Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [Grind/Math /*-core] Vers voer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1275512)

Metal 18-12-2005 02:11

Citaat:

]{ing schreef op 01-10-2005 @ 17:33 :
laatste moet niet Ebullition maar Lengua Armada zijn, LBL heeft bovendien nog twee interessante LP's naast die 12''

Acursed had als producer Mieszko Talarczyk van Nasum, zegt genoeg. luisteren die plaat (y)

heb nu die plaat van acursed, eerste track.
is een soort van intro?

ben fucking benieuwd.(y)

Metal 18-12-2005 02:12

omg

ik zeg

\m/

crust meets hardcore meets grind ofzo?

ERG vet.(y)

Pruttelpot 18-12-2005 04:21

Hoe vet is Daughters! Hoe kut is DEP! (ok, ik begin langzamerhand tot inkeer te komen, maar t had een behoorlijke hoeveelheid luisterbeurten nodig)..

Fake 18-12-2005 09:38

Citaat:

Pruttelpot schreef op 18-12-2005 @ 05:21 :
Hoe vet is Daughters! Hoe kut is DEP! (ok, ik begin langzamerhand tot inkeer te komen, maar t had een behoorlijke hoeveelheid luisterbeurten nodig)..
Daughters is gewoon nog wat meer rechtoe rechtaan dan DEP, vandaar dat het me ook niet meer zo kan boeien (net als Psyopus trouwens). Beneath the Massacre daarentegen kan ik nog steeds goed luisteren, mede door het moordende tempo. Zal die Acursed plaat eens even downloaden (y)

Malfunction 18-12-2005 09:46

Citaat:

Metal schreef op 18-12-2005 @ 01:10 :
Daar zit wat in. Feit blijft gewoon dat veel hardcoregasten dat chaotische gedreun niet trekken. Deadnation vindt dillinger een kutband bijv. Ik snap daarentegen niet wat hij zo vet vindt aan veel van die (naar mijn ogen) middelmatige hardcore bandjes.

Smaken verschillen nou eenmaal.

Waarheid als een koe. DEP vond ik live geweldig, vooral omdat ze zo ontzettend strak speelden maar compleet loos gingen. Op CD trek ik het niet.

Fake 18-12-2005 09:48

En Converge dan? Dat is wat dat betrefd wel een beetje een gulden middenweg, zeker Jane Doe en Petitioning the Empty Sky hebben behoorlijk wat rechtoe rechtaan beuknummers, iig minder geneuzel dan DEP :) Alhoewel de zang bij Converge je dan ook wel weer moet liggen.

oh en add me ff op msn Pim :)

freek apenstaartje monomachine.net

Ce-El-Wan 18-12-2005 10:10

The Chariot - Unsung EP

eerste album vond ik maar mwah, maar dit is vet.

dannnay 18-12-2005 17:28

The Assailant

Qua mathcore geweld niets nieuws. Een paar maanden terug speelden ze samen met Akimbo in de ACU. Live is het allemaal erg theatraal en neurotisch, maar dan wel op een juiste en eerlijke manier.

Crane Fist 18-12-2005 17:30

Citaat:

Fake schreef op 18-12-2005 @ 10:48 :
En Converge dan? Dat is wat dat betrefd wel een beetje een gulden middenweg, zeker Jane Doe en Petitioning the Empty Sky hebben behoorlijk wat rechtoe rechtaan beuknummers, iig minder geneuzel dan DEP :) Alhoewel de zang bij Converge je dan ook wel weer moet liggen.
Jane Doe is echt een supervet album, vooral het nummer Jane Doe zelf. Ouder werk ken ik niet echt goed eigenlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.