Andijvie |
04-11-2006 14:40 |
Als ik over mijn relatie spreek, vind ik wat we nu hebben echt compleet niet te vergelijken met wat je hebt als je verliefd bent. Ik vind dit zoveel meer waard en zo voelt het ook. Verliefd zijn is leuk, maar voor mijn gevoel doe je het voor het gevoel dat ik nu heb. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou weg gaan gooien omdat ik weer verliefd wil zijn.
Toen mijn man in het buitenland zat, probeerden we iedere dag even te praten via Skype (lekker handig, we hadden altijd een goede verbinding, dus dat ging echt prima), dat deden we meestal als ik opstond en hij naar bed ging - tijdsverschil ;) . Ik heb hem de eerste paar dagen wel echt flink gemist, maar daarna ging ik gewoon mijn eigen dingen doen en verheugde ik me op onze Skype-momenten. Ik kon er toen dus ook prima mee omgaan. En ja, toen hij weer terug kwam, ben ik hem van Schiphol gaan halen, en dat was echt gewoon zoo leuk en spannend en fijn :) Hij had een enorme baard :bloos: :D
't Is niet leuk om elkaar een tijd niet te kunnen zien, maar als je jezelf een beetje dwingt eraan te wennen door een nieuw ritme te maken en dat te accepteren, is het echt zo voorbij.
Ik zou het natuurlijk nooit 'uitmaken' vanwege het feit dat hij een aantal maanden niet bij me kan zijn. Maar dat lijkt me logisch, ik ben niet met hem getrouwd om vervolgens bij de eerste tegenslag maar weer te gaan scheiden.
|