![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, ik stem voor zuiden. En voor dat mijn ov geldig is:o |
Citaat:
|
Citaat:
dopmeetings zijn duur :( |
Ik zie een stemronde aankomen..
Vondelpark lijkt me ook gaaf trouwens |
Citaat:
|
Mag ik ook komen..? Ik ben een heel lief kroaatje.
Soms misschien een beetje venijnig, maar over het algemeen toch met een hoog knuffelgehalte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam stinkt. Ik weiger naar het Vondelpark te komen.
|
Citaat:
Wat dacht je van Breda? :) |
Super ^^
|
krek wa un idee ge wit ut ooit nooit nie meeh die brabanners houdoe
|
Kijnd wa zedde gij toch weer ant wauwelen, Vondelpark is zoe lekker stads mer unne feeëst op ut brabanse plat is ok nie sunt! Witte dè De Bosch ok unne gaove stad is? Jao, tis wè! Maor Breda is ok hendig zat hor
houdoehè! |
Breda is vanuit hier toch echt nog een heel eind :(.
|
ja, dat kan ik niet betalen jongens:P.
|
Citaat:
|
Dat geldt andersom ook hoor :P.
|
Ja, maar....
:p |
Tsss je moet wel iets over hebben voor een echte DoPmeeting! Iedereen die geen geld heeft wil ik wel ophalen en dan kan je een kortingkaartje kopen met mijn OV.. of nog beter: ik stuur je mijn OV en je verkleed je als vidaaa et voila, een gratis treinreis door het hele land.
|
Citaat:
verkleedt |
Citaat:
|
Misschien wil mijn moeder wel een bijdrage doen, maar ehm, hebben jullie al een datum? Want voordat ik een discussie aanga met mijn moeder moet ik wel wat concrete feiten hebben, anders overtuig ik haar nooit :p.
|
(Mini-mini-dopmeetings in het Vondelpark <3. Jammer dat jullie er zo tegen zijn :o )
Ergens begin juli, ergens in het zuiden? :o |
Tot en met 21 juli ben ik volgeboekt. Tenzij jullie je tussen de mensen op mijn verjaardag willen begeven op 7 juli.
|
7 juli moet ik werken.
Ehm, ik denk dat het handiger is om het eind juli te doen? Begin juli heb ik nog steeds her en der school en ik weet niet precies wanneer :s. |
Dan ben ik dus op vakantie, maar ja.
|
Ik stel Utrecht voor. Dat is zo'n beetje de meest centrale stad van Nederland, dat lijkt mij wel zo het eerlijkst. Behalve als alle DoPpers een beetje geconcentreerd in één deel van Nederland wonen, maar ik geloof niet dat dat het geval is?
Dat, of Abcoude. Abcoude is gááf (y) |
(y) utrecht
|
Oke, Utrecht, dat vind ik dan wel weer een goed idee. Dat is bereikbaar. En ze hebben er een meetingpoint. Dus. Ik zal eens vragen of ik alleen naar Utrecht zou mogen reizen...
|
Utrecht is zoooo cliché.
Maar goed, wel handig. Is daar een park? Ik ga een datum voorstellen jongens. Komt ie: Zondag 9 juli (dat is wel héél snel) Zondag 16 juli Of ergens in augustus? Ojee, voor de rest ben ik volgeboekt in juli, dus als jullie een andere datum nemen ben ik niet present. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Augustus dan misschien? Of eind juli, maar dan ben ik er zoals gezegd niet.
|
In Augustus is het meteen weer zo Augustus.
|
Hmm ja. Ehm, dan wordt het Augustus?
|
op 9 juli zouden CSN en ik ook niet kunnen :)
|
De 16e ook niet trouwens.
|
Citaat:
|
Komt er ook een hoe-maken-we-DoP-weer-gezelliger-plan? :bloos:
Waarom niet ergens in Augustus, dan kan iedereen het vrij houden? :confused: Citaat:
|
Eind augustus, ja:)
|
Citaat:
|
Hoe zat het ook alweer met die DoP-alcohol-meeting?
|
Citaat:
|
Ik heb er zin in. Dus ik probeer het nog maar eens:
Vrijdag 4 augustus (zomaar geprikt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |