![]() |
Citaat:
|
Citaat:
opvangen & doorslikken (als vrouwzijnde natuurlijk) wilt ook nogal ns helpen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al verschilt het bij mij ook wel eens hoor, soms voel ik het sneller lopen dan anders. Vond het stiekem altijd wel leuk toen ik mijn huidige vriend net kende. Zat ik weer in de trein terug van een weekend bij hem, en dan voelde ik het zachtjes een beetje lopen :p :o |
Citaat:
|
Citaat:
He kat! Verhaar jij? :D |
Doe het onder de douche!
is nog spannend en leuk en je kan het gelijk wegspoelen :D :D :D :D :D (y) |
Citaat:
Dat is helemaal zo'n gesmeer (lekt er meestal langs, soms moet dit in nood situaties wel) Maar ik heb het liefst een handdoek oid in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe er gewoon simpel ee tampon in gewone goedkopen lekker makelijk handig en het kan lekker lang blijven zitten en dus lekker lang na genieten
|
ik ga er altijd lekker in rollen
|
Gewoon z'n boxershort die waarschijnlijk nog ergens in of om het bed ligt :P
|
Citaat:
|
gewoon een handdoekje in de buurt is het beste
|
Citaat:
Anyway, ik gebruik gewoon een condoom, heb je ook geen gepiep met verschillen in zuurgraad en branderig gevoel. En ik kan zelfs mijn pil vergeten, wat ik ook regelmatig doe. :p En voor handwerk doet een handdoekje het prima. Daar zijn wasmachines voor. |
't Is misschien minder handig, maar je kan ook ergens op het 'kruispunt' tussen je benen en tussen je penis/anus omhoog drukken, zo wordt de zaadleider gedeeltelijk afgesloten, zo komt er nauwelijks zaad. Het staat wat duidelijker bij sexwoordenboek.nl
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |