![]() |
Citaat:
|
Citaat:
schattig. |
Gisterenavond, afscheidskusje.
Hij moet 2 dagen weg, introductie met school.. |
Gisteravond en twas zeer vertrouwd /lekker/ geweldig (y)
|
Mijn laatste kus... :(
Die was 2,5 week geleden, als afscheidskus van mijn ex, ze wou een weekje een time out....dat heeft ze dus effe een week later gecorricieerd naar "voorgoed uit". Nooit gedacht dat dat onze laatste zoen zou zijn...na 2.4 jaar.. :( :( Ik vroeg nog (ik had al het gevoel dat het totaal fout zou gaan) van "Hoe nemen we afscheid" ... Zegt zij nog "doe niet zo gek, dit is geen afscheid" Moet er nog om janken .. :( |
2 weken gelden (zo lang alweer!?) op het strand in texel
|
vandaag, maar was voor hij de deur uitliep, voor het laatst.. allebei huilen.. trieste zoen..
|
Citaat:
Zoja, herkenbaar gevoel.. :( |
Van mijn vriend.
Vanavond op mijn bed, en toen hij naar huis ging. Héét! Maargoed wat wil je... :p |
kwartiertje geleden, op zijn kamer. Hoe iets na 2 dagen al zo goed kan voelen :| en dan ook nog zo'n smsje.. k heb me lang niet zo gevoeld :bloos:
|
Op 31 augustus, van ene Bart, op mijn wang. Ik vond het vooral schattig.
|
Van m'n vriendje, zondagmiddag iets voor 2en. Hij moest werken en ik moest weer op de trein naar huis..
|
vanmorgen van mn vriend, op het station. Hij ging naar school en ik naar huis, met verschillende treinen. Hij was lief en vertrouwd
|
vanmiddag, emotioneel. Het is nog zo pril, zij gaat op vakantie... geen enkel risico, dat is het probleem niet. Wel dat er de afgelopen weken zoveel gebeurd is, en we stiekem liever bij elkaar zijn. Maar het leven gaat door, de allang geplande vakantie dus ook.
Dus een kus met traantjes. Ene kant een goed gevoel, ze geeft veel om me, aan de andere kant wil ik haar natuurlijk lachend zien en zeker niet huilend... |
Een aantal weken terug en het voelde allemaal zó goed, dat ik nooit verwacht had dat dat de laatste zou zijn. :(
|
Vrijdagmiddag want weekendnaarhuis.
Was bij de universiteit, dus niet heel uitgebreid ofzo ;) maar wel lieef |
Gisteren, nuja, vanmorgen.
Het was wel tussen de stank :o maar dat maakte het niet minder geweldig. :) |
Van me vriend
Zoet <hij had een snoepje gehad> Lekker zoals altijd.. |
ohja en et was vrijdag <dat wat ik vergeten erbij te zetten>
|
2 weken geleden toen ik uitging ..
|
Van vriendlief vanavond, om het weer goed te maken. :p
Verder een kus van een lief meisje dat ik al een tijdje niet meer gesproken had (enthousiasme alom :cool: ) |
'Echte' dateert nog van 2005 (oh my god, hoe kansloos).
Laatste op m'n mond was een week ofzo geleden. Van meneer de ex, waar ik overigens niks meer voor voel ofzo. |
zaterdag 15: nogwat, van mijn vriendje, onderaan de trap :)
hmmm wil meer........ |
Vrijdagavond, van m'n vriendin. Ik zat al in de auto, was rond half twee 's nachts... Lief kort kusje. (y) :)
|
Gistermiddag, nu een kleine week niet :o
|
Gisteren 17.17. Een minuut voordat haar trein uit mijn zicht verdween.
|
Vanochtend, slaperig, ik ging naar school en hij nog even terug naar bed. Was rond 7. 10
|
vorhoofd bij't afscheid...
Uit...goh, wat ben ik aan't jammeren...*huil* |
zondagmiddag op het station na een geweldig weekend samen. was het maar altijd weekend :(
|
Zaterdag, met een jongen die heel goed kon zoenen en donker haar had :)(Y)
|
long, long time ago:p
ik krijg nu alleen nog maar kusjes op mn wang of van die minikusjes op je mond. Wat heb je daar nou aan? |
Vanmorgen rond 06:00 uur...
Ben bij mijn "vriend" blijven slapen..en toen werden we wakker gemaakt door de wekker..grombl.. hij was wel heerlijk..lekker warm :D van t slapen... |
Vannacht.
Toen ik zo asociaal was om hem wakker te zoenen :o |
te lang geleden...
|
Alweer 2,5 maand geleden...
|
Alweer 7 maanden geleden! :mad:
|
mm vanochtend
|
gisterenmiddag toen ik wegging :)
|
Van mijn liefste, gisterochtend, net voordat ze de trein pakte
|
mijn laatse kus was 5 minuten gelden in de schoolgang
iedereen kon mee genieten :( |
Vanmorgen heel vroeg op het station, toen hij moest overstappen en ik naar huis ging. Van m'n date. Man, wat kan die jongen zoenen (y) :bloos:
|
Net op het station na een romantisch etentje en bioscoopje, ik ging naar huis.
Lieve ik-zie-je-snel-weer kus |
vanavond voor haar huis. eerst kort want mevrouw had haast, toen drong ik even aan en toen toch wat langer. maar alsnog een ik-zie-je-morgen-toch-weer-kusje :)
|
Citaat:
|
vriendinnetje, meer als 3 wk geleden:<
|
alweer 2 maanden geleden..
|
vanochtend. de laatste afscheidskus nadat ze het uitmaakte.
Ik voel me kut... |
Vanmorgen en dat was vrij heftig, om het zo maar te noemen.
|
Te lang geleden ja :mad:
|
Citaat:
Weet hoe het voelt (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |