![]() |
Citaat:
omg, jij beheerst geen grammatica :eek: |
Al 13.50 voor actiedag terwijl ik van plan was er niets aan te doen :bloos:
|
Dat die sukkel een vriendin heeft en vervolgens bij 2 meiden in bed gaat liggen stom doen. (n)
|
Vandaag zei iemand tegen me ''Neem onder eens wat'' ipv ''Onderneem eens wat''
|
8,3 voor frans luistertoets en dat ik daarbij in slaap gevallen ben :D
|
Citaat:
|
Een beetje gothic mevrouw die uit de trein stapte met een konijn op haar arm?
|
|
dat ik zo hopeloos graag verliefd wil zijn oid :o
|
Citaat:
|
Het feit dat mijn man wel een érg slecht humeur heeft vandaag :|
|
Ik werd misselijk van 25 minuten spinnen :bloos:
|
http://www.youtube.com/watch?v=Dh4ffJCt4_E
ik schaam me dood dat ik deze man zo hard uitlach:o maargoed kan ut niet helpen:o |
Citaat:
EDIT: langere versie http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws |
Citaat:
maar niet weer on topic. je zal maar zo n stem hebben,omg:( |
Citaat:
|
OMG, mn moeder laat fles wijn op de grond vallen in de supermarkt :eek:
OMG fles was nog heel :eek: OMG mn moeder zei tegen mij: "Ik weet dat jij gebruikt, niet zoveel als je zus, maar je gebruikt wel. Je zus gebruikt erg veel." OMG een hete drieling bij SuperSweet 16 :cool: (Y) |
OMG ik moet herkansen. :(
|
A friend tell me this:
Ja ik ontmoette hem in de winkel. Botste tegen me en zei sorry. Vervolgens gaf ik me msn aan hem omdat die aardig deed. :confused: Dus als iemand aardig (normaal) is dan geef je je msn zomaar? |
Reactie van LL op onzin.
|
OMG klantenservice bij AH bestaat niet.
|
OMG een kutfoto faven. Stomp me dan gewoon in mijn maag, eikel.
|
omg, wat een Wouter Bos overload op tv
|
Omg, Herman Heinsbroek is echt een afgrijselijke kerel. Ja dat wisten we natuurlijk al, maar nu we hem weer wat vaker zien valt het toch op hoe ongelofelijk sneu die gast wel niet is. Hij lacht voortdurend om zijn eigen grappen, denkt dat hij charisma kan simuleren en heeft totaal geen politiek inzicht. Dat nieuwe programma van hem is bovendien van een erbarmelijk niveau.
Wat bezielt die vent toch? :| |
Xfactor :P
En iemand die iets maar niet lijkt te willen snappen. |
OMG Maxime Verhagen liep twee keer langs mij heen en ik heb hem niet onderuit gehaald! :eek:
|
Omg, het Bert & Ernie fantopic :D (n)
|
Omg ecnelis is weer online!
|
OMG ik heb op eigen initiatief staan stofzuigen.. moeders heeft toch grote invloed.
|
OMG, JIJ... jij zwanger? :|
|
Citaat:
|
Een boekenrecensist, die ik bewonder om zijn schrijfsels, blijkt een ontzettend lelijke kop te hebben. Echt net een duivel/demon-achtig iets. :o
Maar dat maakt zijn geestelijke voortbrengselen er niet minder op natuurlijk. |
OMG, ik zit vol!!!
|
Citaat:
|
OMG!!! Waarom MOET je iTunes installeren als je muziek op je ipod wil zetten? En waarom MOET je Quicktime installeren als je iTunes wil installeren? En waarom vinden ze dat synchronizen zo supervet??
omg :\ |
omg, ADO (n)
|
Omg, onze hond eet batterijen van digitale camera's ;)
|
Citaat:
|
OMG ik reed bijna een suicidale duif over.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, arme jongen. Istie beledigd dat ik niet naar de training kom. XD Ik hou 9 december definitief op met spelen, dat weet hij, ik vind het absoluut niet leuk, dat weet hij ook, het regent dat het giet, ook dat weet hij. Eikel. Trainers, :rolleyes:
|
OMG heb ik nou weer mn laptop gesloopt :|
|
Kutdag. Weer regen, chago collegae, bah.
|
OMG....mn vriendin is echt lief...
|
vriend die over de kast moest springen en er niet oversprong maar er tegenaan :s (en HARD)
|
OMG er zsit een sok in mijn spaarpot. Dat klinkt als een carnavalsliedje! :s *lal* D'r zit een sok in mijn spaarpot, ja ja een sok in mijn spaarpot!
|
Citaat:
|
Als ik dat eens zou weten :D
(de deksel zit er niet op, dus het is eigenlijk een pot. Waar euro's inzitten.) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |