![]() |
het nadeel aan freelancen is: geen kerst pakket. Ondankbare honden.... :(
( Het salaris daarentegen is dermate dat ik voor mezelf maar een weekendje brussel met mijn vriendin ga doen, als kerstpakketje ) (y) |
Kerstpakket Nederlands Dagblad: Wijn
De andere kerstpakketen zijn nog niet binnen... |
- Kerstpakket Chinees : Mooi pakketje met allemaal eten/drink waren.
- Kerstpakket Transport Bedrijf : Beertender. :eek: |
Citaat:
|
Ik kreeg vandaag te horen dati k geen kerstpakket krijg. Gierige baas and all.
|
heel saai: €25 en hopelijk €5000000 :cool:
|
Citaat:
Kerstpakket van de uitgevrij: een boek van Leo Fijen |
Citaat:
|
Citaat:
Die lui zijn wel erg trots op hun Huismerk! :p Ik werk bij Tempo Team en moet m'n kerstpakket vandaag nog ophalen :( |
in mijn kerstpakket zat een broodbakmachine :), weet alleen nog niet hoe die werkt en ik heb ook nog geen mix.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kreeg een pot vol met noten, pringles, cola, chocola, celebrations en meer. :)
|
een cadeaubon voor douglas 25€
heb er de deodorant cartier déclaration mee gekocht. Mijn moeder wérkt bij douglas, en daar gaan ze met kerst overgebleven testers etc verdelen. Dit jaar zat er voor ongeveer 1300€ aan crèmepjes, zalf en geuren in :eek: (de eau de toilette van cartier heb ik gekregen ;)) |
Geen kerstpakket maar een 50 euro gekregen.
|
Badgel
Badzout Spons Spiegeltje Literfles Spa Kortingsbon (van €1,-; beetje vreemd als het goedkoopste arrangement €50,- kost, maar goed) voor een Wellness Centre |
Ik werk bij de hema en heb een doos kaarsen in verschillende maten en kleuren gekregen en een zak kerstkransjes :)
Daarnaast krijgen we nog geld maar ik weet nog niet hoeveel. |
40 euro aan kado bonnen van de V&D (y)
|
Citaat:
Ik werk ook bij de V&D en onze vestiging kreeg een brief dat we geen cadeaubonnen zouden krijgen vanwege de te langzame vooruitgang ofzo? Ze moesten bezuinigen en bla bla. We hebben dus helemaal niks gekregen.. Vreemd, gaat dat per vestiging ofzo? |
Allemaal chocolade-dingen.:o Oh en thee.
|
Citaat:
|
Ik had geen kerstpakket.
|
Een tapas-set met een kookboekje voor tapas, een paar schaaltjes, wat ingrediënten en een fles wijn. Ohja, en placemats en servetten. :)
|
Een liter-fles bier en slijterbij bonnen + een kalender...
|
Helemaal niets... Dat krijgen we niet!
|
Citaat:
ik werk in de zrog en heb daar dan ook kado bonnen gekregen:) |
vorig jaar kregen we na het kerstdiner (werk in restaurant/hotel) een degelijke fles wijn mee.
maar ik weet niet of dat dit jaar ook zo is, want nu organiseren 2 van het personeel het uitje. met de verjaardag krijgen we wel altijd een douglas/vvv-bon (y) |
Citaat:
|
jeetje ben stiekem beetje jaloers dat iedereen wat krijgt.
Ik werk bij de lidl en (hoe skraal) wij krijgen niks. Vorig jaar kregen we nog een kerststol (maarja ook alleen maar omdat er te veel van waren besteld) |
tonijn :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg met kerst van mijn moeder nog een 'kerstpakket' met wat chipjes, limonade, bonbons, dropjes enzo, wel schattig :D |
Citaat:
|
Niks. :(
|
Sjokolaatjes
|
Ik werkt in een supermarkt en kreeg wat kleine flutdingen, cacaopoeder, toastjes, 2 bekers voor chocolademelk en nog wat dingen die ik niet lust.
|
haha ik heb een bonnenboekje gekregen waaruit ik zelf een cadeau mag kiezen. o.a. zweefvliegen voor 1 persoon, een verrekijker, een vet cheap mp3-ding van 128mb, kaartjes voor verschillende pretparken and so on. ze waren lui dit jaar :mad:.
o, ik werk trouwens in het magazijn van hout-brox / duthler / active life / dutch / bemore en allerlei andere kledingzaken. je weet toch. |
Ik heb een fleecetrui gekregen, met de website van het bedrijf op de rug!!
Hijs lekker zacht en warm... Kijk, daar heb je nog eens wat aan |
restaurant: een goede fles wijn en een stoelmassage
|
Een tuinpakket :s
- plant - snoeischaar - schep - harkje - bloembollen Wel leuk though, ben oproep dus is wel aardig :) (thuiszorg trouwens). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |