![]() |
Ja maar in die 'meer dingen' stop je je neus dan ook niet. Stop m'n neus toch ook niet in de trassi :| (don't try it at home)
|
Mijn vriend doet het regelmatig bij mij en ik vind het echt wel heel G.E.I.L. en lekker. Ik doe 't ook bij hem, trouwens. :p
|
Eh... Viesch
|
Citaat:
|
ik heb het nog nooit bij iemand gedaan, maar als het schoon is wil ik het wel een keer proberen. bij mij is het wel een aantal keer gedaan
|
en ik vond het wel ok
|
En dan lekker in je bek schijten
Neen dank. |
Zal het eens vragen aan mn vriend, heb nu net diarree maar ja wat niet weet ...... (y)
|
Als je t nie hebt geprobeerd, kun je d'r NIE OVER OORDELEN!
en zo is t. |
Citaat:
of.. :| |
Citaat:
:) :) |
Citaat:
|
haha :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gatver. echt, NOOIT.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het menselijk darmstelsel komen de meeste bacteriën ter wereld voor. |
Boeiend, in een mond zitten meer bacterien dan op een wc-bril, maar ik weet wel waar ik liever mijn tong insteek...
OT: nee, nooit, bahviesiewbrr |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan mn literatuur'ns bekijken, maar daar ben ik nu te lam voor |
Die bacteriën blijven graag binnen hoor.
En als ze al buiten spelen worden ze nogal snel weggeveegd, ofwel word er bacteriegenocide gepleegd onder de douche. |
Ach... Als je een weerstand op wilt bouwen... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*wink wink* *nudge nudge* ik vind jou stom :) |
je kunt ook te ver gaan. Nee, dankje.
|
Citaat:
Maar als je het over bacterieen wilt hebben.... die zitten overal dus echt relevant is het niet. |
bij zoenen is er sprake van veel meer bacterienoverdracht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend van me heeft een kat en die moet wel eens 'een poezendrukje'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
soms maak ik wel eens toespelingen door zijn billen te kussen....maar het blijft bij toespelingen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehhh @ mensen hierboven ik bedoelde vriendin ja kan me niet voorstellen dat ik vriend getypt heb overigens :confused: :D
|
Nogsteeds niet,
mocht het er ooit van komen zijn jullie de eerste die het weten :P |
De meeste hier zijn echt fucking infantiel :D. Wat is er erg aan? Als je jezelf goed schoonmaakt merk je niets van vreemde geurtjes en dergelijke. :confused:
|
Bah..... nooit!!!
Moet er nie aan denken om mijn hoofd tusse zijn/haar billen te drukken.....:S Ik ga ut nooit probere!!!!! |
Citaat:
En nee, baffen is voor mensen die niks beters te doen hebben. edit: forumen ook. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |