![]() |
geluk in mijn leven ja :( :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
je mag whiskey ook altijd naar mijn kamer looten trouwens |
Een laptop
Motivatie om weer met mn studie te beginnen Een schoonmaakster |
ik wil nog 6 kg van mn lijf looten :mad: :mad:
dikkerds hebben het moeilijker in het leven. |
ik wil heel veel kennis zodat ik noooooit meer iets hoef te leren en de slimste idioot op aarde ben. al kom ik er achter dat als je eindelijk zelf een studie mag kiezen leren ook leuker wordt:D
|
IKEA dingetjes
|
een hoop films op dvd :mad: :mad:
|
Ik wil een jasje en nieuwe schoenen. :mad: Maar ik ben blut. :mad:
|
- een kavel
- een bitch - een set koppelingsplaten - vrij en een tandenborstel, want er komt een graflucht uit mn straatje. |
warme kleren, wanr het is koud kut weer.
|
IK WIL NAKKEN EN SCHOENEN :mad: :mad: :mad: :mad:
|
warm weer
mijn vestje terug nieuwe kleren cadeau's nog veel dvd's en cd's van mijn verlanglijst |
Een winterjas.
http://www.america-today.com/images/KEANE-400.jpg Deze waarschijnlijk. Nieuwe brook, shirts, schoenen, fatsoenlijke gehoorbeschermers, een twee persoonsbed ombouw, shizzle voor op m'n kamer, halflife 2 en nog teveel meer. :mad: |
Citaat:
Maar idd, een fles fatsoenlijke + een lekkere wegdrink whisky behoren ook tot die 'shizzle voor m'n kamer'. Oh fuck, en een sportoutfit -zaalvoetbalschoenen, trainingspak , sportshirt en broekje, scheenbeschermers, voetbalsokken. |
leren jasje
nieuwe spijkerbr00k laarzen kort herfstjasje longsleeves vestjes. ik heb geld nodig. nu. |
steil haar, ik heb het gvd net gecrimperd en ik heb ééé''een plukje gemist en die KRULT nu naar BUITEN en kanker moet ik weer een kwartier wachten tot dat kutding weer warm is adsf
|
Ik wil dat het geld van mijn spaarrekening nu op mijn lopende rekening komt.
IK HAAT DE POSTBANK :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
nee, url
|
oh de h&m heeft hem ook zag ik laatst(y)
|
De h&m verkoopt geen dickies. Dus nee.
|
DUDE h&m heeft serieus precies dezelfde jas, maar dan voor 39.95;)
hoevee kost die van dickies? |
klopt ja die jas had de h&m vorig jaar al, al hadden de lange versie meer op voorraad ofzo
|
120 eurie? :|
Maar dan loont het wie weet ook ff langs de h&m te gaan. Hoewel ik me afvraag hoeveel kwaliteitsverschil d'r in zit. |
Citaat:
209,- of 259,- duss. ik ga hem bij dixons halen want applestore heeft hem nog niet en als je online besteld heb je hem sneller dan in de applestore maar dan duurt het nog lang, DUS. en verder wil ik een party. en veel geld want mijn ouders willen niet meer bijdragen aan mijn collegegeld van 10 miljoen euro :):) |
huh applestore in utrecht had m wel al een paar dagen geleden
|
ik ben opgelicht :mad:
ik had 1 of andere DENNIS of MARTIJN aan de telefoon die zei dat het nog een paar weken zou duren. |
Een betonschaar om het slot van mijn nieuwe fiets open te breken
|
Ik ben nu eindelijk klaar met cd's branden,laatste keer dat ik de muziek regel voor een feestje :mad:.Met mn moeder de stad in geweest en eh voor de rest niks.Vanavond feestje (y)
|
Iemand die me dagelijks wil masseren, een nieuwe jas, nieuwe tattoo, multipak vitamines, werk, contract en doe maar wat extra geld.
|
ik wil het warm hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een bestelauto, een sexpartner, veel geld, en een ander baantje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil dat het 8 oktober is want dan ga ik naar Sanne Wallis de Vries
|
Citaat:
|
werk heb ik
nu nog een chickie |
yarrrrrr ik wil twee maagden en het liefste bloeiend en dronken
|
Citaat:
Dus morgen maar weer ff bij de h&m kijken. |
fijne truien/vestjes
broek nog meer sjaals ennnnnn wat slaap (y) :o oh ja geld!!! |
Citaat:
Kom je elke dag hier dan? |
Een bijl in m'n hoofd :)
|
ik wil bij wibra werken en ik wil dat mevr. kan mij een hitsige deerne vindt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
verder wil ik een nieuwe winterjas, want ja ik heb het idee dat de winter eran komt, en dat vind ik wel oke weer (Y) oh en me rijbewijs ik vind rijlessen nu al sucken. |
Citaat:
|
Ik wil vrij en ik wil vliegen zonder vliegtuigen :(
en ik wil een huisje waarvan de buren hun badkamer zich niet in mijn woonkamer bevindt... en ik wil dat ik ineens heel netjes wordt, zodat ik de tyfus zooi op mijn werk in een dag weggewerkt krijg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |