![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Cynic wordt misschien nog wel mogelijk. ’t Schijnt dat er nog een reünie komt en dat ze in Europa gaan toeren! (bron: van horen zeggen :p) Nirvana is lang geen slechte band. ’t Rare is dat ze pas na de hele commercie rond Kurt Cobain bekeken werden als een slechte band… Of hoe moet ik dat hier gaan uitleggen :s |
Citaat:
|
Citaat:
Paul Masvidal - Vocals / Guitar Sean Reinert - Drums / Keys Tony Teegarden - Vocals / Keyboards Chris Kringel - Bass Santiago Dobles – Guitar |
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Jammer dan Tony Choy niet meespeelt. Is zo'n goede bassist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik echt alles uitleggen? :s |
beatles! zeppelin! floyd! ramones! sabbath!
|
mars volta.
|
Snot
Minor Threat At The Drive In Tsunami Bomb |
Citaat:
|
Naast bands als atdi, alice in chains en jeff buckley die al genoemd zijn:
Soundgarden Kyuss Death Screaming Trees |
Wanneer zijn de descendents voor het laatst in de Benelux geweest?
|
De meesten zouden waarschijnlijk, als ze überhaupt nog leven, een vrij desillusionerende indruk achterlaten, dus doe maar niet :)
|
vader
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Mayhem
-Satyricon -Children of Bodom -Deathspell Omega -Kalmah -Marduk -Old Mans Child -Opeth -Xasthur -Demon Burger ( Dimmu Borgir dus :) ) En nog zoveel meer. |
demon burger :')
|
Jaja :D.
Demon Burger. |
Weet je het zeker? Ik bedoel; je kan het nog editten als je wilt.
|
I maakte maar een grapje... -.-
|
Citaat:
|
Hi5.
|
ik denk toch wel Pantera.
|
Citaat:
|
Citaat:
(goed: ze hebben nog maar twee orginele leden, en de band heeft zo'n drie jaar in coma gelegen maar verder...) |
descendents jaaa :o
|
Citaat:
Goed topic, in de zin van, laat die bullshit maar komen. |
Citaat:
Nirvana en in het bijzonder kurt cobain is een ""levende"" legende. Als kurt nog zou leven, en even hypothetisch, mocht nirvana nog bestaan, dan zou het echt een trieste bedoeling zijn geweest. Gelukkig was kurt het daar niet mee eens en heeft hij bot gezegd de juiste keuze gemaakt. Hij blijft een crust en uiteindelijk heeft HIJ nirvana gemaakt tot wat het nu is; een legende. Fantastisch mooi vind ik dat, werkelijk. Ergens ook mooi dat dead stop na 4 (!) jaren gewoon gestopt is. Laatste plaat vond ik al stukken minder dan het eerdere materiaal. Gasten hebben 'n 4 jaar gigantisch harde muziek de wereld in gestampt, stoppen op hun hoogtepunt. Voel me dan ook vereerd dat ik bij hun afscheidshow ben geweest. Afscheid was mooi, 20 minuten spelen en daarna het podium aflopen, tientallen mensen afwachtend laten op een toegift, die nooit meer is gekomen. Geen preek, geen thank you's, of fuck you's, maar gewoon even laten zien waar die band voor stond en dan is het gewoon echt voorbij. Niets meer en niets minder. |
En dan vervolgens het shirt wat je op die show koopt verpatsen aan iemand anders, die hem vervolgens weer ergens in de rimboe kwijt raakt. Duitser! ;)
|
Pfff hahaha. Was dat je eerste DS show? hehe
|
Hoe kan ik fucking dri vergeten!
|
Pssst, Metal, het is 'een trieste bedoening', dat is al de tweede keer deze week. :o
|
Citaat:
|
At the drive-in (gelukkig ooit gezien)
|
mazzelpik.
|
Green Day!
|
Fun Lovin' Criminals <3
|
Citaat:
|
Miles Davis, maarja hij is niet meer. Hij was altijd vernieuwend bezig met jazz(rock) en fusion, met telkens een andere band samenstelling, tot 1991.
Santana, maar dan met de bezetting uit de periode 1969-1977. Pink Floyd zoals ze waren in de jaren 1973-1987. Slayer zoals ze waren in hun hoogtijd jaren 1983-1988. |
Velvet underground vooral ten tijde van hun 1ste album.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |