![]() |
Cowon iAudio kan ik ook aanraden. (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
creative is vast prima, sansa weet ik niet is nieuw op de markt. iig wel zeer aantrekkelijke specs met 6 gig flash en niet harddrive en uitbreidbaarheid met (mini of micro?) sd kaarten
|
Creative is ook goed te doen. (Y) Die andere ken ik niet.
|
kga denk k voor de creative zen v plus 4 gb :)
|
Citaat:
Dat is klare taal |
ik weet nog steeds niet wat ik wil :| Ik wil graag de Sansa e270 6 gb of de creative zen v plus 4 gb.. Maar bij beiden zit geen AC adapter.. En ik kan geen goede mp3speler vinden van rond deze prijsklasse en capaciteit + vergelijkbare specificaties die dat wel heeft..
Help? anyone? Dus 200 euro ongeveer. 4 - 8 gb. AC adapter. minimaal 15 uur. helder kleurenschermpje. |
Je hebt helemaal geen ac-adapter nodig, een usb naar lichtnet adaptertje van een ander merk voldoet prima. Succes met zoeken verder :)
|
Citaat:
|
Die dingen zijn als het goed is niet al te duur vooral niet tweedehands.. sony en apple leveren dergelijke apparaatjes bij sommige mp3 spelers maar die zijn volgens mij niet universeel bruikbaar.
Ik weet niet of een duurdere mp3 speler persé zo'n ding erbij gaat hebben, het is tegenwoordig de standaard aan het worden dat men ervanuit gaat dat je je mp3 speler oplaadt via je usb poort van je pc/laptop.. |
|
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...ge=Description
en deze dan?? is al eerder genoemd maar dit is de 8 gb versie :) wat ik zoek dus ;) Is t wat?? |
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...37&Section=SCE
Deze vind ik ook erg mooi, en ook niet zo duur.. maar again; geen lichtnetaansluiting :s (n) |
Zoals ik al zei dan koop je er toch een, zie mijn vorige post.. zz
En ik vind die Sony niet erg gebruiksvriendelijk ogen, maar heb er geen ervaring mee verder. Sony heeft vaak eigen software nodig die nogal buggy kan zijn, merken als iRiver, Cowon etc werken gewoon als externe disk via windows explorer. |
kheb n iriver h10 6gb gekocht :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |