![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
*kun je ajb je lengte+gewicht uit je berichtje verwijderen?* :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat t een beetje werkt als trigger..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
1m73 en 55kg? Je vind jezelf toch niet serieus te dik? :confused: Minder moet het zeker niet zijn, om het eens uit het standpunt van een jongen te bekijken ;)
Sterkte ermee iig |
Is dit topic wel serieus?
|
Citaat:
|
[list=1][*]Laxeren maakt je lichaam kapot[*]Afvallen maakt je niet gelukkiger[*]Je weet dat je fout zit, anders had je deze topic niet geopend.[/list=1]
Als je echt wilt, dan ga je er nu hulp voor zoeken en (op z'n minst proberen) ermee te kappen. Anders zie ik deze topic vooral als aandacht-trekken. |
Citaat:
ja dankjewel.. k vroeg net om geen gewichten te noemen.. :( en @ lisser dat staat recht bovenaan.. n knopje wijzig.. |
Citaat:
|
Dus je mag hier je lengte en gewicht niet noemen omdat anders half nederland zijn vinger in zijn strot douwt of eens flink aan de schijterij gaat omdat zij dikker zijn? Christ.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het punt is (vind ik) is dat Lisser zelf problemen heeft op t gebied van gewicht en lijnen dan vind ik het nogal respectloos tegenover de meisjes die heir ook last van hebben om je gewicht hierop te zetten want ik denk dat ze zelf ook wel weet dat dit nogal stimulerend werkt.. en ja ik had hier niet moeten kijken maar ik ben nou eenmaal nieuwsgierig en ik vind gewoon dat je je verhaal best kwijt kunt zonder de nummers erbij en k geloof dat iedeen hier in staat is zelf zijn bmi te bekijken. waarom is t zo nodig om van anderen te horen dat je slank bent? zo. |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht et toch van wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
goedzo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
wat heeft dat voor een meerwaarde? t voegt toch niks toe aan je verhaal? |
Waar een mens zich al niet druk om maakt...
|
Citaat:
|
wil je nog steeds afvallen dan lisser?
|
Citaat:
|
Weetje ik snap dat meisje wel ! het is ook werkt ook best als een trigger !
Maar idd je moet er maar tegen kunnen ! |
Citaat:
|
't Moet nu toch duidelijk zijn dat je van geen kanten ook maar een klein beetje te dik bent. Dus waarom nog afvallen?
Goed dat je al gestopt bent met die pillen, ik hoop dat je er voor jezelf een beetje uitkomt. Maar vind je jezelf nu te dik? Indien niet, waarom wil je dan afvallen? Probeer eens uit te leggen. |
Meid
|
Citaat:
vandaar dat ik ook af aant vallen ben :) |
Citaat:
is haar bmi te berekenen? |
Met 55 kilo lijkt het me sterk dat je dik bent.
Al helemaal als je 1.73 lang bent. Je neigt nu eerder naar een ondergewicht dan overgewicht. Als je zo nodig dun wilt zijn, eet dan gewoon gezond en sport eventueel wat. Gewoon niet zo zaniken dat je te zwaar bent, dat ben je niet. Vind jij jezelf trouwens te dik, of wil je afvallen omdat je omgeving dat blijkbaar nodig vindt? Als je omgeving zo zeurt, dan moet je daar gewoon niet naar luisteren. je hebt een prima gewicht zo, je zou juist eerder aan moeten komen dan afvallen. |
Citaat:
Bij negatieve mensen moet je uit de buurt gaan. Die zijn niet goed voor je. En als mensen zo tegen je doen, moet je ze vermijden. Wie zegt in godsnaam dat je dik bent? Zo iemand is duidelijk blind of wil je opzettelijk kwetsen... En stop met afvallen. Vertel je ouders, leraren, dokters weet ik veel wie dit. |
Citaat:
|
Citaat:
- een eetstoornis hebt, - dat je af denkt te vallen met laxeerpillen - en dat je als aan de weinige kant weegt (dat kun je namelijk met kleding niet goed zien en mannen zijn er helemaal minder goed in volgens mij, sowieso maken die zich minder snel zorgen)??? En heeft hij enige vorm van actie ondernomen om je door te verwijzen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |