![]() |
Citaat:
|
godverdomme ik ben mijn kaartje kwijt geraakt, tering.
|
i'm feeling it!
|
Ik weet nog niet wat ik moet doen. Het is echt eigelijk wel duur bij nader inzien...
|
ik ben toch maar thuis gebleven
|
Ik moet niet zeiken. Ik ga gewoon...
|
brommer ongeluk -> auw -> niet gaan.
|
Citaat:
Ik wordt zo opgehaald en dan eerst maar die roadtrip zien te overleven. :D |
:( ik ga mooi nooit meer bij jou op schoot. sukkel.
|
Je moet ook geen brommer gaan rijden he. (Of was't een Zundapp? Want dan mag het in sommige gevallen wel.)
|
Citaat:
|
Verhuizen dan he.
|
het was al met al een aardig feestje weer redelijk wat merch bemachtigd (zie nieuwe aanwinsten topic)
en mijn hand zien te kneuzen tijdens ringworm uiteindelijk gezellige dagje leuke mensen (ook minder leuke) en veel brabantsche gezelligheid en gemoedelijkheid |
Ringworm is helaas niet meer wat het ooit was. Wel gaaf maar ik miste toch iets (o.a. FRANK 3GUN).
Verder: Leeway, Damnation AD, FVK. |
ja het was leuk (en warm) en nu ga ik twee tentamens verneuken
|
ik vond het vet!
|
Ik besloot dat de hondadag intressanter was :cool:
|
Citaat:
|
Het was wel weer dikke unity!
Shelter was wel koel, ookal was het allemaal niet superstrak. Cro-Mags was vet, bad brains nummers trekken mij niet zo. Ignite was weer de bomb, koele speeches en gave zang. Bij NTB trek ik de zang niet zo goed. Leeway was een positieve verrassing, die zanger is echt geweldig. Raised Fist was hard, energiek. + vette bands + vette sfeer, unity! Owja, willen alle mannen die denken dat het koel is om hun shirt uit te doen vooraan in de pit niet meer tegen mij aan gaan hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Was een echt vette dag gister. + de crew + grote bekers bier + Darkest fokking Hour!! - tering warm - onmogelijk route naar de Batcave + Dead To Fall - kapotte radio in de auto + met veel creativiteit gemaakte stereoset |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |