![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn Berlingo met kapotte uitlaat (was doormidden) maakte zo'n Chevy V8 geluid. :cool: :p
|
Citaat:
|
*memories*
Ik schaamde me echt dood, de breuk zat voor de middendemper. Zelfs de koeien in het weiland stopten met herkauwen om mij na te kijken. |
Citaat:
Ik heb het met m'n brommer wel eens gehad dat de uitlaat er vanonder donderde (afgebroken in de bocht, net na de cilinder). Dat maakte me toch een teringherrie :p (y) :cool: Toen gingen die fietsers iig goed op tijd aan de kant :) |
Citaat:
:p coopergirl: fijn dat oorzaak gevonden is uitlaatsysteempje voor een Astra kost je de kop gelukkig ook niet :) |
Ik heb er ook een zwaardere motor ingebouwd hoor. Een standaard dafje is wel pittig, maar ik heb 1400 ipv 1100 cc, en dat merk je goed.
Ik weeg dan ook ruim 800 kilo, het is allemaal oerdegelijk hollands plaatstaal, om van de vele ingelaste stukken maar te zwijgen. Het ding is net een tank. :) Mijnes in trouwens donkerrood, met een zilvermetallic dakje, en witte leren bekleding met witte velgen en chromen wieldoppen. Jammer van die kapotte dubbele weber carb...het is nu iedere keer zo hard duwen bij het stoplicht.... |
Citaat:
Al met al was ik voor 100 euro klaar (nu moet ik wel zeggen dat ik het voor inkoopprijs heb gekregen en dat de monteur het in zijn eigen tijd heeft gedaan. Legaal is het dus niet ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat de garage geen winst maakt, is een keuze. dat mag hoor, klanten helpen zonder winst te maken. dat heeft ook iets met klantenbinding te maken. het zou immers ook niet illegaal zijn om zelf de onderdelen bij de fabrikant te bestellen, en da's bijna hetzelfde als dit. |
Het kan ook zijn dat de benzinetank vacuum zuigt.
|
Citaat:
@ mightymarcel: dat wist ik niet, dat garagehouders onderdelen zonder winst mogen/ kunnen verkopen. |
doorschakelen???
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe uitlaat want deze zat verstopt. Dank voor het meedenken dan maar?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jamaar mijn daf is 34.
|
M'n kever van 33 jaar oud heeft ook gewoon carb hoor :)
(mét 1600 motor overigens :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |