![]() |
Citaat:
|
Oh HELL YEAH, mijn SoaP t-shirt is binnen! Ik ben weer de coolest kid op de block!1!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
http://img.photobucket.com/albums/v2.../snakestee.jpg Detail: http://img.photobucket.com/albums/v2...snakestee2.jpg |
Ik vind nog steeds dat ze gewoon Samuel L. Jackson als Samuel L. Jackson moeten laten spelen.
Die film gaat zo briljant worden, dat 'ie alle Oscars en Nobelprijzen gaat winnen. |
Citaat:
:bloos: (Beter?) |
Smooth.
|
wat een fucking onzin
|
[afbeelding]
Wat de hel klopt er niet aan die caduceus? Verder heb ik echt niks van die hype gemerkt. Lijkt me een lachwekkende film. |
Die staarten kloppen volgens mij inderdaad niet....
Goede promotie is het halve werk :p |
Citaat:
|
Citaat:
De ideale promotie zou dan zijn om de poster van Anaconda te nemen, de naam lichtjes door te krassen, titel eronder plakken en een in paint uitgeknipt vliegtuigje erboven met een foto van Samuel uit Pulp Fiction. Dan kom ik zeker (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had ook de trailer gezien toen we naar PotC gingen. Die slogan is ook echt uberfout btw :D
"Sit back, relax and enjoy the fright" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
Dat is juist het gave aan deze film, dat 'ie waarschijnlijk zo verschrikkelijk slecht wordt.
En dat Samuel L. Jackson er in zit natuurlijk. |
Hoe kan die titel op wat voor manier dan ook grappig zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOOOOOOOOOOH.. nee, het werkt niet zo bij mij.
|
Ik begrijp de hype totaal niet.
|
Citaat:
Trouwens, whatsup met die mongolen metalhandjes? |
Citaat:
Dit verdiende wel een upje |
Ok, door dat liedje en door JanDeVries d'r gehype en d'r shirt en d'r witte bh heb ik geen zin meer in die film.
Slangen-op-een-vliegtuig-overdose. Ik hoop dat 'ie flopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, overdreven hypes zijn inderdaad irritant. Daar wordt spul minder van. |
Ik vind witte BH's wel hip.
|
Ligt er natuurlijk aan wie ze draagt.
|
Citaat:
Maar ik wil het best onderbouwen hoor, het is een beetje wat Juice al zegt. Ja, zo'n lompe titel is grappig en ja, Samuel L. Jackson is de bom. Daarom is het ook wel leuk om er flauwe grapjes over te maken of te horen, daarom lach je wel als je een gay-ass macro tegenkomt op 't internet, daarom ben je benieuwd naar de trailer en ga je misschien de film zelfs een keer kijken. Maar om nou constant te moeten kijken naar OMG OMG OMG SNAKES ON A PLANE OMG WAT GRAPPIG OMG WAT LEUK OMG SNAKES OMG PLANE OMG IK GA HET IN MIJN SIGNATURE ZETTEN OMG EN ER EEN TOPIC VAN MAKEN OMG IK HEB ER OOK EEN SHIRT VAN OMG IK GA EEN FOTO MAKEN VAN MIJN SHIRT EN DIE OVERAL POSTEN OMG IK KAK HAAST MIJN BUREAUSTOEL ONDER VAN OPWINDING OMG KIJK EEN LEUK LIEDJE OVER SNAKES ON A PLANE OMG SNAKES SNAKES SNAKES OMFFFFG PLANE PLANE PLANE dat wordt een beetje vervelend. Daarbij was die film eigenlijk een paar maanden terug al old meme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook een witte BH.
|
Citaat:
Ik droomde vannacht over deze onzin. WTF |
Het zal best een vermakelijke film worden, maar die hype heeft wel een erg hoog GBS-gehalte.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niet graag de Jehova's getuige willen zijn die bij Paranoide aanbelt om het Goede Nieuws te verkondigen... |
Paranoide een forumbitch?
|
Waar is die BH gekocht?
|
Je bent wel heel erg geinteresseerd in die witte bh he. :D
|
Citaat:
|
Wat? Ik ben oprecht geïnteresseerd.
|
|
|