![]() |
Ik heb iets met mn grote teen en het doet pijn.
|
Ik heb dat nummer van Tropical Danny in mijn hoofd. 'Doe mij een toppertje en een Breezer Ananas.' :):(
|
Ik heb een steek van een dier en de bult daar van is zo groot als een cd ongeveer.
|
ik word gek van mijn werk :mad:
|
ik verveel me alweer
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moest naar de tandarts maar had me in de tijd vergist en nou ben ik voor niks thuis maar t haalt niks meer uit terug naar t werk te gaan en GVD nou kan ik pas na mn 18e mn tanden laten trekken en bij deze kktandarts gaat me dat erg veel geld kosten aangezien meneer graag gelijk geld wil ipv dat ie een acceptgiro stuurt :mad: |
ik heb geen geld maar wel een knobbeltje :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
niets ernstigs mag ik hopen...? :( :| |
Citaat:
|
haha ik wilde vanochtend om 06.00 een vrachtwagen lossen, zonder de steundragers eruit te halen....ik was duidelijk nog niet wakker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je net een goed gesprek met een leuke jongen , valt je internet uit :|
|
diablo 2 wil niet draaien op mijn laptop (N)
|
mijn konijn is vandaag ingeslapen :(:(
|
Ik heb scheuren in mijn spiervlies in mijn beide scheenbenen, heel plosteling. (n) Als ik het laat 'opereren' mag ik een week lang niet sporten en zwemmen. De eerste vrije dag, waarop ik geopereerd kan worden, is vrijdag. Laat ik nou net maandag voor 3 weken op vakantie gaan... Nu mag ik dus 3 weken met pijn rondlopen :mad:. Btw het is niet schadelijk maar het doet alleen pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
oh het is trouwens dit zie ik net: http://www.toppertje.com/ Dus doe mij een toppertje en een breezer ananas doe dr ook een dubbele whiskey bij |
Citaat:
Citaat:
Bij het opstarten loopt ie gewoon vast. |
Ik ben plat op m'n bek gepleurd en nu heb ik overal schaafwonden. Och en wee!
|
:|
|
over 2 uurtjes naar de dokter
|
hahaha, ik ging naar the strokes. en toen begonnen ze te spelen, en toen ging iedereen duwen als een malle. en toen viel ik hihihihi. en toen gingen er mensen op me staan. en nu ben ik dood! hiephoi
|
Ik heb gister m'n telefoon laten liggen op een feestje en nou moet ik helemaal naar dat huis fietsen om hem op te halen :(
|
ik heb overal muggenbulten :(
|
Citaat:
ZOwel in de horeca als thuis maakt het elk feest compleet :( |
niet zo kritisch he mr. ed!
|
Citaat:
|
ik heb mn jaar niet gehaald, nu kan ik van school af,:(
|
Citaat:
|
jezus ik was helemaal blij met een 7 op europees recht, krijg ik net een mailtje dat de cijfers niet kloppen wegens een technische storing :mad: :mad: kkhoeren. En nu zit ik nog steeds in de stress.
|
Mijn knieee doet zeeer :( (n)
|
een oud klasgenoot van me vroeg me van de week hoe je sperma van een bank af krijgt. ehhh, ja ik smeer nooit sperma op een bank eigenlijk. maar ik had haar aangeraden er gewoon wat anders overheen te gooien, om er vanaf te zijn. en nu loopt ze tegen me aan te zeveren dat het weg is en blablabla like I care. neuk voortaan in bed ofzo.
|
waar heb je anders een bank voor?
ik ben mijn evergreen terrace cd kwijt en ik heb opeens geen geld meer :confused: |
nou ik heb uberhaupt geen bank en als ik er een had legde ik er eerst wat op als ik ging krikken, in elk geval wel als ik daarna zou gaan zeiken over vlekken.
ach eigenlijk wilde ze natuurlijk gewoon laten weten dat ze met haar 100 kilo toch nog eens geneukt had. |
Citaat:
kom hierrrrrrrrrrrrrr stef ({) |
Citaat:
|
Uitgeloot voor geneeskunde. :( Lotingscategorie C maar gewoon geen geluk. :(
|
ik heb problemen in mn relatiiiie, daar over zeuren is gay. misschien moet ik maar negers dood gaan schieten ahahahah :mad: we hebben hier toch last van een soort over populatie.
en als er nog iemand in mn omgeving WAAGT te zeggen dat we "zo'n leuk stel zijn" bijt ik zn fucking KOP eraf. |
Citaat:
|
Citaat:
Op mijn laptop heb ik nog geen inet, dus ik download ze wel op deze pc en dan zet ik ze wel over. Binnekort ben ik wel online :) |
Citaat:
|
Dour is begonnen en ik zit thuis.
Maar heeeel misschien ga ik zaterdag, want dan komen panacea, ed rush, hellfish, jimmy edgar, high on fire, opgezwolle, mudhoney, opgezwolle en les georges leningrad. Toevallig gaan mijn ouders vrijdagnacht op vakantie naar frankrijk, dus dan kan ik ook nog eens meerijden. Hoe chill is dat. Aan de andere kant betekent dat dat 't weer 32 euro entree kost, + treinreis terug en zondag ochtend om 6 uur weer vertrekken, 3 uur in de trein. En dan ben ik helemaal kapot. |
mn huis is verkocht (onder voorbehoud) zz
|
Vandaag gewerkt tot 23 uur, morgen werken tot 23u, en zaterdag ook nog eens heel de dag. Met dit benauwde weer (N)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |