![]() |
ja nou spannend zeg
|
De hartjesjas wil ik wel. Ik weet nog niet of ik 99 euro te duur vind, echter!!!!!! ;)
|
Er zit weer niets leuks bij, net als die anderen. Wat eventueel wel leuk is, staat een normaal mens niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben iig van de partij!
|
ik vind het niet zo heel mooi eigenlijk
|
Omg, de eerste dingen staan al op marktplaats. :s
|
Citaat:
Heeft niet elk H&M filiaal V&R? Als ze het hier in Friesland zelfs hebben is de kans groot dat het in de rest van Nederland overal wel zal liggen. :o |
Wat een ontzettende drukte vanochtend!!
Ik ben naar Utrecht gegaan. Ik baalde eerst wel, want ik heb niet de dingen kunnen kopen die ik graag wilde hebben. Maar een verkoopster duwde een jas in mijn hand. Heel toevalig was het mijn maat en hij staat nog leuk ook! Uiteindelijk ging ik voldaan naar huis! Toen ik buiten kwam, zag ik iemand die de trouwjurk had gekocht. Zij gaat ook echt trouwen, en ze was er helemaal blij mee. Dt was wel erg leuk, ook al zou ik er zelf niet in willen trouwen. |
Citaat:
|
ah vandaar al die kanker mongolen met lelijke hnm tassen in de metro, afschieten.
|
En piksnor en geldwolf erbij.
|
hoezo? hebben jullie beef?
|
|
Citaat:
|
Eng :|
(en dat mens in die roze trainingsbroek mag rechtstreeks richting camp, kitch en wansmaak...) |
Citaat:
|
wat een ontiegelijk lelijke trouwjurk zeg bleh
|
Ik schaam me plaatsvervangend voor al die debielen die elkaar hebben lopen bashen om een bloes. Die collectie is ook niet echt boeiend.
|
Ik hoop dat deze kleding impotentie bij vrouwen veroorzaakt, want dat verdienen deze vrouwen. :o
|
nou botulismf ik vond zo'n grijze trui wel leuk maar ik heb hem niet gekocht bij gebrek aan reden ertoe :eek:
ik zal ooit met rolf trouwen maar dat vind je niet erg hoop ik :o |
Ik zag vandaag alleen maar vrouwen van rond de 50 met de V&R-tassen. :confused:
|
ik heb teveel spek voor die jassen maar vind ze wel echt mooi (y)
maar no way natuurlijk dat ik tussen die idioten door ga wringen voor zo'n ding. haha damn |
ik ga liever gewoon een goedkope variant van die jas halen en dan een nog leuker hart eraan frotten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat die mensen zich niet voor zichzelf schamen voor dat gejaag in die winkels... :|
|
ik was vanmiddag met een vriendin alle 7582384 h&m's die rotterdam telt aan het doorzoeken om vervolgens tot de conclusie te komen dat alles al weg was. is toch verdomme van de zotte. nu weet ik niet eens of het wel een leuke collectie was, wat een kutleven heb ik ook :mad:.
|
Of 'ie al gepost is weet ik niet, maar: gristus :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word er verdrietig van :'( |
Die jas is wel leuk, de rest vind ik lelijk. Maar het kan me niks schelen eigenlijk, ik heb me wel weer kostelijk vermaakt toen ik gisteren het nieuws keek :).
|
Mein Gott wat een farce :( .
|
Citaat:
|
Jeetje das lelijk.
|
Citaat:
|
Ik vond t stiekem wel geweldig om te zien, die filmpjes en het nieuws enzo. Ik wilde eigenlijk ook maar ik was het helemaal vergeten haha. Nouja zondag nacht doen ze het online en anders donderdag maar in de herhaling.
Alleen het ondergoed en een shirtje is leuk. En de trouwjurk maar daar ben ik nog lang niet aan toe en ik ga me ook niet in een maatje 36 proppen. |
haha omg, wat erg. Dat die mensen zichzelf niet kapot schamen, stelletje lemmings.
|
Ik ben in brussel geweest. Daar was het echt helemaal niet druk :confused:
Ik vind het wel een mooie collectie en ik heb dit jasje gekocht. |
403 forbidden
Server configuration does not allow access to this page. Please go back and try again. |
Citaat:
6e van onderen |
ik zag op tv dat mabel wisse smith de h&m ook was ingedonken zz
|
Citaat:
en let vooral op die manvrouw in een roze joggingbroek en een paardenstaart :( |
Citaat:
|
Ik ben in Groningen gegaan en het was een chaos. Ben zelfs geinterviewd voor de plaatselijke zender... Ik heb een beha en twee strings weten de bemachtigen, waar ik achteraf ook nog eens 13 eu te weinig voor betaald heb (y) Had ook nog even een shirtje in mijn handen, maar die pakte een vrouw af :mad:
|
Citaat:
|
ik heb vannacht op internet nog ff wat spul gekocht want ik zag dat het big business is op marktplaats :D... de trouwjurk was al weg voordat de pagina geladen was :(
maargoed dat ik er beetje vroeg bij was, want vanochtend was alles al 'sold out' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |