![]() |
Ik zou als ik al aan zoiets kansloos als carnaval mee zou doen wat we hier in Haarlem gelukkig niet kennen demonstratief als Mohamed de zelfmoordterorist gaan.
Uiteraard voel ik mezelf ver boven een stel kutboeren verheven en heb ik dus gestemd dat ik te goed ben voor carnaval. |
Citaat:
|
Ik ga als Mohammed, kun je lachen.
|
Ik ga onverwachts toch nog carnavallen. Waarschijnlijk krijg ik een of andere lange veel te zware leren jas aangeboden, dat incombinatie met wat gordijnen en een of ander te gek muziekinstrument.
|
Citaat:
En ik vier ook geen carnaval! (Y) :) |
Waarom heeft Carnaval is voor boeren nu weer zo veel votes. Ik ben ook helemaal geen boer. (n)
|
Ik vink graag dingen aan. En carnaval is kut.
|
Ik kon moeilijk kiezen tussn optie 1 en 2, maar ben voor tweede gegaan, eigenlijk geldt alletwee. Ik ben er te goed vor, en het is voor boern. Doe mij maar De Solero Zomercarnaval in Rotterdam.
|
Citaat:
|
en jullie missen allemaal het punt. De poll gaat over of je gaat ja of nee.. maar het onderwerp is wat je eventueel aan zou trekken.
|
Ik ga ook dit jaar weer als besnorde trol. (zie fotoboek voor foto van vorig jaar)
Wordt weer wild (Y) |
als roodkapje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Boeren doen helemaal niet aan carnaval want ze moeten werken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Carnaval <3 Ik doe niet iets heel bijzonders aan. Rokje, gekleurde panty, fel gekleurd shirtje en allemaal bloemetjes :) Gewoon blij dus.
|
Citaat:
|
Ik ga zeker carnavallen. Ik had er lange tijd geen zin in maar de laatste dagen krijg ik er wel zin. :)
|
als pooier, en vriendin gaat als hoer. en misschien ook nog met een vriend als blues brothers :D
|
Ik HAAT carnaval :| ..
|
ik weet nog niet of ik ga en als ik het doe dan gaat het erom om met vrienden iets te doen, voor de gezelligheid dus. En als ik ga weet ik nog niet wat ik aan ga trekken. Ik had nog ergens een felroze broek liggen, maar geen idee of ie nog past. en anders trek ik wel een gothic jurk aan uit mijn gothic verleden :o .
|
Wanneer is dat eigenlijk? :o
Ik zou misschien met een paar vriendinnen gaan als een groep hete zusters :bloos: |
NIKS want carnaval is voor marginale mensen.
edit: met niks bedoel ik dat ik niet ga, niet dat ik geen kleren zal aantrekken. |
Nee, ik ben te goed voor carnaval
|
1. Ik haat hossen.
2. Ik haat apres ski muziek 3. Ik haat me moeten haasten voor een kostuum. 4. Ik haat 300 prinsessen, piraten en pipi langkousjes bij elkaar. 5. Ik haat polonaise. 6. Ik haat geforceerd raar doen. Daarom vind ik carnaval voor boeren. |
Ik ga dit jaar voor het eerst carnavallen, yay. Ik zeg altijd wel dat het alleen maar hersenloze, lallende mensen met fluor tuinbroeken zijn, hupsend op evenzo hersenloze muziek. Maar ik moet het zelf maar eens meemaken voordat ik oordeel. Misschien is het best gezellig. :o
Ik doe een zwart met rode gothic-achtige jurk aan, een zwarte mantel, een Venetiaans masker en ik sleep een stokpaard genaamd Greta mee. |
Citaat:
Dat lijkt me de ultieme reden om carnaval te vieren. ;) |
Citaat:
|
OMG een meisje op werk vertelde me net dat ze vorig jaar in de 4 dagen carnaval er 900 EURO doorheen heeft gejast :eek: :eek: :(
Daarvan ga ik straks 3 weken op vakantie :) |
Moet ik nog even gaan bekijken. Vorig jaar zijn we als maffiozi gegaan.
|
Ik mis de optie carnaval is voor de heidenen dus doen we er hier niet aan.
edit: Rooms Katholieken zijn ook heidenen edit 2: ik kan niet zo goed de juiste dingen aanklikken |
Ik denk dat ik dit jaar als limbo ga.
|
Ik vind Carnaval maar kut. :( Gelukkig wordt dat bij ons niet gevierd. :)
|
"Nee, ik ben saai" :)
|
Citaat:
Arme, arme Greta. :( |
Waarom doet iedereen hier die nog nooit carnaval heeft gevierd of er ook maar ooit iets van heeft meegekregen zo neerbuigend over dat feest en de mensen die het vieren. Ik ken mensen (bepaald geen boeren) die met Carnaval juist helemaal zichzelf kunnen zijn; dat in tegenstelling tot zijn/haar eigen functie in het dagelijks leven zoals Dokter; Notaris ed. Daar is niks geforceerds aan. Dat je Carnaval niks vind als je het tenminste enkele malen écht gevierd hebt met alle randgebeuren okey; maar baseer je mening niet op iets dat je nog nooit goed hebt meegemaakt vind ik niet helemaal fair..
Wat ik overigens aantrek: Mijn Pak van de kapel en als ik geen muzikant speel iets simpels.. |
Ik ga waarschijnlijk als bij. Kinderjurkjes worden shirtjes<3
|
Dat vieren ze hier helemaal niet http://smile.smilies.nl/2154.gif
|
Citaat:
|
Hier wordt geen carnaval gevierd, ik ben niet gewend om carnaval te vieren, was ook niet van plan om daar aan mee te doen.
|
Citaat:
|
Geen carnaval hier. (y)
|
een gruwelijke bolletjesjurk beewarmers en dan het meest verschrikkelijke lint ooit in mn haar
en een tasje gefixt van een washandje :| |
Ik word Nijntje. Maar ik kan nergens een witte maillot vinden!
|
Citaat:
|
Wij vieren het niet, maar vroeger toen ik nog klein was, vierde ik het wel en ik had altijd mijn ubertoffe muizenpak aan:
http://i3.photobucket.com/albums/y58/rezaaa/muis.jpg En anders was ik wel een meisje met een gele jurk (ik schreef net geile :() en een hoofddoek. :confused: http://i3.photobucket.com/albums/y58/rezaaa/hoi.jpg |
zooo lief ^^
|
Hmz, ik ga als "afro" want ik ben inspiratie-loos
|
Ja, maar alleen omdat het gezellig is en alleen dit jaar.
|
Ik ben te goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |