![]() |
Citaat:
|
|
geweldige film :cool: (y)
|
nog niet gezien maar hij lijkt me de bom. (y)
|
Hij is goed (y) :D
Ben benieuwd of bruno de film ook zo leuk gaat worden :) |
Citaat:
|
uhuh, daarna was ook iedere grap niet echt leuk meer.
|
Ik vond hem ook super :)
Vooral waar ie eerst met de negers gaat praten en vervolgens zo een kamer wilt gaan boeken :D |
Erg goed (y)
Ik snap ook meteen waarom hij in de VS al niet wordt gedraaid in een paar grote ketens. Dat gevecht was echt hilarisch :D |
Ik heb me uitstekend vermaakt.
|
imdb:D :
females: 853 voted 7,6 males: 8996 voted 8,6 vrouwen hebben geen humor :( En ja hierbij neem ik aan dat de film geniaal hilarisch is, ook al heb ik m niet gezien, aangezien het in Ali G in the Usaii ook altijd hilarisch was. Er is trouwens wel belachelijk vaak een 10 gestemd maar dat heb je snel met imdb. Gelukkig heeft ie ook 94% op rottentomatoes :) |
Zag hem net bij Letterman, jammer dat ie exact de zelffde shit uithaalde als bij Jensen maar dan minder ver gaand ook nog eens.
|
Heel erg kut.
|
Ik was gister echt depressief toen ik de bioscoop uitkwam, sjongejonge.
|
ik zou ook depri zijn als ik het woord error niet kon spellen:p
|
Kwalitatief uitermate teleurstellend
|
Ik heb me kapot gelachen, geweldig :cool:
|
Zag vandaag de aflevering waar die bij the daily show was met jon stewart echt super :)
I dont shake youre hand youre a jew :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar verder heb ik me ook kapot gelachen (Y)! |
Ik vond dat gevecht niet ranzig, maar veel mensen om me heen inderdaad wel. 't Waren gewoon twee naakte mannen waarvan er een nogal dik was. Niet ranzig, imo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jullie dan toch de hele scene gaan weggeven wil ik nog wel even zeggen dat
Spoiler
|
Na alle reacties hier te hebben gelezen had ik heel wat verwacht, viel toch effe vies tegen :(
De verhaallijn voegt helemaal niets toe en de schokking grappen zijn eigenlijk helemaal niet zo grappig aangezien je ze al een keer eerder heb gezien(voor de mensen die the ali g show hebben gezien). Ik heb wel gelachen maar dat iedereen er helemaal weg van is(enige niet echt positieve review was volgens mij de metro of spits die ik heb gelezen :| ) kan ik niet snappen :( |
Citaat:
|
Ik droomde vannacht dat ik naar deze film ging. Hij was wel aardig.
|
ik vind het een beetje vreemd al die humor ten koste van 1 land..........beetje demonisering :evil:
|
Ik vond het 'wel grappig' maar het hoofdverhaal zwaar kleaute
|
Citaat:
|
Lijkt me echt een vreselijke film.
|
Hij was wel leuk,
Spoiler
maar ik vond hem te kort en had er meer van verwacht... |
Eergisteren naar Borat geweest (y)
Ik vond m echt vet, zelden bij een film continu met een smile op mn gezicht gezeten :D |
Ik moet hem ook nog een keer zien, lijkt me vet :)
|
Citaat:
Idd dat ja |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |