![]() |
Goeeed! Nog steeds in de wondere wereld van de vrijgezellen ;). En voel me er goed bij :cool:
Al wil ik die ene persoon toch wel graag beter leren kennen :bloos: |
Lekker genieten van het nieuwe gevoel :)
|
Geweldig!
Voel mij nog helemaal verliefd op haar! |
Citaat:
|
Ik ben foto's aan het uitzoeken en ik kom nu van alles tegen van een jaar geleden.. Het lijkt echt al zo lang geleden :cool:
|
goed, al hebben we t allebei erg druk. We maken tijd voor elkaar, en hebben het leuk samen. :)
|
Vrijdag :o
|
Citaat:
|
<3 2 jaar vandaag. Happy as always, het huisje komt eraan!
|
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil en wat zij wil al helemaal niet. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis wel heel herkenbaar eigenlijk, die neiging heb ik ook vaak bij mijn vriend. Als ik dan bijvoorbeeld naast hem loop terwijl hij dat ene speciale luchtje op heeft, en ik vang er dan steeds een vleugje van op, krijg ik spontaan zin in hem ;) |
Citaat:
@chocosletje: en, is er al enige vooruitgang? |
Citaat:
Citaat:
|
:( (n)
|
Citaat:
Lang leve internet (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dacht steeds dat ik allang over hem eens was, totdat er weer iets gebeurde waardoor ik besefte dat ik nog zoo gek op hem was en hem niet kon laten gaan (n)
Maar geloof dat ik iemand heel leuk ben gaan vinden en we gaan daten :o Laat de nieuwe liefde maar komen :p |
wist je dat toch :D :cool: (y)
|
Citaat:
|
Alles is en blijft zó leuk!
Hij verveelt me nooit (y) |
Citaat:
We hebben wel wat dus, maar nog steeds is het niet officieel :confused: |
Omdat het deel waarin ik wel geareageerd had gesloten is en ikt och mn zegje gedan wil hebben, hoewel er eigenlijk niets veranderd is, post ik hier ook maar dat t nogsteeds rustig is, maar ik zit t allemaal wel, leer de laatste tijd iig zat nieuwe mensen kennen :p
|
:D
Alleen ben ik een btje (ziekelijk) druk... :s |
15 maanden + 1 dag en counting (y)
|
Hij twijfelde.. Maar ergens ook weer helemaal niet.. Ik voel me gewoon een wrak en kan echt niet zonder hem :(
|
d'r zit iemand achter mij aan die ik helemaal niet moet...
wat moet ik nou doen? zeggen dat ie het op moet geven (wat ie toch niet accepteert), of hopen dat het overwaait... |
@yavanna: ik zou zeggen dat je niet wil, en verder negeren. Houd vanzelf wel op
Verder ben ik super gelukkig met mn nieuwe vriendje. En heb ik maandag een super leuke verjaardag gehad. Van hem heb ik een super mooi (beetje erg duur) horloge gekregen!! Dus met mij is het helemaal top! |
Uhmzz onzeker :)
Ik weet niet echt wat hij wil :s Vind hij me nou leuk? Of niet? Hmmz ja goeie vraag :D Is ie verliefd? Of niet? Moet ie niks van me hebben? Aaargh ik weet het dus niet :o :) |
Citaat:
Uhm... Waarom is het nog niet officieel dan? Misschien moet je 'm maar verkering vragen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Hihi maar das zo stom vind ik :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, hij studeert en is net begonnen en is (vaak) van half negen tot half zes bezig (exclusief reistijd) en verder zit ik natuurlijk op school... Dus helaas :( Maar ergens is het ook wel weer praktisch, hou ik genoeg tijd over voor mijn huiswerk (a) Vinden mijn ouders fijn joh! :D |
Bluueeeuaheghagseghasheghjeagh.
|
Aandacht kom ik opzich niet te kort, maar ik moet nu constant aan m'n ex denken, ik mis hem toch wel erg, en dat merk ik al helemaal als ik bij die ander ben.
|
Ik laat het er maar bij zitten denk ik.
|
Citaat:
Tussen ons gaat het ook goed! En ik hoop dat het zo blijft! :) |
Hm, het is erg leuk om te zien hoe hij geniet van heel kleine dingen, net een klein kind soms. Alleen dan met een iets mannelijker en leuker lichaam :o
|
Jeeeh, vandaag 16 maanden samen :)
|
hij stond vandaag opeens voor mn deur! dat was wel leuk.
morgen hebben we een dagje naar amsterdam gepland, maar nu moet ik miss iets inhalen op de universiteit :S nou daaag jammer dan, 'ik heb een hele belangrijke afspraak' |
Onrustig
|
Citaat:
En da's al zo'n 1,5 jaar zo. En eerlijk gezegd bevalt het mij prima zo. Als ik af en toe zie wat een problemen mensen hebben op het gebied van relaties, ben ik ergens hartstikke blij dat ik geen vriendin heb. Als er wat gebeurt op het gebied van relaties: leuk, misschien pak ik de kans wel. Zoniet: Ik kan er absoluut niet wakker van liggen. :P |
Ik heb met m gezoend en hij is leuk om mee te sletten maar verder niks :cool:
|
ben verliefd
en nog wel op mn vriendin ook :eek: ... mja, kan erger dus |
bwurk, ik geloof dat ik verliefd ben. en ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
|
nog steeds zeer goed
|
Ik mis m.. Heb net letterlijk slaande ruzie gehad met mijn moeder, en ik wil gewoon dat hij me vasthoudt, en zegt dat alles goed komt
Ook al weet ik dat dat niet zo is.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |