![]() |
Citaat:
poe hee we hebben een ventilator aan straks zit heeeeeel nederland zonder stroom :rolleyes: |
Ik richt de mijne ook wel op me als ik in m'n bed lig (al dan niet onder een dekbed). Het wordt nu zegmaar het warmst op mijn kamer omdat de zon er nu vol in schijnt. Het valt nu mee dus is het prima uit te houden maar ik heb wel tijden gehad dat ik zonder t-shirt met m'n fan op me gericht het hier nog warm zat te hebben. En als dan je pc het aan het begeven is onder de warmte dan heb je toch een probleem... :(
|
Eén en die staat op mijn kamer maar die heb ik ook zelf gekocht.
|
Citaat:
|
0
|
Eén, die m'n zus heeft gejat :(
|
Hier ook ééntje, van m'n ouders.
Ik had zelf zo'n bureau ventilator maar dat ding vloog pasgeleden zomaar in de fik! :eek: gelukkig had ik hem niet snachts aan.... (n) geen rookmelders hier. |
2 :o
|
2, een gericht op ons bed, maar snachts word ik altijd wakker van de kou.
|
in totaal thuis 3... maar 1 is kapot. de ander staat op mijn kamer. En de grote staat beneden. Als ik hier ontslagen wordt hebben we er 4.
|
Wij hebben er geneen
Boven doe ik alle rolluiken dicht en als het avond wordt zet ik alles open. Beneden doe ik het zonnescherm naar beneden en een deur open. Beneden is het bij ons heerlijk koel. Boven iets minder. |
1 grote en 3 mini, ik heb alleen zo'n mini, die is net genoeg om me hoofd koel te houden als ik slaap
|
geen 1! en het is hier nog koel ook! :cool:
|
1 grote.
|
BTW: is het niet ''ventilatoren'' ipv ''ventilators'' :confused: ..
|
1 tje helaas. Die mijn broertje op zijn kamer heeft staan..
Van het weekend ga ik hem lekker stelen. :evil: |
0
In ons vorige huis staan er wel nog drie...daar moeten we er binnenkort iig één maar eens van op gaan halen... |
Drie, één in de woonkamer, één op m'n broertjes kamer en één staat nu op mij gericht.
|
Gewoon nul^_^
|
Zero, like the most pplz, gewoon geen, ramen en deuren open, opgelost
|
hier in Amsterdam geen ventilator. t Huis is gewoon goed geisoleerd ofzo :s
In Utrecht: eentje |
0
|
tsja, in alle kamers airco... geen ventilator dus :)
|
2 en zo'n airco ding
|
Twee ventilators. En dat is met warm weer nóg te weinig. :o
|
In mijn kamer één in de laptop, verder weet ik het niet.
|
1.
|
Geen een. Ik houd overdag de lamellen en de ramen dicht als de zon erop staat en 's avonds zet ik de voordeur en het raam tegen elkaar open, dan viel het wel te overleven.
|
Uno :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |