravitz en o ja een nagelvijl..... *zucht* blut.... :( |
Citaat:
ik heb net een uitvergroting gekocht, of hoe zeg je dat? heb dus een foto opgehaald die ik had laten uitvergroten... en ik wou een bikini gaan kopen, hebben ze hem niet meer :( sjonge. |
bootschoentjes vanmiddag....
en 2 hempjes!! (oilily) |
Een wit bloesje met een up-kraagje,kapmouwtjes en streepjes...tis een wannabe dickies meisjes workershirt :)
|
Citaat:
Ik heb vandaag een zwembroek gekocht, verder gisteren nieuwe oordopjes.... |
Een witte linnen/katoenen broek, wijd uitlopend, en een beetje te lang. Hij's heel mooi, maar volgens mij wordt ie echt supersnel vies :(
En verder een Italiaanse bol en een waterijsje |
'n pakje postzegels.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |