![]() |
Elle, Cosmopolitan, Beau Monde, Avantgarde, Fancy, Yes en de Privé (:o) Dat zijn bladen die ik meestal wel lees als ze hier thuis liggen. Bij de tandarts lees ik altijd de Libelle :D Maar eigenlijk heb ik niet echt een lijfblad.
|
Leest hier dan echt niemand de Quote?...(n)
|
Citaat:
Zelf lees ik graag de man, soms de oor en ik lees altijd de ps van het parool. En heel af en toe koop ik de vogue :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben lid van de Yes en ik lees soms Oor en de One
en heel soms Fancy :o |
Nieuwe Revu, Vrij Nederland en de Donald Duck :D
|
hoewel wij wel op de quote geabonneerd zijn en ik hem dus ook vaak lees vind ik het geen goed blaf tekstueel. Beter de FEM.
Voor de ontspanning ook leuk: residence, carros |
Playnation, autoweek, yes,libelle, donald duck
|
Voorheen elke maand de White Dwarf, nu al een tijd niet meer.
Niks dus... :] |
rocksound
samsonic rolling stone oor livexs |
de fancy, van mn zus
en de cosmopolitan en de elle, en soms de blvd (als mn mamma die koopt). |
Ik ben geabonneerd op de fancy, maar of het ook echt mn lijfblad is...
Verder lees ik: De engelse -Cosmopolitan -Elle -Marie-Claire etc. De Viva (gaaf blad), Margriet, Libelle enzo lees ik ook nog weleens.. |
ik lees de Fancy, de Donald Duck, de Quote, de Vrij Nederland, de Cosmopolitan, de Vogue en de Elle.
[edit] en de Beaumonde en de Psychologie magazine[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
mail :D |
Citaat:
En iedereen die het weten wil: ik heb een vriendin :D |
Citaat:
ik heb overigens sinds gisteren een vriendje :) ontopic: ik lees ook wel eens de kijk van m'n broertje en een enkele keer de HP de Tijd van m'n vader.. |
Citaat:
Ja je behoudt alles. |
Oei, dat zijn er zoveel....
Lijstje: - HP/de Tijd - Elsevier - Formule 1 - Taekwon-do Info En nog wat meer... kom alleen niet op de titels. In de tijd dat ik nog met mijn ex had, las ik ook iedere week de Yes. Je moet toch een beetje weten wat de vrouwen schrijven/zeggen over de mannen... ;) |
Ik heb niet echt een lijfblad, ik krijg soms een grote stapel Yes en die lees ik dan, al gaan die wel een beetje vervelen als je er 5 achter elkaar leest :)
Verder lees ik graag de Vara tv-gids :D Bij de kapper lag Avant-Garde wat ik een heel leuk blad vond, Psychologie Magazine is erg interessant en verder alle overige meiden/vrouwen blaadjes a la Viva, One enz. |
Citaat:
Natasha, Belinda of Kimberley...? ontopic: quote, elsevier, yachtvision, en nog wel een paar... |
Oor, Rocksound, Nieuwe Revue, Samsonic en nog steeds de Fancy :o
|
niet lijfblad, ik koop elke maand wel paar tijdschrigften en het liefst die ik nog nooit eerder gelezen heb.
terugkomende: - man: - avenue - ravage - blvd. - yachtworld (ofzo, van papa) - hp/de tijd - vrij nederland - breakout (op de wc, mijn zusje heeft abonnement, ik kijk de naakte mensen) - panorama (op mijn werk) - actueel (op mijn werk) - playboy (oa op mijn werk) - penthouse (op mijn werk) - maxim (op mijn werk) |
* fancy (ben ik abonnee van :o)
* yes (koop ik vrijwel iedere week los) * Starstyle (iedere maand los) |
M'n vader krijgt altijd superveel tijdschriften voor in z'n praktijk, ik lees ze altijd eerst :D
oa. Quote, Elsevier, Esquire, Vogue, Beau Monde, Starstyle, Glossy, Cosmopolitan, Elle, Fancy :o |
YOUNG AND FAMOUS
is werkelijk het allerleukste!! van het rijtje hitkrant viva yes break out hitkrant enz |
Hmmm, FHM (For Him Magazine) is leuk, verder ook Quote en het AD magazine (hoewel die ook met de tijd minder wordt... :()
|
Citaat:
omg, de hitkrant zelfs 2 keer |
wel grappig, iedereen die hier de fancy leest, post er even een :o achteraan:D
|
ghe iedereen blijft de fancy leuk vinden en schaamt zich er idd voor...lol :D:D
|
Bravo
oor |
Citaat:
|
Citaat:
Want dat zou pas echt bekrompen zijn. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn er een aantal:
- fancy - yes - young and famous - starstyle - privé - glossy - viva - FHM (van mn vriend) |
MM ik lees de quote soms wel eens maar ik verbaas me elke keer weer over het 'bullshit' gehalte en over de slechte inhoudelijke kwaliteit van het blad. Vergelijk het me de Telegraaf.
Voor de rest lees in heel weing bladen ik pak er soms een maar van mn vader dus dat is het FEM, HP/De tijd, Vrij Nederland soms, en als hij er bij de zaterdags NRC bij zit, lees ik de 'M'. |
Ik lees de volkskrant en het parool omdat we die thuis krijgen. Zelf als ik een krant koop koop ik de trouw. Verder krijgen we het golf magazine, de Natuur en Techniek en de elsevier. Maar de Elsevier vind ik echt bagger.
|
Citaat:
|
Yes, fancy, Voque, Beau Monde, Elle, Cosmopolitan, Elle wonen, Living, Avantgarde e.d.
|
Citaat:
|
Thuis lees ik de Donald Duck en zo af en toe Q, en op m'n werk blader ik Miljonair Magazine en Stijl & Allure door :D
|
Vanalles wat... kranten grotendeels proefabonnementen (van BN De Stem tot het NRC), alleen de PZC krijgen we altijd van een vriendin.. abonnementen op ComputerIdee, Margriet, PCM, De Journalist, IS, Veronica.. proefabonnementen op Elsevier, HP De Tijd enzo.. ohja en zon blad van Natuurmonumenten :D
|
heb ik op dit moment nie :P nou jah, ik lees wel elke week de Yes van me zusje :o)
|
Elle (lid)
aardschok (lid) yes (van zus) libelle (van moeder) donald duck (alleen de achterkant :D :D van broer) |
drie maal raden: de ELLE
|
fancy!! en bij de kapper de donald duck en hitkrant ofzo.
|
Citaat:
|
Elsevier
HP de tijd Vrij Nederland Nieuwe Revu Quote Time |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |