Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Avondetappe (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1445634)

Estella 21-07-2006 22:46

Kan iemand zich nog dat filmpje van Rasmussen herinneren, waarbij hij zo'n 9 keer viel? Prachtig filmpje was dat met op de achtergrond het nummer "A horse with no name"....weet iemand waar ik dat kan vinden? Zou het graag nog eens zien!

Strever 21-07-2006 22:50

Citaat:

Estella schreef op 21-07-2006 @ 23:46 :
Kan iemand zich nog dat filmpje van Rasmussen herinneren, waarbij hij zo'n 9 keer viel? Prachtig filmpje was dat met op de achtergrond het nummer "A horse with no name"....weet iemand waar ik dat kan vinden? Zou het graag nog eens zien!
Nee, dat weet ik niet, maar staat dat filmpje online? Die moet ik zien :)

Strever 21-07-2006 22:52

Citaat:

Escapism schreef op 21-07-2006 @ 20:30 :
ik heb het gezien. de reactie van landis was wel grappig, ik vraag me gewoon af waarom de vraag "is it bush?" geniaal is :p
Jajaaaaaa, iedereen heeft zijn eigen humor.. :) En ik vond dat geniaal, dus! ;) En trouwens, die Jean op de fiets, dat vond ik geniaal².

Escapism 21-07-2006 22:58

Citaat:

Estella schreef op 21-07-2006 @ 23:46 :
ik zocht even op youtube en google video, maar kon t niet vinden. kwam wel dit filmpje tegen, die ik dan weer vrij geniaal vindt:

LOL

"My friend and I were running along Lance Armstrong, Mickael Rasmussen, and Ivan Basso, dressed to the kilt in with American flags and red/white/blue streamers. The French gendarme apparently didn't enjoy the patriotism, jumped out and threw me A) into a barricade and B) down an embankment . VERY PAINFUL (my scars show it) though VERY FUNNY."

je ziet de achterste renner ook nog even omkijken.

peaceflower 21-07-2006 23:03

Jean op de fiets was leuk ja :cool:

Strever 22-07-2006 03:42

Ooh, wat een heerlijke tijd om online te zijn :| Ik ga om 06:00 op vakantie, en mis:

1. Het eind van de Tour
2. Afscheidswedstrijd van Dennis Bergkamp
3. Emmen - Ajax
4. Open dag Ajax 11 augustus

Ach jah, ik moet beter leren plannen :) Fijne vakantie allemaal!

Strever

peaceflower 22-07-2006 17:01

Citaat:

Strever schreef op 22-07-2006 @ 04:42 :
Ooh, wat een heerlijke tijd om online te zijn :| Ik ga om 06:00 op vakantie, en mis:

1. Het eind van de Tour
2. Afscheidswedstrijd van Dennis Bergkamp
3. Emmen - Ajax
4. Open dag Ajax 11 augustus

Ach jah, ik moet beter leren plannen :) Fijne vakantie allemaal!

Strever

Alleen het eerste missen lijkt me echt jammer. :p

Prettige vakantie :cool:

McDuck 22-07-2006 19:46

Citaat:

Escapism schreef op 21-07-2006 @ 23:58 :
ik zocht even op youtube en google video, maar kon t niet vinden. kwam wel dit filmpje tegen, die ik dan weer vrij geniaal vindt:

LOL

"My friend and I were running along Lance Armstrong, Mickael Rasmussen, and Ivan Basso, dressed to the kilt in with American flags and red/white/blue streamers. The French gendarme apparently didn't enjoy the patriotism, jumped out and threw me A) into a barricade and B) down an embankment . VERY PAINFUL (my scars show it) though VERY FUNNY."

je ziet de achterste renner ook nog even omkijken.

LOL
LOL (y)
Laten ze dat maar vaker doen (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.