![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen ik trek me terug uit het hele gebeuren.
De lijst tot nu toe: Komen op 11 feb: coopergirl Aragnabite Redhair George Misschien: DarkSide Tink* ilse Komen op 18 feb: Aragnabite Redhair George Misschien: DarkSide Tink* ilse |
Vanwaar mstr DJ?
|
Citaat:
En dan neem je zo'n idee op het eind toch maar aan, en dan is er een FB'er die begint te zeuren. Dus ik ben het spuugzat, als jullie me er toch nog bij willen hebben moet je de vragen/redenen maar pm-en. Anders wens ik jullie veel plezier met de meet. |
Dude, mijn excuses, het was helemaal niet als kritiek op jou bedoeld ofzo, ik vind het juist gaaf dat je zo initiatief nam enzo, ik vroeg me alleen af of het niet een beetje rustiger aan kon, maar eigenlijk was ik de enige die daarover zeurde dus blijkbaar vindt verder iedereen het sowieso wel goed hoe jij het regelde. :bloos: Ik ben gewoon de zeur hier. ;)
|
Overigens meld ik mezelf af.
|
Citaat:
Data kunnen jullie vergeten :) |
Citaat:
Je hebt mensen die iets tamelijk vlot op poten willen zetten (tot die categorie behoor ik ook) en je hebt mensen die eerst alle mogelijkheden op een rij willen hebben, eindeloos discussieren over data, plaats, tijd, activiteit et cetera. Ik denk dat je (we) moeten proberen er tussen in te gaan zitten. |
Citaat:
PM |
Citaat:
|
Ik ben nogal ziek geweest, vandaar dat ik niets meer heb laten horen.. maareuh..
Is er nog steeds interesse in een meet eigenlijk? |
Citaat:
|
dr werden nogal snel dagen geprikt enz. je kan amper iets inbrengen
|
Wat rare kwast zegt. Misschien een idee dat er een poll kan komen met data waar mensen op kunnen stemmen? Duurt misschien wel wat langer maar als we er niet al te lang over doorzagen kunnen er uiteindelijk misschien wel meer mensen komen.. :)
|
Lijkt me goed idee..
Misschien even een fb pm'en? |
Citaat:
|
Je kunt een poll openen met veel verschillende plaatsen in Nederland en iedereen laten stemmen. :) Daarna stel je de plaats vast en open je een poll voor de datum. Geen probleem lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |