![]() |
Ik heb veels te veel schoenen en de meesten ben ik allang vergeten en liggen te rotten in een hoekje...
grijs/roze allstars (hoge) mintgroen/bruine allstars (lage) Adidas Bostons (met klavertjes erop) Zwarte lak ballerina's (nooit gedragen) roze stoffen ballerina's (nooit gedragen) Zwarte ribstof nep allstars (te klein) Zwarte Jeansstof Vans Zwart/rood geblokte hoge vans Zwart/paarse oldskool vans (dood) Grijze diesel gympen Paars/groen/geel/blauwe adidas gevalletjes Dr.Martens met Union Jack Witte gympen met blauwe vlammen Zwarte suede converse slippers Kisten |
Ik heb ook nog een paar sportschoenen met allerlei kleuren :) :) Waarschijnlijk nog maat 35 of zoiets, maar dat mag de pret niet drukken.
|
hahaha, maat 35...dat heb ik sinds m'n 7e niet meer gehad.
Schoenmaat 43 de gexteuh! (y) |
Zo lang heb ik ze ook niet meer aangehad :). Nou ja, de laatste vier jaar in ieder geval niet. Geen idee of ze überhaupt wel van mij zijn.
|
Citaat:
|
Ja, maar ik ben voor de rest ook wel pretty huge, dus het valt niet zo op.
|
Bruine sandalen.
|
7 paar all-stars.
En een paar panama jacks. Enigste 2 schoenen in mijn maat 55 die nog beetje leuk zijn, |
2 adidas
2 nike 1 puma 1 asics 4 nep all stars 1 vans 1 slippers 1 le coq 1 grinders Maar meestal draag ik asics of nike |
Ik heb niet zoveel schoenen, iig niet die ik draag
Draag altijd mijn lage zwarte Converse of hoge Vans met roosjes. Soms Missy Elliot (jaja) zwart met witte Adidas of mijn bruin met gouden coiboilaarzen. Soms mijn goedkope bootschoenen. Heel vaak mijn blauwe Vans pantoffels! Heb ook nog 100 paar slippers, nep Uggs, zwart ballerina's, Doc Martens (die ik al 5 jaar niet heb gedragen en die niemand wil kopen dus ik ga ze wegpleuren). Oh verder heb ik ook nog suede roze/grijze Nike lowdunks die ik nooit meer draag en groene ballerina's die ik nooit draag want ze zijn lelijk. Ik hou ook echt van mijn schoenen, that is mijn Converse (l). Heel vroeger had ik roze en die heb ik toen achter gelaten in Italie en ik heb er nog spijt van. Ik wil nog heel graag een paar pumps. |
zwarte laarzen met lak en slangenprint
witte laarzen met gespje donderrode laarzen zwarte pumps, glanzend zwarte pumps met goud witte pumps witte open pumps jaren '30 style zwarte lak schoentjes met strikje oldschool basketball schoenen, wit met blauw van halen style alles van de tweede hands/kringloop winkel off course converse all stars zwarte gympjes van de zipper rode lak slippers bloemetjes ballerina's roze vans vans slip ons met panterprint en ik heb ook nog doc martens, maar die vind ik te lelijk. Kopen? ze zijn hoog en rood. |
Citaat:
|
fb, kan de titel van dit topic in SCHOENENTOPIC worden gewijzigd? dat scheelt weer wat irritaties
|
Citaat:
|
zwarte hoge allstars
zwarte lage allstars 3paar vans slipons (kersjes, stippen en iets rood geborduurds) hoge vans met roosjes klittenband etnies blauw met geel blauwe en zwarte nep slipons zwarte laarzen met paarse bloem paars/rode laarsjes van fleece stof rode schoentjes met strikje zwarte ballerina's met strike zwarte ballerina's met bandje witte ballerina's met bloemen roze/wit geblokte lage schoentjes zwarte nikies zwarte etnies gympen zwarte etnies schoentjes met n bandje en ik vergeet er vast nog een hoop |
Citaat:
At thunder tien: ik kijk wel even. grove bruine laarzen laarzen uit parijs (de tofste) bordeauxrode lage laarsjes rode laarsjes met een hakje felrode laarsjes goud/bronzen sandaaltjes stoffen koeienprint ballerina´s zwarte schoentjes met een bandje zilveren hoge nikes rode pumps met stippen maar die wil ik kwijt, iemand? cremepumps gouden pumps cowboylaarzen lichtblauwe ballerina´s van drie euro |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn niet bijster origineel, maar ik ben er wel blij mee. |
Oww (L)..zoiets wil ik ook, maar ze zijn idd nergens te krijgen :confused: . Maar ik heb wel nieuwe rode pumps :) .
|
- blauwe all stars.
- rode all stars. - john lennon all stars. - zwarte all stars. - beige leren all stars. - bruin met zwarte nike dunks. - witte nike velcro court's. - 2 paar puma's met klittenband. - rood/zwart geblokte vans slip ons. - beige met bruin geblokte vans. - zwarte puma's (dunk model). - en dan nog 3 paar schoenen van onbekend merk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze tof merels (y) ze lijken wel een beetje op de mijne alleen die van jou hebben een fellere kleur.
|
rode allstars
zwarte vision's duane peter's wit rode nike dunks blauwe asics de rest draag ik nooit meer. |
Citaat:
http://www.yanix.co.uk/shoe-stop/dr-...union-jack.jpg |
Citaat:
Koop dan deze: http://www1.yatego.com/images/41e785...0061+klein.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag rode laarzen ergens in de Klaverstraat (naam vd winkel vergeten) maar ik vond de hak te hoog en de zool was lichtbruin en dat vind ik lelijk. En ze waren 99 euro, :), :). |
Citaat:
|
Weinig. Ik heb een paar bruine all stars, een paar verrotte donkerblauwe all stars, old skool donkerroodachtige vans, een paar donkerrode circa's. Maar draag alleen de bruine all stars eigenlijk, af en toe de vans en de blauwe all stars.
|
Citaat:
|
Ik ga vanmiddag nieuwe schoenen kopen!
|
streepjes ( :o ), lichtblauwe en cremekleurige allstars
dr.martens, en die draag ik nóóit, maar niemand wilt ze hebben :( bruine sandaaltjes leren slippers duizend paar plastic slippers asic tigers gala schoenen waarvan de zool kapot is that's it. valt dus wel mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooie schoenen, wel jammer dat je er blaren van krijgt.. Ik heb ze eerst drie maanden ingelopen met 3 paar sokken ofzo |
http://home.deds.nl/~marloueggink/ph...y/HPIM3053.JPG
Mijn nieuwe all stars :D En verder.. - slippers replay - adidas (al ruim 2 jaar oud, die lopen echt veeéét relaxt!:D) - Le coq Sportif - o'neil slippers 2 paar - esprit laarsjes Magoed veel schoenen passen me niet, heb een *&* maat :s |
ik heb vandaag leren oranje puma's gekocht, met blauwe streep
en ik heb echt de geweldigste leren lichtgroene laarsjes gezien, je kan ze ook omslaan. Maar ik heb ze nog niet gekocht, beetje zonde om 130 euro aan 'winterschoenen' uit te gaan geven terwijl het nu zomer wordt.. misschien worden ze afgeprijsd :P |
Uhm..Ik heb maar 1 paar schoenen :bloos:
Moet toch echt nieuwe kopen... |
Citaat:
|
Euhm, niet zo veel want ik ben arm.
Zwarte K-Swiss met roze stiksels. Zwarte Puma´s maar die zijn al best verrot. Rode nep-adidas, maar die zijn ook al een beetje verrot. Legergroene van weetikniet die geen zooltjes erin hebben en dus kut lopen. Zwart suede laarsjes LELIJKE paarse sneeuwschoenen die na mijn Finland-avontuur nooit meer tevoorschijn mogen. Geel met zwarte hoge gympen ook van weetikniet. Euuuh.. Ja, dat was het geloof ik. |
Citaat:
Ik bedoel, als jij ze niet mooi vindt :( |
wat heeft iedereen een hoop schoenen (de vrouwen althans)!!! :eek:
ikzelf heb voor een bepaalde gelegenheid, als het echt niet anders kan een bepaald paar schoenen: laarzen [winter] zomersandalen mexx [zomer] h&m stilleto's [zomer] zwarte pumps [gala] sportschoenen van Van Haren, vrijwel ongedragen :o [sportschool] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
winter:
bruine laarzen met hak zwarte laarzen esprit bruine laarzen/schoenen met roze streepjes zomer: scappa sneakers zwarte ballerina's met witte stiksels + bandje witte ballerina's bruine ballerina's een paar gympen esprit (heb ik nooit aan) slippers zwart slippers met bamboe witte puntschoenen met groen streepje zwarte puntschoenen met sterretje zwarte galaschoenen met naaldhak wil nog hebben: ballerina's met hakje all stars |
Citaat:
|
Hmmm ik heb alleen zwarte allstars en olijfgroene (?) globes ja nou leuk he doei!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |