![]() |
13
welke kant je opbeweegt maakt geen ene f*ck uit |
Is het niet zo dat linkshandigen hun hoofd (makkelijker) naar de rechter kant bewegen en andersom?
Ik kan me voorstellen dat linkshandigen hun linkerhand achter het hoofd van de... euhm... partner doen, en zodoende is het makkelijker om het hoofd naar rechts te kantelen (al dan niet voor beide). Draaien alleen de meiden hun hoofd, of ook de jongetjes? |
Citaat:
|
15
tjah.....alle kanten op zeg maar, vind ik 't lekkerst :-D ene keer recherkant, andere keer linkerkant, of met de neusies tegen mekaar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
15, en de laatste keer was ongeveer een uur geleden in de stad ! :eek:
|
eerste moet nog komen en laatste ook gek heh?
|
Heyy Bonefish,
Heb je nu dus wel getongd?? 17 is wel errug laat, lijkt mij. -xxx- Nadia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
hoe vroeg je ook bent, er is altijd wel iemand die het eerder dan jij heeft gedaan, en er is ook altijd iemand later. :p |
toen ik 17 was/ben :rolleyes: :D
|
moet nog :eek: :D
|
ik was 12, en 14
en ik zoen meestal rechtsom, gaat automatisch maar ik vind zoenen niete cht meer speciaal, er zijn veel specialere (lekkerdere) dingen.. :o |
17. 4 weken geleden (en 1 dag) . hoofd naar rechts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ut boeit echt allemaal nix... hoelaat je wel of niet bent...
zo bijzonder is ut allemaal helemaal niet... maar ik zie het ook anders... als 2 kleine kindjes tongzoen geven denk aan 12 jarige... dan kijk ik daar toch als 'kinderachtig'tegenaan... als 2 mensen van rond de 18 dat doen... dan zie ik dat als veel serieuzer... duss daarom vind ik 17 ook niet laat... ik vind 12 gewoon veeeelste vroeg (vind ik he) en al komt het nooit dan nog maakt het niet uit... zo speciaal is ut niet... het gaat om diegene die het speciaal maakt... en ik heb daarom nog nooit een echte tongzoen gehad vind ik... jah wel met mensen waar ik niet om gaf.. maar daarom reken ik die lekker puh niej mee ok dan :P Gezeik van mij.... maar alleen dat woordje "'tongen' ergerd me gewoon klinkt zo kinderachtig |
ut is toch handiger om je hoofd naar rechts te doen, gewoon als regel, is nogal onhandig als jij naar rechts gaat en de ander naar lnks...
|
Thnx (y)
|
15
|
14..
volgens mij verwachtte ik er veel te veel van :D |
12
|
ik was 13 en hij was 18 en het was heerlijk! :)
|
hey wij waren 11 maarje kan beter je hoofd naar recht doen dat vinden wij tenminste lekkerder succes xxxxxxxxx
|
Oke dan, allemaal weer bedankt!!
-xxx- mij |
Citaat:
was tijdje geleden naar chatchoise aant kijken *ja kweet et erg fout* maja, was er ook zoon gozertje van 23 ofzo, die had ook nog nooit gezoend... uhm, dat vink wel beetje zielig eigenlijk! je zou et zelf maar zijn!!! lijkt me best wel erg..! |
15
|
Citaat:
ik: 17 |
ik was net 3 weken 15, hij was die dag 17 geworden.
ik vind rechts toch wel het handigst, kan me niet meer herrineren welke kant ik mn hoofd toen ophad. |
Citaat:
(ik was 13) |
Ik deed trouwens m'n hoofd toen naar rechts... En zij ook :D
Grtz, F *denkt aan eerst kus... *zucht*:p* |
Citaat:
|
Ik was 14, en doe mn hoofd liever naar rechts, kweenie waarom :D
|
14, en je moet niet nadenken over het draaien van je hoofd, dat gaat - als het goed is - vanzelf...
|
ik was 12 maar dat stelde echt niks voor ik heb pas echt leker met iemand gezoend toen ik 17 was geloof ik dusse oefenen baart kunst ik vind dat gedraai met je tong alleen niks...maar ja smaken verschillen ook nog..t zoenen moet vanzelf gaan je voelt elkaar als t goed is aan (misschien niet meteen maar wel na een paar keer)
|
Ik was dertien..
Hmmm als ik voor het eerst met een jongen zoen dan zoen ik meestal rechts.. Maar meestal doe ik het allebei |
Citaat:
|
eeeeuuuh 11 of 12,let er niet zo op
|
Citaat:
ikke 16 |
Citaat:
Niet willen zeggen wil niet zeggen: niet gedaan...net zoals niet bekennen niet wil zeggen dat je niet schuldig bent. |
12
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt zeker: 'net zoals niet bekennen niet wil zeggen dat je schuldig bent.' :D :p |
Ik was net 14..maar ik let er niet echt op welke kant ik me hoofd opdraai :confused:
|
Ik was 12
en de kant maakt echt niet uit :d |
Citaat:
What's the difference :D |
Citaat:
helemaal mee eens, en ik was 14, en de kant doe mij maar rechts (een beetje afwisseling kan op zijn tijd natuurlijk ook geen kwaad) |
hmm 14
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |