![]() |
Mama Mia's
|
Lays light naturel, die vind ik toch echt het lekkerste!! is iig niet zo heel zout
|
Chips!! Heeerlijk.... Het lekkerst vind ik de cheese & onion van lays, en ook de naturel of de paprika of de bolognese of de....eigenlijk alle smaken wel! Van doritos vind ik de blue american heel lekker!! En van pringles de cheese & onion (goed je tanden poetsen ;)) en de paprika :p
|
Boulder's kettle pot cooked chips, alle smaken. $1.20 voor 8 oz (142 gram) en zeer hoge kwaliteit (crispy). Het verschil met bijvoorbeeld gewone Lays is dat deze meer naar aardappels smaken, minder vet zijn, 100% natuurlijk zijn en knapperig zijn. Weet niet of ze ook in Nederland verkrijgbaar zijn, maar tis een aanrader!
|
nibbit
|
Heartbreakers!!!
|
Ringlings!!!
Naturel blijft toch ook erg lekker... met dipsaus uiteraard!!! :cool: :D |
dat is een makkie, hamkas:D al kun je ook een appel eten lkkr fris ;)
|
Bolognaise. (y)
|
Paprika van het Super de Boer huismerk heeft denk ik de beste prijs/kwaliteit-verhouding van chips in NL, 35 cent (was een paar weken geleden zelfs nog 29 cent) voor 200 gram goed eetbare chips.
|
Pff.. Die SuperHot van Lays lijken me lekker maar nog nooit gehad. Ligt echt aan het moment. Soms chipito of hamka's (k vind dat een beetje 'poederchips') en soms Thai Sweet Chili (meer de 'krokante' chips). Pringles Hot&Spicy vind ik dan ook wel lekker :)
|
Bugles met die kaas erbij
Bolgnese van Croky Cream en Onion van Lays Cheese en Onion van Lays |
Doritos Nacho Cheese met een zelfgemaakt sausje van fritesaus, ketchup, chilisaus en een shitload kruiden uit moeders kastje. niet te vaak ete, daar word je te dik van :p
|
Bolognaise duidelijk :cool:
|
Lays en Croky: bolognese <3
en anders Buggles |
Doritos Nacho Cheese (y)
|
Cheese & Onion van Lays, van dat vreet ik echt hele zakken leeg.
|
Paprika van Lays, njamnjam :)
|
Lays naturel light..:P lekkerder dan de gewone naturel:P
|
Citaat:
|
Ik hou het meest van wokkels (naturel) en nibbits :bloos:
|
Gewoon paprika :)
|
standaard dat ik paprika en bolognese van croky mega vind
verder van die luxe dikke van croky ook salt and pepper, en n tijdje (nu niet meer :(:(:() hadden ze ook piccalilly chips....die echt zeer goddelijk waren, maar nergens meer te krijgen.... Citaat:
deze zijn idd ook echt briljant lekker |
wokkels paprika (y)
|
Nibbit's
|
Bugels en paprika ribbel chips van smiths
|
De tortilla chips van m'n werk. :bloos: Naturel, kaas of de licht chili. Die laatste lust ik er maar een paar van, dan is het wel weer genoeg. :D
|
Nibbit-ringetjes :D
|
Wokkels!
|
Citaat:
En nibbit. |
Lays Sensations Tai Sweet Chili. dies lkkrrr! :D
en naturel chips .. goedkoopste zak [is geloof ik iets van 30 cent] vind ik ook niet verkeerd :D |
Hamka's huhu. (y)
|
Lays naturel en Croky bolognese.
|
Cheese Onoin van Lays :)
En Doritos Nacho cheese! |
doritos naturel
|
Kippenchips! (die sensations bla bla chicken :P)
En nibbits, buggles en hamka's :D |
Sowieso Lay's Naturel.
|
Lays, Cheese and Onion
pringles, salt and vinegar |
Lays Cheese onion
Lays Cool Doritos Chili heatwave |
Lays naturel superchips<3
|
Citaat:
of dorito's dippa's en dan zonder dipsaus ohja en bolognese, maar die heb ik al heeel lang niet meer op |
Doritos Nacho Cheese
Croky Bolognese [van Lays vind ik die niet lekker :P] Nibbit rings Paprika wokkels Bugles - ook iets met cheese :P Ik lust geen normale kaas, maar chips met "kaas"-smaak vind ik wel lekker :D |
Paprika van Lays
|
Bolognese, maakt niet uit welk merk
Hamka's Bugles sweet Chili |
Lays sensations Chicken dingens. <3
|
1 goed antwoord heb ik hiervoor: Lays Bolognese. Super! (y)
|
Naturel, mét een knoflooksausje.. http://smile.smilies.nl/493.gif
|
De paarse zak van Dorito's! Maar ook ham-kaas en paprika ribbelchips. Oh, en dan vergeet ik bijna Bolognese van Lays.
|
Hamka's, Pringles, Kaasvlinders.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |